Sizeer - Slikts serviss
Sveiki! Pāris dienas atpakaļ centos (tiešām centos) iegādāties apavus šajā veikalā (sizeer kurš gandrīz tikko atvēries Rīga Plaza) , taču velti. Itkā jau veikals moderns un patīkams, taču diemžēl personāls šeit gan ir slikts. Nespēja man nedz palīdzēt ar apavu izvēli (jo to tiešām tur ir, bet izvēlēties gan pagrūti) nedz arī spēja apkalpot pienācīgi, jo pēc 3. Jautājuma par preci jau sāku saņemt negatīvu attieksmi, ko uzreiz pamanīju un itkā vēl nedaudz tur uzturējos taču redzēju, ka tas ''veikala vadītājai'' ļoti jau sāka nepatikt. Tā nu diemžēl saskāros ar ko nepatīkamu tanī dienā un paliku tukšām rokām... Diemžēl... Cerams mana sūdzība tiks pamanīta un veikals uzlabos savu ''stāju''
Комментарии (6)
Ko nozīmē- nespēja palīdzēt ar apavu izvēli? Manuprāt, katrs pats izvēlās veikalā apavus un tad attiecīgi var jautāt pārdevējai detaļas. A tā- pārdevēja tavā vietā izvēlēsies apavus un beigās vēl paliks vainīga, ka ne to izvēlējusies. Jānēsā būs tev pašam, attiecīgi arī pats izvēlies apavus.
Ar palīdzību ir domāts, ka nevar pastāstīt par to kadi apavi ir kvalitātes ziņā - neiet runa par nēsāšanu, jo tas jau skaidrs, ka gulstās uz maniem pleciem. ;) Piemērs drīzāk manai domai būtu šāds - ar ko labāk šajos laikapstākļos būtu staigāt ar HH zābakiem(43. izmēra) vai labāk tomēr Timberland (43. izmēra) kuri no šiem apaviem pēc kvalitātes būtu izturīgāki u.t.t. par šo te informācija ir pārdevējam jāsniedz, jo piemēram sportlandā man ļoti jauki pārdevēji paskaidroja, ka labāk būtu ņemt vot šo te Nike nekā HH apavus.
Šeit vairāk ir doma par to, ka pārdevēji nav spējīgi palīdzēt klientam, jo pārdevēja darbs nav tikai bolīt acis un sist čekus, bet arī būt spējīgi klientam izvēlēties pēc iespējas labāko pirkumu :)
"Pāris dienas atpakaļ centos (tiešām centos) iegādāties apavus" - nestandarta izmērs, plakanā pēda? Kur ir problēma?
"jo pēc 3. Jautājuma par preci jau sāku saņemt negatīvu attieksmi" - ja dodies uz veikalu intervēt pārdevējus, tad jāņem vērā, ka viņu darbs ir preci tirgot, nevis piedalīties nopratināšanās.
"paliku tukšām rokām" - ja nebūtu galva tukša, tad arī rokas nebūtu!
Žēl, ka bērnībā neiemācīja elementāri parūpēties par sevi. Tagad nākas meklēt palīdzību pat šķietami vienkāršās lietās... Nožēlojami.
Bet tāds jautājums tev - pārdevējam tādā gadījumā maksā tikai par to, ka viņš tev izsit čeku vai arī ir spējīgs tevi konsultēt lai spētu iegādāties labāko un sev tīkamāko?
Jo man personīgi starp lielu izvēli rodas ļoti daudz jautājumi - itīpaši, ja cena ir ap 100Eur... tāpēc nevēlos nopirkt apavus kuri neatbilst gan cenai(kuras bieži tomēr ir par augstu) gan kvalitātei :) Tāpēc arī cerēju uz konsultāciju par sevis izvēlētajiem produktiem un to es nesaņēmu.
Šādām lietām es pievēršu uzmanību, jo esmu iepriekš ''iegrābies'' ar Northface produktiem, itkā skaitās ļoti labas kvalitātes un ļoti labs brends, taču ziemā kājas diezgan nosala + cena viņiem bija visai augsta...
Un ja pārdevējs veikalā nav spējīgs palīdzēt cilvēkam izvēlēties produktus(ko kā jau iepriekš minēju iekš sportland, kur man pastāstīja ļoti daudz un ieteica iespējams man labāko izvēli) tad šeit viss bija diemžēl ļoti slikti.
Tas, ka lielākā daļa ieiet veikalā un tikai pēc izmēriem pērk apavus, ļoti jauki, bet man neder tā, jo man ļoti daudz laika sanāk pavadīt ārā un pie -15 ( pat pie -10) grādiem ilgi uzturoties, tomēr vēlos lai man ir ērti un komfortabli kājām, jo tas iespaido veselību...
Un jaunais cilvēk, nav smuki no kopēja teksta izvilkt mazas teksta daļas un pārinterpretēt to pa savam :) Tas 1. nav adekvāti un 2. tas ir ļoti nepieklājīgi un pat nedaudz zemiski. Tas uzreiz rada tādu, kā antianalītiskuma spēju un vairs nevar būt par objektīvu spriedumu :)
Labdien!
Paldies par problēmas ziņošanu! Atvainojamies par šo nepatīkamo pieredzi, ar kādu no mūsu kolēģiem. Vai varat precizēt, kad tieši notika šī nepatīkamā pieredze, un (ja ir iespēja) aprakstīt darbinieku, lai zinām pie kura vērsties, lai nepieļautu vēlreiz šādu gadījumu.
Ar cieņu
Alīna