24k Skaistuma Centrs - agresīvais mārketings
Cien.damas! Neiesaku apmeklēt bezmaksas ādas vai matu procedūras šajā vietā (24 KARATA, Tērbatas 30). Mani noturēja 2 stundas. Sākumā reklamēja kosmētiku, likās tīri normāli. Bet tad, kas atteicos pirkt kosmētikas sēriju, kas maksā 2400 eiro, tad sākas "jautrība"... Pirmo reizi pēdējo gadu laikā esmu saskarusies ar to, ka uz mani agresīvi kliedz, biedē ar drausmīgām ādas slimībām ja nepirkšu, un tajā laikā nobloķētas durvis neļauj iziet ārā... Cik laimīga es biju, kad beidzot tiku prom! Nedomāju gan, kā tāds mārketinga veids mūsdienās vēl eksistē. Esiet, lūdzu, uzmanīgas!
Комментарии (126)
Ja bloķē durvis, neļaujot iziet, kad cilvēks to vēlas, vajag ziņot policijai, jo to var atzīt par brīvības ierobežošanu, jo Jums piespiedu kārtā, pret Jūsu gribu tiek liegta iespēja pārvietoties - iziet.
Ļoti agresīvs mārketings!
Arī biju uzaicināta, kā man teica "saņemt dāvanu", protams noklausījos ļoti garu lekciju par matu veselību, mati tika izmazgāti un atstājot mani ar slapjiem matiem, mani mēģināja pierunāt ņemt kredītu, slēgt līgumu! Variantu, kad es nāku uz procedūru, maksāju tieši par to, uzņemums nepiedāvā, piedāvāts tiek tikai ilgtermiņa līgums par 2400 E, pie kam speciāliste pat stāstīja, ka pat bezdarbnieces slēdz tādu līgumu, es esmu šokā, ka cilvēki ņem kredītu matu kopšanai! :). Pēc mana atteikuma darbiniece kaut kur aizgāja bez paskaidrojumiem, tā es sēžu ar slapjiem matiem, skatos līdzās viena tāda pati, jautāju viņai, vai atteikusies no līguma slēgšanas, tā arī bija, kopā nosmējāmies, ka, ja līgumu neslēdz, tad matus līdz galam nežāvē :)! Pēc kāda laika atgriežas speciāliste (kura pēc profesijas nav ne friziere, ne trihologs) un atkal atāsta man par kaut kādām atlaidēm, semināriem līguma ietvaros! Uz jautājumu, vai tad matus līdz galam nežāvēsiet, meitene atbildēja "bet es taču tagad ar jums runāju"... es skaidroju, ka man ir slapji mati, man ir auksti un nekomfortabli, uz ko viņa elsdama, pūsdama, kaut ko minēdama par "kāda jums attieksme", ņēma fēnu, bet es padomāju, ka, ja jau ir tāda attieksme, tad labāk doties prom. Biju laimīga, kad tiku prom, kā no murga izkļuvusi!
Matu ārstēšanai ir poliklīnikās speciālists - trihologs, ādas ārstēšanai - ādas ārsts. Neticu, ka minerāls, kaut arī zelts, spēj darīt brīnumus !
Tas ir bijusais visiem bedigi atpazistams Mon Platin, tagad zem cita nosaukuma citus meslus tirgo par vel lielako cenu :)))
Pilnīgs murgs! Neesiet lētticīgi un neejiet uz "procedūru", kas tiek pasniegta kā dāvana no salona 24 Karata. "Dāvanā" ietilpst 2 stundu ilga smadzeņu skalošana, cilvēka pazemošana un VIENAS SEJAS PUSES nemitīga, neprofesionāla apstrādāšana ar visu pēc kārtas.
Piekrītu, ka salonam 24 Karat ir agresīvs mārketings. Uz mani gan tur paldies Dievam nekliedza un durvis ciet nespundēja. Arī sejas procedūra tika veikta normāli. Taču tā saucamā smadzeņu skalošana gan bija ļoti jautra un ilga. Pateicoties manām zināšanām psiholoģijā es ļoti veiksmīgi izgāju no situācijas. Varbūt tāpēc arī izvairījos no nepatīkamām scēnām. Ko tikai speciāliste man visu apsolīja?Pat taksometru uz mājā par velti. Es ieteiktu cilvēkiem ar vāju gribas spēku uz turieni neiet.
Arī es biju izmatot šo unikālo dāvanu sertifikātu.
Solīja 90 minūšu ilgu sejas kopšanas procedūru, bet, faktiski gar sejas 1 pusi darbojās 10-15 minūtes, tad aizveda uz kabinetu, kur bija kompis, kas uz vislielāko palielinājumu atrādīja rezultātu. Jā, izskatījās labāk, bet, vai tas ir 2400EUR vērts?
Uzzināju, ka man sejai ir KUPEROZE.
Galvas ādai ir KERATOZE.
Un gravitācija jau man visam ķermenim sākusi darīt savu, es novecoju.
Tikai unikālā kosmētika mani var glābt par 2400EUR sejai. Ja es ņemtu visus 3 piedāvājumus sejai+matiem+ķermenim, man menedžere iedos super atlaidi un tas viss kopā izmaksās 3600EUR.
Pirmā iemaksa ir 0, tad septembra beigās man būs jāsāk maksāt 150Eur mēnesī un 2 gadu laikā es samaksāšu par kosmētiku, kas man viena gada laikā liks izskatīties par 15 gadu jaunākai. (Man ir 30gadi)
Forši.
Ā, otru pusi sejas apstrādāja 3 minūšu laikā.
Netto - pie manas sejas kopā darbojās 13-max 20 minūtes solīto 90 minūšu vietā (pārējo laiku centās iegalvot, ka tikai ar 24karātu zelta kosmētiku es varu apturēt novecošanos un izārstēt kuperozi un keratozi).
Mārketings ārkārtīgi agresīvs.
Visās telpās modernas novērošanas kameras lika justies neērti.
Pirms ejiet izmantot dāvanu, uzzvanat cilvēkam, kas bija Jūs ieteicis, vai, vēl labāk, brīdiniet līdzcilvēkus.
Cien. dāmas.
Paldies par atsauksmēm, kosmētikas cena izriet no tas kvalitātes, pie tā, iegādājoties kosmētiku, jūs iegādājaties arī kosmētisko procedūru kopumu, kuru var apmeklēt un izmantot jebkurā laikā, vai nu nav ērti, ka var izvēlēties dienu, un apmeklēt skaistuma procedūras, nedomājot par naudas līdzekļiem un summām jo viss jau ir apmaksāts.
Izejotcenam, kuras var atras salonos uz piedāvātam procedūram (no 35 Eur) jūs varat aprēķināt, cik daudz jūs samaksāsiet gada laikā, apmeklējot to reizi mēnesi.
Novērošanas kameras ir domātas lai nodrošināt jūsu drošību, jūs taču nemulsinā, ka veikalos uzstādītas kameras?
Izvēli var izdarīt tikai Jūs, neviens nespēj piespiet Jūs nopirkt kaut ko, mums ir tikai kvalitatīvi jāpastāsta kāpēc jums ir jāizvēlas tieši mūs. Tajā nav un nevar būt nekā agresīvā vai negatīva, mūsu speciālisti cenšas izstāstīt visu, lai jums nepaliktu jautājumu par pareizo izvēli.
Soglasna so vsemi vishe napisannimi kommentarijami. Uzasnij marketing, finansovij menedzer davit nerealjno na zaklucenie dogovora v razmere 2400 eur i tem samim voobshe otbivaet zelanie priobretatj dannuju prodeukciju i bitj svazanim s etoj organizaciej. Tam dejstviteljno ocenj hitro tebja obrabativajut.
24K Vash kommentarij soversenno vas ne opravdivaet. Vas ne smusaet cto odin kommentarij ot vashih posetitelej huze drugogo?
S takim podhodom vi bistro obonkrotitesj, tak kak vkladivaete vi ne malo, a pribilj s takimi agressivnimi sotrudnikami u vas budet nize plintusa. Osobenno s devushkoj po imeni Bogdana (sovershenno ne korrektnaya sotrudnica).
u vas voobshe svoja domashnaya stranicka estj?
v google kak nazvanie nabiraesh tak toljko odni " Sudzibas"
Es arī iekļuvu šīs ''dāvanas'' valgos. Bet tiku sveikā cauri, '' izbaudīju'' šo bŗīnišķīgo teātri. Kur iet mūsu skaistumkopšanas kultūra? Mūsu vecmāmiņas bez visa zelta bija skaistas tāpat. Mūsu vīrieši mīl mūs dvēselē, ārējais skaistums uzplaukst pēc tam!
Hei, hei...laipni lūgti bezmaksas procedūru (zombinga)izbaudījušo klubiņā!!!Izbaudīju šo " super duper 24. karātu procedūru" uz sevis.Murgs.Bezjūtība, izprašņāšana par privāto dzīvi, pilnīga neprofesionalitāte u.tt uz visiem 100.
Šodien visiem, ko ieteicu aizsūtīju atvainošanās sms, ka esmu ievilkusi viņus šādā pasākumā un izstāstīju, kas viņus tur sagaida.Izrādās par šo "salonu" jau ir bijis sižets " BEZ TABU", ko diemžēl nebiju redzējusi, tāpēc uzķēros.Un vēl-neskatoties uz to, ka vakar bija svētdiena-visi mani ieteiktie ir jau apzvanīti.Svētdienā.Nu moins.
Ja interesē varu visos sīkumos iztāstīt pilnīgi visu, ko " ieguvu"(ha, ha)šajā procedūras laikā.
Aiziesiet no turienes(ja nenoslēgsiet līgumu par 2400 vai 3600 eiro)ar sabojātu garīgo+man pēc "procedūras" uz sejas parādījās pleķi, kaut it kā pārbaudīja uz alerģijām un zvērēja, ka man tas nedraud, jo man alerģiju neuzrādīja-toties "ļoti lojāli un smalki"(īstenībā uzbāzigi un pazemojoši)ieborēja, ka man ir kuperoze un ja neslēdzu ar viņiem līgumu tātad necienu sevi un savu izskatu.Ja interesē uzrakstīšu vairāk..., bet galvenais viņiem rūp kontrakts par 2400 vai 3600 eiro.Kā te jau minēja, recepšenā klaji smejas-"viņai jau nav naudas", varētu domāt, ka pašas tur baigi bagātās bārbijas.
Tur nav produktu, ko piedāvā- tur ir programma, ko tevi mobē parakstīt zem kameras un kabinetā kurā tu esi ieslēgts.Nu taisnības labad jāpiebist, ka ja ļoti gribētu-ārā jau tiktu, bet tā cietuma sajūta ir nomācoša.
Patiesībā esmu par 99% pārliecināta, ka tās tūbiņas ar 24 karata zeltu:) nemaz netiek izmantotas, jo pēc procedūras apmaiņā pret 20 telefona numuriem iedod tūbiņu roku krēma, kas smaržo identiski, kā tas, ko sajutu uz savas sejas, un tā vispār ir cita firma un ražojums.Netā pameklējot-maksā ap 10 eiro.
P.s. Sory 24 karat darbinieki, kas te parādās, bet ja jūs rakstat, ka kameras ir arī veikalos, tad metiet pie malas savu nodarbi un strādājiet veikalā par kasieriem.
TĀ TOMĒTR IR PRIVĀTA UN INTĪMA PADARĪŠANA UN NAV PAREDZĒTA NE PUBLISKAM VIDEO UN VĒL VAIRĀK APSMIEKLAM.ja jūs to nesaprotat, tad viss skaidrs-jums nav ne mazākās sajēgas ne par skaistumkopšanu, ne privātumu.Veriet vien ciet savu kantori, jo gana esat blamējušies.
Un vēl: jūsu meistariem nav pilnīgi nekādu ne morālu ne ētisku tiesību potensiālajiem klientiem nosaukt to cilvēku vārdus un uzvārdus, kas atteikušies no jūsu važām.Vismaz man tika nosaukti 2. vārdi(ar uzvārdiem(ceru, ka izdomāti)), kas redz esot tik dumjas un klausot, ko par šo visu saka vīri un šādi necienot sevi.FUJ!
Starp citu salīdzinājumam: 2400 eiro tas ir apmēram 36 apmeklējumi.Rīgā ir firmas, kuras nodarbojas ar zelta procedūrām un kur ar klientiem strādā atbildīgāk.Varu nosaukt atšķirību par 36.procedūrām-tie ir aptuveni 1500 eirīši mazāk un nekādas uzbāzīgas reklāmas un zombinga, jo viņiem esi svarīgs, kā klients nevis, kā naudas mašīna.Neapskaužu tās omes, skolotājas un visus citus pierunātos paņemt kredītu.
Un vēl: Uz jūsu rakstīto:Izvēli var izdarīt tikai Jūs, neviens nespēj piespiet Jūs nopirkt kaut ko, mums ir tikai kvalitatīvi jāpastāsta kāpēc jums ir jāizvēlas tieši mūs.
Vai kvalitatīvi pastāstīt nozīmē rupju attieksmi pret vēl neesošo klientu?
Man tad ir jautājums: kāpēc pirmo sejas pusi apstrādājot jūsu darbiniece visu laiku runāja, runāja un runāja, bet kad atteicos slēgt līgumu, nicinoši pateica, ka var redzēt, ka necienu sevi un neko nevēlos savā labā darīt un smagi pūta?Turklāt tādām kustībām zieda savus ziežamos uz sejas it kā gribētu man atriebties.Mēģināju sevi mierināt un aizvērusi acis paciest, bet krēma(vai kā cita) iebakstīšana acī bija jau daudz par daudz.
Bez vārdiem bija saprotams un sajūtams: "nu pagaidi tik, es tev tūlīt parādīšu ko nozīmē atteikties no mūsu piedāvājuma."
Tas bija brutāli, kaut meitene visiem spēkiem centās savaldīties.
Reku te vēl kaudzīte ar "KLIENTU ATSAUKSM"EM":)
No skaistuma centra 24K man piezvanīja ar piedāvājumu veikt bezmakasas sejas kopšanas procedūru. Piekritu, bet jau iekšēji noskaņojos, ka gan jau reklamēs kādu produktu. Mani sagaidīja jauna meitene, laipni piesakot sevi kā kosmetologs. Lai kļūtu par kosmetologu jābūt medicīniski izglītībai, aiz intereses pajautāju, izrādās meitenei nav medicīniskā izglītība. Tātad viņa nav kosmetologs. Procedūras turpinājumā, firmas darbiniece stāstīja par produktu un sejas kopšanu, skatoties iepriekš sagatavotā standarta tekstā. Kad uzdevu jautājumu, atbildēt nevārēja (jo tas taču uz lapas nebija rakstīts). Tad man pus sejai veica ieplānoto procedūru, teica, ka uzlabojumi jau tagad redzami, salīdzinot ar nenosmērēto pusi. Pati gan neko tādu nemanīju. Saprotu, ka no vienas reizes jau nevar rezultātu gaidīt. Tālāk sekoja vizīte pie ārsta, kura pārbaudīja manas ādas stāvokli ar dažādiem aparātiem, secināja, ka āda man ir ŠAUSMĪGA, mana kosmetoloģe nekompetenta, galīgi mani par mērkaķi pataisījusi. Protams, ja vēlos dzīvot, tad tikai mani glābt var zelta brīnumlīdzeklis! Kad sākām runāt par cenu, tika pieaicināta ekonomiste (it kā). Cena 2400 eiro. Plaši stāstīja kā izdevīgi sadalīt maksājumu. Tas jau nebūtu nekas, bet tā saucamā ekonomiste niknā tonī paziņoja, ka izskatos ar tādu ādu briesmīgi, ja sevi cienu, tad obligāti jāpērk līdzeklis kā vienīgo glābiņu. kad teicu, ka tik lieliem izdevumiem jāapspriežās ar ģimeni, tad ekonomiste nikni man pateica, ka man tas vecums garām, kad jāprasa mammai atļauja. Vai tiešām es sevi necienot, jo man ir TĀĀĀĀDA sejas āda. Izejot aizcirta durvis. Sajūta bija briesmīga, ja es vēlētos šo produktu iegādāties, tad pēc šīs sarunas vēlme pāriet. Gaidot liftu dzirdēju, kā tā saucamā kosmetoloģe kolēģei izsmejoši paziņoja, ka šitai nauda neesot. 90 minūtēs saņēmu lielu devu pazemojumus. JA ESIET IZSLĀPUŠI PĒC PAZEMOJUMIEM, TAD NOTEIKTI PIERAKSTIETIES uz sejas vai matu kopšanu.
[Sūdzības komentāri] Lasīt komentārus [Sūdzības kategorijas] Skaistumkopšana
Komentāri
Daiga, jūsu izstāstītais tiks pārbaudīts un, ja atklāsies, ka darbinieki ir bijuši nevērīgi un nekorekti, tie tiks sodīti korporatīvās ētikas robežās.
Komentēja: Jun 19, 2014
24k
20.06.2014. biju šajā salonā. Neko sliktu nevaru teikt. Teksti tiešām gatavi jau pie mēles pielipuši. Pārāk saldi un lipīgi. Medicīniski aplami. Šūna atverās un pēc tam aizmieg. Šūna nekad neatverās. Ja šūnas apvalks ir bojāts, tad šūna nav dzīvotspējīga. Esmu studējusi histoloģiju augstskolā. Piedāvā kosmētiku sejai, matiem, ķermenim. Kosmētika satur zeltu un Nāves jūras sāli. Lieto man maz saprotamus aparātus, gribētots to pielietošanas jēgu dziļāk pastudēt. Uz sejas lietoja vairākas maskas, īsā laika periodā. Vai tad katrai maskai nav savs laiks, ne jau visu čupā uzreiz? Efekts redzams uzreiz un mani tas apmierina. Cena neadekvāta - komplekts gadam ar visu ko un aparātu EUR 2400. Nu labi, es būšot VIP klients, tad EUR 1200. Katram klientam piedāvā VIP klienta statusu par EUR 1200. Arī tas ir neadekvāts cipars. Es to visu lietotu par samērīgu cenu. Bija laipnība, bija smaidi, nebija uzbraucieni. It kā normāli.
Komentēja: Jun 20, 2014
seja
Patiesībā ta jau ir Mon platin firma, tikai nosaukumu mainijuši. Dēļ briesmīgajām atsauksmēm. Viņiem pat nepatīk, ka piemin vārdu Mon platin sk. c. 24 k Un saka ta pus sejas māžošana nau pie viņiem, bet kaut kādā Brīvības ielas sk. c. Tur labāk savu kāju nespert nekā klientam, nekā darbiniekam. Jāstrādā bez brīdienām algas arī nau tās ko sola VIENS VIENĪGS APMĀNS UN KRĀPŠANA!!!
Komentēja: Jun 22, 2014
boxx
Paldies komentātoriem par viedokliem. Diemžēl bieži cilvēki negatīvi izsakās par salonu tikai dēļ cenām. Priecē, ka daudzi tomēr atzīst, ka kosmētika tiešām ir laba. Tieši no ta arī izriet tās cena. Nekādas krāpšanas tur nav, viss tiek detalizēti izklāstīts kas un kā iedarbojas. Tiem, kam tiešām interesanti, viss tiek stāstīts tā kā tas īstenībā ir.
Komentēja: Jun 30, 2014
24k
Neejiet uz turieni strada jo tur sola nerealas algas un darba laiki neproporcionali.Vienu dienu jastrada pa dienu vienu dienu pa nakti.Shai kompanijai pat nav savas majaslapas, ka tas ir telemarket.Nav verts teret laiku skaistuma centrs 24k.
Komentēja: Jul 2, 2014
mrcool
Vienu dienu pa dienas maina, vienu dienu vakara maina.tad atkal dienas maina un atkal vakara maina.Nav nakts mainas kludijos.
Komentēja: Jul 2, 2014
mrcool
Atbaidošs salons. No salona zvanīja ar tekstu, ka "draudzene" esot man uzdāvinājusi procedūru šajā salonā. Piekritu aiziet, kaut arī nobrīnījos un neticības moments bija diezgan augsts. Izrādījās, ka "dāvana" ir agresīvs salona produktu reklamēšanas pasākums, kā bonusu tev vēl apstrādā ne vairāk un ne mazāk kā tieši PUSI SEJAS. Ja gribi arī otru pusi - maksā ragā. Visu laiku pazemo, ka tev ir šausmīga āda un saka, ka vienīgais glābiņš ir šīs firmas zelta vērtie krēmi. Pretīgi. Jutos pazemota un iesaku neuzķerties uz šādām "dāvanām". Cieniet sevi!
Komentēja: Jul 22, 2014
Bitubi_79
Laikam ikri beidzās... atrada citu, arī "brīnumlīdzekli"! :D
Komentēja: Jul 22, 2014
kreditorsPG
Была и я на днях в этом салоне... конечно была готова к агрессивному маркетингу, поскольку человек, давший мой телефон предупредил меня. Все бы ничего, если бы только пришлось выслушивать всякие гадости по поводу состояния кожи и волос, которое к слову сказать у меня вполне удволетворительное... Ужасно то, что после их чудо золотой косметики у меня 3-4 дня ужааасный зуд по всей голове!!! Не ходите туда милые дамочки!! я уж не говорю, что покупать это д...мо за такие деньги это идиотизм по меньшей мере.
А хозяевам этого салона, личностям кавказской национальности, я бы посоветывала лавочку свертывать, тк скоро количество заявлений о мошейничестве... ну сами понимаете, чем это Вам грозить может
Komentēja: Aug 7, 2014
NAP
NAP, мы не занимаемся мошенничеством. Косметику покупают добровольно и положительный эффект от нее действительно есть.
По поводу реакции на косметику, мы не можем быть уверены в том, что это воздействие именно нашего продукта. Работая со многими клиентами, мы впервые слышим о таком результате, но мы обязательно проведем дополнительные тесты, чтобы выявить возможные аллергические реакции. Спасибо, что сообщили нам об этом.
Komentēja: Aug 8, 2014
24k
Man arī zvanīja no šīs iestādes ar piedāvājumu. Bet man pietika prāta viņus pasūtīt 5 mājas tālāk.
Komentēja: Aug 8, 2014
MissM
Man vairākas reizes zvanīja Aleksandrs; norunājām, ka uz sejas procedūru ieradīšos 12. augustā 13.00. Pārliecināja, ka sejas procedūru veicot visai sejai (biju dzirdējusi, ka pus sejai). Atliku visus darbus un devos no dzīves vietas Jelgavā, uz Rīgu. Ap 11- tiem Aleksandrs vēl pazvanīja un pārjautāja, vai būšu; lai esot 15 minūtītes ātrāk, ar ierosinājumu cienīt viens otra laiku. Ierados 12.40. Piereģistrējos, aizpildīju anketu un sāku gaidīt... "nekādas uzmanības man"... 13.15 gribēju pazvanīt Aleksandram un pajautāt, kā ir ar to "viens otra laika cienīšanu", bet negribēju "kašķēties"... pagaidīju vēl dažas minūtītes, tad gāju meitenēm pieklājīgi un laipni pajautāt, vai "neesmu aizmirsta" (jo man Rīgā bija saplānota visa diena, ja jau esmu "izrāvusies" uz galvaspilsētu)... meitenes teica, lai gaidot, ka viss kārtībā. ... kaut kur 13.35 mani pasauca un atvainojās, ka nevarēšot šodien paņemt, bet varot pārrakstīt uz citu dienu. Teicu, ka tā tomēr ir ņirgāšanās par mani, ka atliku visus darbus...un kur garantija, ka nākošajā reizē būs savādāk ... meitene paskaidroja, ka 2 meistares esot saslimušas... vai tad viņas abas saslima 13.00? Un vai 13.15 to arī vēl nezināja? Vajadzēja "nospīdzināt" līdz 13.35? ...Kaut ko tik pazemojošu neesmu piedzīvojusi! Man ir 64 gadi, bet to jau Aleksandram pateicu iepriekšējā dienā. Pajautāju arī par "vecuma ierobežojumiem" - esot no 30 - 69. Ja "neatbildu" vecuma dēļ, tad varēja uzreiz pateikt, vai arī tad, kad aizpildīju anketu un uzrādīju pasi. Tad vēl būtu sapratusi, bet palūgt ierasties 15 min ātrāk un pēc tam vēl "cienīt manu laiku" 35 minūtes?!?!?... Esmu pensionāre, vilciena biļete uz Rīgu izmaksāja 4 eiro= tā ir maksa par pazemojumu, kura vietā būtu veikusi savus ierastos darbus Jelgavā.
Komentēja: Aug 10, 2014
LAIMA TOKAREVA
LAIMA TOKAREVA šodien ir 11 augusts, un biļete no Jelgavas uz Rīgu maksā 2.05 Eiro.
Komentēja: Aug 11, 2014
EnMari
O, jā! Man arī pietika informācijas par šo "salonu" un viņu "brīnumainajiem" pakalpojumiem un attieksmi, lai no tiem atteiktos, pirms visas draņķības izbaudīt. Diemžēl, no tiem, kam pietiek lētticības, viņi arī pārtiek. Uzmanieties un cieniet sevi!
Komentēja: Aug 13, 2014
Anna.Z
sweiki laima.es jusu komentaram pievienojos.ari man lika ierasties 10 min, atrak, .es ari ierados .braucu no vecumniekiem .ierados pus stundu atrak.un gaidiju.pienaca mans laiks, bet es ka sezu un gaidu ta ari gaidu.par mani neliekas nezinas.beidzot pec pusstundas pienaca pie manis administatora un pazinoja ka sodien nevaresot mani pienemt.es katigoriski atteicos, jo biju jau izniekojusi vinu laba savu darrgo brivo laiku...;(
Komentēja: Aug 14, 2014
runcuks33
Paldies visiem par komentāriem.
Mes strādājam un visiem spkiem cenšamies uzlabot mūsu servisu.
Mūsu mājas lapa atrodas izstrādes stadija, drīzumā tā būs pieejama.
Labak ar visiem spekiem meginat aizvakties no Latvijas, kapec gan jums nepameginat iesmeret so kruto kosmetiku bagataka valsti? Ko te ar nabagiem darit! Tas tak ir Jusu politika!
Nepatīkama dāvana, kuru saņemot uzzināsiet, ka visu dzīvi esiet dzīvojusi un domājusi nepareizi. Tiek "'noliktas"' arī jūsu draudzenes, jo nav šī salona klientes. Pavisam tumsoņas esot arī tie cilvēki kuri lieto AVON un ORIFLEIM kosmētiku. Un tie, kuri iepērkas veikalā ""Drogas"" vispār ir tumsoņas .
Ja gribat tikt pazemotas par to, ka jums ir savs viedoklis un nav vēlēšanās pirkt viņu pakalpojumu tad ... bet labāk nedariet to ... cieniet sevi..
...un tad kad man lielā ātrumā it kā tiek veikta sejas "'uzlabošana"' vienā pusē ...tad jāieiet pie spoguļa un jātbild uz jautājumu : nu redziet kāda milzīga atšķirība starp abām sejas pusēm? Saku "" NĒ atšķirības NAV"" ... līdz ar to man ANNIJA dod mutisku nosūtijumu pie redzes ārsta sakot, ka man ne tikai slikta sejas āda bet arī redze un vajagot brilles. Šī nievājošā attieksme ir ne tikai pret mani... kosmētikas reklāmas plūdos ik pa brīdim tiek nonievātas, pēc ANNIJAS vārdiem, gan ""učenes rūtainos svārkos, gan sievietes kuras, par produkta iegādi konsultējas ar vīru vai citiem ģimenes locekļiem.
... un tas labais noskaņojums, ko pānēmu līdzi, tika sabojāts...
Jā, es arī šodien iekritu. Viss pēc scenārija. Noliek manu galvas ādu kā drausmīgu, visādi aparātiņi, kas neko neizsaka, izprašņāta privātā dzīve, aprunāti citi cilvēki, uzbāzīgi piespiež man ņemt kredītu un pirkt šo kosmētiku. Jā, nekādā gadījumā nekonsultēties ar vīru, jo vīrieši neko no šitā nesaprot.
Un šodien vienai meitenei arī pēc 15 minūtēm atteica viņu pieņemt, jo kosmetoloģei palicis slikti..hmm, lasu, ka tas ir atkārtojies un izskatās, ka tā arī ir viena no viņu stratēģijām, uzaicina 15 minūtes ātrāk, sasēdina visus, kamerās novēro, un tad dabiskā atlase - redz, kuri būtu aptuvenie pircēji, un gar kuriem nav jēga ņemties - tad iznāk un pasaka, ka nevarēs pieņemt..tik prestižs salons un nevar aizvietot pēkšņi saslimušu kosmetoloģi?
Jā, un tad ja atsakies, nu vismaz nosauc draugu numurus kompensācijai..un arī ne vienu, divus, bet vajag savākt 20 numurus..kad vairaķ par 10 neizspiedu, nopūtās un beidzot palaida mani vaļā..
pēc tam visiem 10 aizsūtīju īsziņu, lai NETIC šitam.
Spēcīga neirolinvistiskā programmēšana tur..tas arī viss. Žēl tās meitenes, kas tur vergo.
Pateicamies par saņemtājiem komentāriem.
Visi komentāri, par personāla nekorekto uzvedību tiks nosūtīti kompānijas administrācijai, lai noteikt, kas tiešam notika.
Pateicamies visiem, jūsu rakstītais tiks ņemts verā personāla darba koriģēšanai.
Sveicinātas! Es arī vakar biju uz to saucamo" dāvanu", matu kopšanas procedūru. Uzzināju, ka mani mati ir ļoti sliktā stāvoklī, protams, kuram tad mati var būt pilnīgākā kārtībā no mūsu gaisa, pārtikas, mazgājamiem līdzekļiem. Baigi biedēja ar plikpaurību, matu izkrišanu. Noklausījos visu mierīgi. Tad ķērās klāt pie procedūras. No sākuma nu ļoti skaisti, burvīgi. Visu pastāsta, izmazgā, izmasē. Tad izžāvē pus galvu un TAD SĀKAS smadzeņu skalošana. Kad nepiekritu, protams kā visas aizgāja it kā pie finanšu konsultanta. Piedāvāja visādas programmas, lai tikai piekrītot. kad atkārtoti nepiekritu, tad attieksme mainījās pavisam. Redzot, ka knapi viņa noturējās, man pat sanāca smiekli. Pēc visas skraidīšanas, beidzot arī man matus izžāvēja un paprasīja draugu telefonus. Es uz to atbildēju, ka nedrīkstu dod svešiem telefonus, jo tas ir nelikumīgi. Pateicu paldies un aizgāju. Es visu dienu domāju par tiem cilvēciņiem, kuri tiešām piekrīt šīm ambrāžām. Vai tiešām cilvēki neredz, ka tas ir galīgs murgs. Lai veicas tiem cilvēkiem, kuri tur strādā, bet es tiešām negribētu strādāt tādā kompānijā kā šī.