Sizeer - krāpšana un rupjība, garantijas neizpildīšana
Pirmkārt pērkot pārdevēja ar tumšiem matiem bija ļoti rupja! Pirku apavus meitenei uz dzimšanas dienu marta beigās. Tagad augustā, pa ceļam uz veikalu pamanījām, ka apavi ir brāķēti, pie tam abi un vienādās vietās. Tad pa ceļam iegājām veikalā, kur tie tika pirkti (tc Rīga Plaza, “Sizzer, kurš atrodas blakus mājām) , lai pajautātu vai var samainīt apavus ar garantiju. Pārdevēja teica, jā droši, nesat rīt apavus un neko neteica par to, ka tie bija kājās. Nākamajā dienā mēs nodevām apavus. Ap nedēļu gaidot, no rīta atnāk īsziņa, par to ka “prasījuma pieteikums ir atteikts”. Protams, mēs ar to nebijām apmierināti un zvanījām uz nummuru no kura tika rakstīta iepriekšminētā īsziņa. Mēs pajautājām kāpēc tika atcelts uz ko veikala “Sizeer” vadītāja teica: jūsu apavi dienu pirms bija kājās un jūs tos turpinājāt bojāt. Un kad mums nodevāt apavus tie bija slapji, visi papīri tādēļ bija Mitri. Par mitriem apaviem ir pilnīga netaisnība, apavus nodevu sausus, un iepriekš nekad tos neesmu mazgājusi pilnībā mērcējot ūdenī, tikai ārēji ar mitro salveti vai birstīti. Apavi maksāja 110€, kuri vienkārši aiziet vējā 5 mēnešu laikā. Tāpēc nevienam neiesaku šo veikalu, brāķa gadījumā atgriežot apavus filmējiet video, lai tas, kas notika ar mums nenotiek ar jums.
Комментарии (2)
Ja jūs neapmierina veikala atbilde, varat doties pie neatkarīga apavu eksperta, kurš novērtēs, vai radušies bojājumi ir ražošanas defekts vai arī jūsu vaina. Ja tiek apstiprināts, ka tas ir ražošanas defekts, jūs ar eksperta slēdzienu dodaties uz veikalu un atkārtoti rakstat prasījuma pieteikumu. Ja attkārtoti prasījuma pieteikums tiek noraidīts, tad varat vērsties Ptac.
Tieši tā, pārdevēji neizlemj noraidīt vai akceptēt sūdzības. To dara apavu eksperti. Ja neapmierina šo ekspertu lēmums, visas iespējas doties pie neatkarīga eksperta, lai izvērtē, ja jau šis lēmums noteiks, ka apavi ir brāķis, tad varēsiet griezties veikalā, lai saņemtu preces vērtību! Nav ko uzreiz gaudot internetā.