РешеноSizeer - Pēdējais Sū*s
Sizeer interneta veikalā pasūtīju Af1. Botas kā botas, viss super, taču pēc divu reižu uzvilkšanas, no kurpes izlīdā kaut kāds ass gabaliņš, kas staigāšanu padarīja neiespējamu. Aiznesu uz Riga Plaza veikalu, apkalpošana ļoti jauka, meitene pateica, ka tas nekas ka botas uzvilktas, jo nevar jau zināt ka kaut kas tāds notiks, man pateica ka tiks atsūtīts jauns pāris. Pagāja nedēļa, saņēmu vēstuli no sizeer, botas esot valkātas un viņi viņas nepieņem maiņai (ļoti dīvaini, jo pārdevēja teica ka samainīšot, jo tā nav mana vaina). Atsūta atpakaļ, bet kādā stāvoklī? Kaste sadragāta, uz botām kaut kādi traipi, nu izskatās šausmīgi, nu tā itkā gadu valkātas bez apstājas. (botas nodevu ļoti labā stāvoklī, bez nekādiem pleķiem, utt) nu ar šādām jau vairs staigāt nevar, tikai bēdīgi, jo maksājot 110eur kvalitāti biju gaidījusi daudz labāku.
Noteikti šajā ''izcilajā'' veikalā nekad vairs neiepirkšos, un neiesaku nevam citam to darīt. Vienkārši naudas kāsēji un krāpnieki.
Комментарии (3)
Labdien ,lūdzu,sakontaktejieties ar veikalu , lai risinātu šo situāciju .
Sūdzības datums 07.10.2021
Šodien ir 13.10.2021
Visstīcāmāk kā cilvēks uzrakstījis sūdzību un gaidījis dienu-divas, nesagaidot atbildi, aizvēris saiti un vairs šeit neienaks, līdz nakamājai sūdzībai...
Un pēc tam būs teksts... Firma daudzreiz mēģināja sazināties...bla bla bla... sūdzība uzskatīta par "risināto"... :D
Laba attieksme pret pircējiem! ;)
Šausmas