Sixt autonoma lidostā - Izkrāpj naudu pierakstot apdrošināšanu par ko netikam vienojusies
Augustā bija pasūtīts auto kuru rezerveju ar apdrošināšanu. Ierodoties lidosta sixt darbiniece paziņoja ka ta apdrošināšana nekam neder un vajag citu, jo nu es taču nevaru uzņemties risku par auto 65000 vērtība, beigas vienojamies ka ņemšu apdrošināšanu par apmeram 10 eiro diena nevis dārgo ap gandriz 30 eiro diena, mums rezervācija bija uz 12 dienam. Ok, vienojamies par to lētāko, dod man parakstīt mazajā ekrāniņā līgumu ko izdaru, protams Salasīt tur neko nevaru, jo man tam vajag brilles kas ir citas somās, pie pārējiem pasažieriem, un protams ka es uzticos kantora darbiniekam.. Pārsteigums bija velak saņemot rēķinu par dārgāko apdrošināšanu un rezultāta mana auto īre no nepilniem 300 eiro paceļas uz gandriz 700.. Viņi atsakās uzņemties jebkādu atbildību par savu krāpšanās veidu / kļūdu, sauciet kā gribat.. Lidosta biju lieciniece ari tam ka šāda metodika kad tiek likta pirkt jauna apdrošināšana tika pielietota ari iepriekšējiem klientiem Rindā pirms manis. Uz e-pastu man kompanija vairs neatbildēja un kad ierados pati lidosta, darbiniece mierigi pateica ka 99% es neko nedabūšu, pati vainīga. Ne mazākā vainas apziņa un vēlme kaut ko labot. Lieki teikt ka viņu klients es vairs nebūšu.
Комментарии (2)
Labdien, Baiba!
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi. Ļoti atvainojamies par situāciju, ar kuru saskārāties auto nomas laikā augustā. Mums ir svarīga caurspīdīga un godīga apkalpošana, un nožēlojam, ka Jūsu gaidas netika izpildītas.
Mēs saprotam, cik nepatīkami ir justies maldinātai par apdrošināšanas iespējām un gala izmaksām. Esam šo situāciju rūpīgi izskatījuši arī no savas puses un vēlamies uzsvērt, ka pirms līguma parakstīšanas katram klientam tiek nodrošināta iespēja iepazīties ar pakalpojumu nosacījumiem, atbildību un summu, lai pārliecinātos par to atbilstību. Parakstot līgumu klients apliecina, ka visi nosacījumi, norādītās summas ir skaidras un saprotamas. Par neskaidrībām vienmēr var vērsties uzreiz klātienē, precizējot informāciju ar darbinieku, kurš Jūs apkalpo pirms līgums tiek parakstīts. Mēs novērtējam Jūsu uzticību mūsu darbiniekiem un saprotam Jūsu bažas. Tomēr jāņem vērā, ka līguma saturs un izvēlētie pakalpojumi ir spēkā tieši tādā redakcijā, kādā tie tika parakstīti.
Ar cieņu,
SIXT Latvija
Ar to ka jús (Sixt car rent)nozelojat ka musu gaidas netika izpildītas, ir par maz! Jums tiesam nešķiet ka jums ir jāuzņemas atbildība par saviem vārdiem, nevis runāt vienu un pabāzt parakstīt kaut ko citu un vienkarsi izkrāpt naudu..man bail iedomaties kā jus izturaties pret vecakiem cilvēkiem kuriem ir daudz stiprāki redzes un/ vai dzirdes traucējumi.
Novēlu jums pasiem piedzīvot līdzīgu “profesionālu apkalpošanu” un katru ritu apsēžoties pie sava darba galda ar savu kafijas krūzīti, jus sajustu to pašu pretīgo sajūtu gammu, ko izjuta mana ģimene kad tika atņemta mums nauda kas bija paredzēta brīvdienām.