24k Skaistuma Centrs - agresīvais mārketings

Cien.damas! Neiesaku apmeklēt bezmaksas ādas vai matu procedūras šajā vietā (24 KARATA, Tērbatas 30). Mani noturēja 2 stundas. Sākumā reklamēja kosmētiku, likās tīri normāli. Bet tad, kas atteicos pirkt kosmētikas sēriju, kas maksā 2400 eiro, tad sākas "jautrība"... Pirmo reizi pēdējo gadu laikā esmu saskarusies ar to, ka uz mani agresīvi kliedz, biedē ar drausmīgām ādas slimībām ja nepirkšu, un tajā laikā nobloķētas durvis neļauj iziet ārā... Cik laimīga es biju, kad beidzot tiku prom! Nedomāju gan, kā tāds mārketinga veids mūsdienās vēl eksistē. Esiet, lūdzu, uzmanīgas!

O

Комментарии (126)

I Inga123 28.08.2014

Nu tak beidziet blefot ar savām smalkjūtīgajām atbildēm uz komentāriem.
Jūs ne tikai neko nemainīsiet, bet vēl slīpētāk cenšaties ieskaidrot saviem darbiniekiem, kā rafinētāk apstrādāt potensiālos klientus.
Kas par personālu jums tur vispār savākts, no bezdarbniekiem vai?Kam vienalga ko darīt un kā, lai tikai būtu darbs?Neviens sevis cienošs cilvēks šadam darbam nepiekritīs.
Kas tas par speciālistu, kas ieraugot uz ādas tumšu punktu, metas rokas nedezinficējot viņu spiest ar uzvaras saucienu" Āāā... melnā pora-jāizspiež'.Murgs.Jebkurs kosmetologs pateiks, ka šādi rīkoties nevar.Turklāt tā nebija nekāda melnā pora, bet melns punktiņš pēc kukaiņa koduma( man ir alerģija uz insektiem) un āda reaģē, kā māk.
Kaut kāds idiotu kantoris, kam nav darba, jo normāli cilvēki pie viņiem neiet..Ā...atvainojos, man tika teikts, ka Una Bernatoviča esot viņu Vip klubā.Nu bagātie kā māk, ja tam vispār var ticēt...
Nu nezinu, neesmu no Rīgas, bet kamēr sēdēju recepšenā pavēroju praisu uz sienas.matu krāsošana un matu griešana-cenas līdzīgas-abas virs 100 eiro.es savā pilsētā šo prosesu apvienojot tērēju uj.. cik krietni mazāk un man ir super labs frizieris.Kas tas vispār par murgu izprašņāt privāto dzīvi, pētīt gredzenus un auskarus un komentēt " kur pirkāt par cik.Tik interesanti.Es savai mammai uzdāvināju līdzīgus tikai no zelta."It kā manējie nebūtu no zelta.To, ka man uz rokām zelta gredzeni gan pamanīja uzreiz un sasaistīja ar to, ka man obligāti jābūt viņu klientei, jo nēsāju zeltu.
Kā jau minēju iepriekš-neko tik pazemojošu un stulbu neesmu dzīvē vēl izbaudījusi, tagad ir pieredze arī šādās lietās:).

A Auseklis 29.08.2014

ui, kā sasmējos par 24k komentāriem ! "Visi komentāri, par personāla nekorekto uzvedību tiks nosūtīti kompānijas administrācijai, lai noteikt, kas tiešam notika."
P.s Pašas cilvēkus apkrāpj, pašas komentē, pašas sev nosūtīs lai izprastu kā rafinētāk cilvēkus apkrāpt !

2 24k 01.09.2014

Cien. Skaidris

Mūsu administrācija atrodas ārpus Latvijas, tieši tāpēc, mūms ir jāinformē par visiem notikumiem, lēmumus par darbiniekiem pieņēm viņi.

Cilvēku apkrāpšana nav mūsu kompetencē, mēs piedāvājam tiešam labu kosmētiku, ko izmantojot ir iespējams sasniegt redzamus rezultātus. Klientes, kas uzdrošinājās nopirkt mūsu kosmētiku, tiešam ir gandarīti par saviem rezultātiem.

L LienePiene 01.09.2014

Šodien no rīta bija salonā, ejot nedaudz nervozēju, jo dzirdēju sliktas atsauksmes par agresīvo mārketingu, tomēr, izlēmu aiziet, jo bija brīvs laiks.. Nevaru nosaukt darbiniekus par tik sliktiem, kā te tika rakstīts. Arī man prasīja numurus tomēr neviens nepiespieda nopirkt kosmētiku un nestāstīja personas datus, pļāpājām ar kosmētoloģi par 1 septembri un bērniem, kosmētiku un visādām lietām, kopumā laba meitene.
Piedāvāja paņemt kredītu, jā, bija mazliet uzbāzīgi, tomēr kad atteicos neviens nepiespieda, pabeidzu procedūras, pēc kurām aizgāju uz mājām. Starp citu, rezultāti pēc kosmētikas man ļoti patīk, diemžēl nevaru sev to tagad atļauties, bet kredītu principiāli neņemšu.

K karati 01.09.2014

Jā, arī es šodien smagi iekritu un tā arī netiku pie savas "dāvanas". Es Jūsu visu komentāriem pievienojos. Arī man darbinieks Aleksandrs lika ierasties 15 min. ātrāk, zvanīja 2 reizes, uzjautājot vai tiešām būsiet, tā arī es ierados. Pienāca mans laiks, bet es sēžu un gaidu, tā ari nesagaidīju. Par mani neviens neuztraucās. Pēc 30 minūtēm pienāca pie manis dežurante un paziņoja, ka šodien nevarēšot mani pieņemt, jo pēkšņi saslimusi kosmetoloģe, lai pārrakstot laiku, saprotu tā ir viņu firmas stratēģija!!! Paldies Dievam, ka mani nepaņēma un izdomāja visādus iemeslus un melus, izlasot šovakar visus piedzīvotos komentārus, šausmas, ka netiku pazemota un apsmieta!!! Bet to laiku cik tur atrados, novēroju dežurantes, ja viņas tā var nosaukt. Kad salonā ienāca kāda no apmeklētājām, viņas no galvas līdz kājām nopētīja, cik tas bija uzkrītoši!!! Mīļās sievietes cienīsim sevi un neļausim būt par apsmieklu KARAT 24 darbiniekiem. Šodien iztērēju savu brīvo laiku, bet ieguvu pieredzi, lai par to pastāstītu visiem saviem kolēģiem, radiem, draugiem, kaimiņiem, paziņām, arī Draugos visus informēju ar lieliem un izceltiem burtiem!!! Mīļās sievietes cieniet un mīliet sevi, neļaujiet sevi pazemot un apsmiet! TĀ LŪK!

C Chirstena 03.09.2014

Es piekrītu ik vienam sliktajam komentāram, kas šeit ir publicēti.

Es arī biju pierakstīta pēc Aleksandra pieraksta uz matu kopšanas procedūru, gala rezultātā aizpildīju dokumentus, ilgi nosēdēju un man pateica PN, diemžēl mums radusies datorā kļūda, jo Jums vietas nav. Uz ko es atbildēju, ka šeit vairs nenākšu, darbiniecei bija pilnīgi vienalaga. Dzirdēju ko darbinieki runā aiz muguras potenciālajiem klientiem, cik agresīvi notiek tā pārdošana, kā uzvedās darbinieki un kā viņas izskatās.

Drausmīga iestāde. Tāda sajūta it kā es būtu pabijusi bordelī, kur lēti uzkrāsojušas un saģērbušās dāmas piedāvā savus pakalpojumus, ja negrib ar labu, tad ar ļaunu.

2 24k 04.09.2014

24 K Skaistuma Centrs pateicas visiem, kas piedalās komentāros.

Mēs pievērsam savu uzmanību mūsus vājakājām pūsēm, diemžēl, izmaiņas servisā nevar notikt tik ātri kā mums gribētos, tomēr mēs ļoti cenšamies uzlabot un izmainīt visu, kas neatbilst mūsu prasībām un jūsu gaidām.

Paldies, par jūsu saprašanu.

K Kardinals000 09.09.2014

Es arī iekritu, , manu vizīti arī atteica:) tik pa velti aizspēros, iztērēju laiku un naudu. Laikam neietilpu bagātnieču sarakstā. kautgan nav tā, ka man naudas nebūtu!
Iespējams tāpēc ka biju pati jaunākā, pārējās bija kundzītes gados, tās vieglāk būtu pierunāt ko nopirkt, jo viņām jau vairāk to grumbu, man jaunam skuķim vēl mazliet par agru priekš tādiem nopietniem krēmiem:)
Teicās pārcelšot vizīti, solījās pēc pāris dien'ām atzvanīt.!
P.S. "Skaistuma centrs 24k" - gaidīšu jūsu zvanu :))

M Meme_1 16.09.2014

Hei! Lasu komentārus un ok, pēc Jūsu domām viss ir slikti - apkalpošana, "neizglītoti" darbinieki, spiešana slēgt līgumu u.t.t. Bet kāds reāli var sniegt komentāru par produktu un to lietošanas rezultātiem?? Un lūgums nerakstīt: es jau neesmu stulba pirkt un lietot. Mani interesē paša produkta lietošanas rezultāti.

D duuda 17.09.2014

Es varu sniegt komentārus par matu kopšas produktiem - lietoju jau pusgadu, bet mati turpina krist ārā un nav pilnīgi nekāda uzlabojuma. Kad tur ierados pirmoreiz, man teica, ka viņi no savas puses dodot garantiju, bet tā kā manu matu stāvoklis nav uzlabojies pat nedaudz, tad skaidrs, ka viņu garantijai ir nulles vērtība!

2 24k 17.09.2014

Cien. Perlita,
Atcereties, ka 80-100 izkritošo matu dienā ir norma. Matu izkrišana var būt saistīta ar stresu un vitamīnu nepietikamību organismā, diemžēl, kosmētika nevarēs likvidēt organisma problēmas, ir nepieciešama kompleksa pieeja.

D duuda 18.09.2014

Bet tad nevajadzēja stāstīt pasakas, ka jūsu kosmētika dara brīnumus un palīdz pilnīgi visām sievietēm! Kad ieminējos, ka varbūt mati krīt ārā sakarā ar veselības stāvokli, tad man pateica, ka tas nekas, lai tik turpinot lietot jūsu kosmētiku! A jēga tad man bija izmest vairāk kā 1000 eiro? Un kā izpaužas jūsu dotā garantija? Ja kosmētika man nepalīdz, tad jums ir jāatgriež nauda!

M marijazz 22.09.2014

Labdien! ir tik daudz ko pastāstīt ar 24K salonu jeb SIA MP LATVIJA, diemžēl nekā laba :(

1. Arī biju šajā "salonā". Kosmetologu komunicēšanās stils ir atsevišķs stāsts. Visticamāk, darbiniekus apmāca, kā cilvēkam pārdot kosmētiskos līdzekļus, emocionāli iespaidojot un iebiedējot. Man tika konstatētā matu un sejas ādas problēmas, par spītu tam, ka āda man ir tīra un bez apsārtuma :) Meitene-kosmetologs uzsver, ka šī kosmētika ir vienīgais glābiņš. Viņa nepārtraukti teica tādas frāzes, kā "kā var par sevi tā nerūpēties", ja es neko nedarīšu, tad būs vēl sliktāk un turpināja tādā garā. Centās iespaidot emocionāli, iebiedēt, ka, ja par sevi nerūpēšos, palikšu viena bez dzīves drauga :(
2. Tā kā SIA MP Latvija kosmētika ir dārga, piedāvā noslēgt līgumu, kas reāli ir aizdevuma līgums ar AS "Bigank" vai AS"Lateko līzings". Nepārbaudot klienta maksātspēju, SIA MP LATVIJA piedāvā parakstīt kredītus (mana gadījumā tie bija 3 kredīti, katrs no tiem bija uz summu 1200 EUR, respektīvi aizdevums ir uz 2 gadiem, mēneša maksājums būtu 150EUR). SIA MP Latvija sadala līgumus, jo aizdevumu par 1200 EUR man, visticamāk, iedotu, bet 3600EUR ir pārāk liela summa un ne katra banka būs ar mieru to noformēt. Par visu padomāts :D. Šmaukšanās uz katra soļa.
3. Man bija parādījusies alerģiska reakcija no DEAURA kosmētikas, kas maksā 3600EUR, to apstiprināja gan dermatologs, gan SIA "MP Latvija" dermatologs. Par spīti tam, SIA MP Latvija šo kosmētiku negribēja pieņemt atpakaļ no pirmās reizes, lieta ir skaidra, ja runa ir par 3600 EUR, cilvēka veselība nevienam nerūp 
Jūs varat apmeklēt šo vietu, ja Jums patīk pazemošana un patīk “piedzīvojumi” 

ES NEVIENAM NEIETEIKTU TUR DOTIES!!!

K knipuxxx13 23.09.2014

Sveikas, gribu ar jums padalities savā piedzīvojumā.
22.09.14 man zvana nepazīstam tel nr un saka, ka man tiek dota fantastiska iespēja piedalīties BEZMAKSAS skaistumkopšanas procedūrā, kurā mani pieteikusi ...tada un tāda sieviete... (man zināma).Būsiet ļoti apmierināta es jums garantēju.sarunājām pierakstijāmies 23.09.14 pulkst 10.00 tikai nekavējiet esiet ātrāk jo man specjāli priekš jums jarezervē specjālisti, kas ar jums strādās- dermatalogs, alergalogs un kosmetelogs, kas strāda ar zelta puteksņiem un esot ļoti efektīgs un rezultāti acu mirklī būs pamanāmi.
23.09.14 no rīta man vēl pazvanija administrators un atgādināja pārjautāja vai būšot.
pulkst 9.35 jau biju uz Tērbatas un Lāčplēša ielas krustojuma.zināju ka ieeja ir no Lāčplēša ielas, bet nevarēju iedomaties kur tieši.
krustojuma stāvēja 2 sievietes karta savā virzienā (sieviete nr.1 un sieviete nr 2 ) gaidija kad varēs pāriet pāri ielai.Devos pie sievietes nr 1 lai pajautātu kur tiesi ir ieeja jau pāris solus biju spērusi un PĒKŠŅI pārdomāju (nezinu kpc) pagriezos un gāju pie sievietes nr 2.SIEVIESU INTUĪCIJA.
izrādās ka sieviete nr 2 ir advokāte un man neieteica doties uz to kantori jo loti daudzas sievietes ir griezušās pie viņas ar palīdzību.sieviete jautāja vai man neesot bail tur iet?krustojumā norunājām 5min un devāmies kartra savā virzienā.BEZMAKSAS sejas skaistumkopšanas procedūra man bija lielāks vilinājums par kkadas svešas sievietes ieteikumu.
Aizgaju lidz 24 karat durvim un pēkšņi pārdomāju pagriezos un aizbraucu uz mājām.
Autobusa sēdeju un domāju kāds labums firmai PA VELTI veikt šādas procedūras a ja nu man specjāli saliek uz sejas kko no ka man ir aleģīja un uzmetas kkadi pleķi furunkuļi?
atbraucu uz mājām iegaju internetā un nu tagad es atradu visas atbildes uz saviem jautājumiem.
SIEVIETES KLAUSIET SAVAI INTUĪCIJAI. mana intuīcija šoriez mani pasargāja no visa tā ko jūs pārdzīvojāt ;)
šī sieviete, kas mani pieteica uz šo bezmaksas procedūru ir mana bijusī priekšniece, bet varu viņu iepriecināt viņai nesanāca mani "iepriecināt" ;)
Baldone

M marijazz 24.09.2014

Labdien! ir tik daudz ko pastāstīt ar 24K salonu jeb SIA MP LATVIJA, diemžēl nekā laba :(

1. Arī biju šajā "salonā". Kosmetologu komunicēšanās stils ir atsevišķs stāsts. Visticamāk, darbiniekus apmāca, kā cilvēkam pārdot kosmētiskos līdzekļus, emocionāli iespaidojot un iebiedējot. Man tika konstatētā matu un sejas ādas problēmas, par spītu tam, ka āda man ir tīra un bez apsārtuma :) Meitene-kosmetologs uzsver, ka šī kosmētika ir vienīgais glābiņš. Viņa nepārtraukti teica tādas frāzes, kā "kā var par sevi tā nerūpēties", ja es neko nedarīšu, tad būs vēl sliktāk un turpināja tādā garā. Centās iespaidot emocionāli, iebiedēt, ka, ja par sevi nerūpēšos, palikšu viena bez dzīves drauga :(
2. Tā kā SIA MP Latvija kosmētika ir dārga, piedāvā noslēgt līgumu, kas reāli ir aizdevuma līgums ar AS "Bigank" vai AS"Lateko līzings". Nepārbaudot klienta maksātspēju, SIA MP LATVIJA piedāvā parakstīt kredītus (mana gadījumā tie bija 3 kredīti, katrs no tiem bija uz summu 1200 EUR, respektīvi aizdevums ir uz 2 gadiem, mēneša maksājums būtu 150EUR). SIA MP Latvija sadala līgumus, jo aizdevumu par 1200 EUR man, visticamāk, iedotu, bet 3600EUR ir pārāk liela summa un ne katra banka būs ar mieru to noformēt. Par visu padomāts :D. Šmaukšanās uz katra soļa.
3. Man bija parādījusies alerģiska reakcija no DEAURA kosmētikas, kas maksā 3600EUR, to apstiprināja gan dermatologs, gan SIA "MP Latvija" dermatologs. Par spīti tam, SIA MP Latvija šo kosmētiku negribēja pieņemt atpakaļ no pirmās reizes, lieta ir skaidra, ja runa ir par 3600 EUR, cilvēka veselība nevienam nerūp 
Jūs varat apmeklēt šo vietu, ja Jums patīk pazemošana un patīk “piedzīvojumi” 

ES NEVIENAM NEIETEIKTU TUR DOTIES!!!

H Hitrij Lis 25.09.2014

Idti ili ne idti v salon-vibor za kazhdim.Da ja shodila..da psihologicheski zhostko!Vzjala dva komplekta!Polzujus'..i dovolņa!A vi, kto nazhalovalsja i ne smozhete uvidet'effekta na sebe.Eshjo i potomu, chto soboj nado zanimatjsa kazhdij den'.Teper', zaplativ, esjo i organizuet...I litco luchshe.A s oparatom dlja tela i nogi ne boljat!!Dalshe-posmotrim.Dura ...-ne dumaju!A vam damochki, mnogim slabo, sebe kazhdij den'hotja bi po 20 min.udeljat'?Zhalovatsja vse mogut...vrozhdennno:-)Udachi vsem!

2 24k 25.09.2014

Уважаемая Hitrij Lis

Мы очень рады слышать от вас, что вы довольны своим приобретением. Всегда ждем вас в нашем салоне.
Спасибо и хорошего дня :)

P Putiki 06.10.2014

Wow šodien biju salonā 24 Karata, pierakstījos uz 11, nogaidīju 20 minūtes, atnāca meitene un pateica, ka mana meistare šodien nav atnākusi. Sliktākais ir tas, ka viņi man stundu atpakaļ bija zvanījuši, lai apstiprinātu procedūru uz 11. Izteicu savu FUI par iztērēto laiku, izlasīju šeit visas sūdzības un sapratu, ka man vēl ir paveicies, ka nebija vajadzības uzklausīt zombēšanu 1.5 h laikā :) AVOID!!!

P Putiki 06.10.2014

Meitenes, jums neatteica tāpēc, ka "neizskataties bagātas", man ar finansiem ir ok un manām draudzenēm arī. Varbūt neizskatījos pēc tās, kura viegli padosies tukšai runāšanai un zombēšanai. Jau esmu vairākas reizes tādus "konsultantus" atšujusi, piemēram, Premier pārdevējas, kaut gan vienreiz nopirku viņu kosmētiku, kad viņi bija tikko parādījušies. Man ieteikums - varbūt "Sejasgrāmatā" (facebook) izplatīsim informāciju, kas tas ir par kantori. Es jau esmu ielikusi savā lapā, lai manas draudzenes uz šo murgu neuzķertos...

S SergAnt 06.10.2014

Всем привет!

Прочитав самые первые комментарии - сначала удивилась, потом стало жалко тех дамочек, кто остался недоволен. Могу списать агрессивный маркетинг (см.комменты за август 2014) на возможную неопытность персонала - девчонки молодые, естественно хочется заработать, а опыта с Гулькин нос. Поэтому была возможность конфликтов.

Теперь прошло уже 1, 5 месяца, предлагаю посмотреть результат, что изменилось в обслуживании.
Итак, мне 35. Была на процедуре лица вчера. Естественно, привлекло слово - Бесплатно!

Минусы и плюсы "24 карата":

Минусы (на сколько они "страшные" - решать только вам):

1. Я пришла вовремя, даже на минут 10 раньше. Удивила огромная очередь клиентов, не всем хватало места, где сидеть в ожидании. Некоторые стояли.
2. Обещанная процедура началась все-таки на 10 минут позднее, чем было запланировано.
3. Сама процедура заняла минут 30, а "болтовня" - около часа.
4. Наличие везде видеокамер (но меня это не сильно смутило, т.к. раздеваться, кроме верхней одежды, не понадобилось).
5. см.ниже в середине плюсов.
6. ...еще не придумала.

Плюсы (на сколько они велики - тоже решать только вам):

1. При оформлении, предложили вешалку в закрытом встроенном шкафу для верхней одежды, т.е. шкаф под наблюдением персонала.
2. Сиденья в фойе удобные, мягкие, комфортные, можно посмотреть журналы. Везде чистота. Есть просторный санузел.
3. Когда вызвали, девушка-мастер (не буду называть косметолог, т.к. не спрашивала диплом) очень любезно, улыбаясь, за руку поздоровалась и предложила пройти в отдельный кабинет. Приятно.
4. По дороге предложили в спец.аппарате надеть на уличную обувь бахилы. Удобно, не надо нагибаться и показывать возможно не самые идеальные носки или чулки.
5. Девушка подробно рассказала о фирме и продукции (кто, что, откуда, зачем, как, из чего и т.д.), о том, что входит в процедуру, задавала вопросы (довольно корректно) обо мне и косметике, которую использую. Немного утомительно, но кое-что узнать было даже полезно.
6. Она сделала тест на сгибе руки на возможную аллергию. Все оказалось ок.
7. После этого мне корректно перед зеркалом предложили самой оценить состояние моей кожи (на мой взгляд оно хорошо-удовлетворительное), и предложили проверить, что будет после нанесения их препаратов на одну половину лица. Без нападок и нравоучений, стало любопытно.
8. Далее сама процедура - одели одноразовый защитный халат на одежду, шапочку на волосы, уложили на спец.кушетку. Потом намазывание, смывание, намазывание, смывание, намазывание, намазывание, легкое поглаживание аппаратиком, еще намазывание... В процессе отвлеченная трепатня на стандартные темы о жизни, животных, детях, политике и т.д. Не обременительно, ощущения приятные.
9. Далее смотрим в зеркало - хмм..ну, кожа вроде как чутку посветлела, посвежела, и мешок под глазом стал визуально меньше? Да, далеко еще не Синди Кроуфорд, конечно, но уже хотелось бы такого же эффекта на всем лице.
10. Далее еще полчаса рассказа о том, что они могут предложить именно мне, именно сегодня и больше никогда в жизни, кроме как за полную стоимость. Заманчиво, жду в ожидании цифрового предложения, готовлю свое.

Внимание, главный МИНУС Nr.5:
на мое предложение - согласна и могу выделить на их процедуры мах 20 евро в месяц - последовало встречное предложение - 200 евро в месяц в течении года, это включая 50% скидку, и то, и се, и еще это и вот то, и еще бонусом вот такую штучку, плюс по окончанию гарантия на 10 лет! Или 2.вариант 2-3 тысячи Евро сразу, "не отходя от кассы", включая все указанные бонусы.

11. Озвученные суммы или 200 евро в месяц в теч.года - честно, сильно улыбнули, т.к. это не только "вне" моего месячного бюджета, а вообще, это нереальная для меня сумма на мой взгляд даже на очень качественную косметику. Не собираюсь спорить с ее дилерами, возможно именно эта линия именно столько и стоит, но на мой взгляд, реально ее могут себе позволить только очень состоятельные люди, к которым я, увы, не отношусь.
После моего легкого шока (я ранее с ними не сталкивалась и не знала, о каких суммах может идти речь), мне пришлось любезно извиниться, что девушка напрасно потратила на меня время, наобещать, что если когда-нибудь в необозримом будущем будет такая возможность, то я к ним еще обязательно вернусь, а также оставить запись в тетрадке отзывов, как мне было хорошо (тут спорить не буду, процедура действительно хорошая). 12. Далее девушка предложила продолжить вторую часть процедуры со другой половиной лица, делая все тоже самое (на мой взгляд, качество исполнения после отказа хуже не стало) и попутно рассказывая мне, что "зря отказываюсь", что "я - женщина и этого достойна" и "попробовать в жизни надо все". Т.к. это было правда, тем более звучало убедительно, то с высказываниями я полностью согласилась. Но, трезво оценивая ситуацию, подписываться на какие-либо дальнейшие действия не стала.
13. После окончания, в зеркале на меня смотрела такое же лицо, как и было, ну, только вроде как чутку посвежее, заметно меньше было красных точечек и почти незаметна синева под глазами. В общем состояние - нормально хорошее. Итого - немного лучше, чем было.
14. Перед уходом, меня попросили написать свой отзыв в тетрадку, что я и сделала (все-таки девочка целый час работала на меня, старалась), и предложили оставить телефон своих подруг-знакомых, кому бы эта процедура была бы интересна. Т.к. мне сама процедура и ее эффект понравились (трепатня и остальная реклама с предложениями - не в счет, это часть их работы, за "бесплатно" можно и потерпеть), я спокойно дала телефончики знакомых мне женщин подходящего для процедуры возраста.
И считаю, что эту дорогущую, но качественную процедуру, к тому же - бесплатно! нужно попробовать каждой женщине. Что называется - почувствуйте себя богатой! Пусть даже это будет один раз в жизни (они записывают персональный код, чтобы не было повторов). Ведь хотя бы один раз - но МЫ этого Достойны, и пока они предлагают это делать за свой счет - почему бы и не сходить? Только трезво мыслим в конце, ничего не подписываем - и все будет в порядке!
15. Последний плюс - за кол-во телефончиков дали качественный крем, пусть не такой дорогой и другой фирмы, но уже приятно, что не с пустыми руками домой иду.

ИТОГО - РЕЗЮМЕ: ПЛЮСОВ намного больше!

Так что - дорогие женщины - вам решать, чего достойны именно вы, стоит ли всего боятся и тупо сидеть дома, когда мимо проходит такая замечательная возможность себя порадовать.

А.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы