SIA "VIKING MOTORS" - Slikts auto serviss
Mans stāsts būs šāds - Mazāk, ka gadu atpakaļ nolēmu nopirkt lietoto auto - SAAB. Gribēju atrast nesistu labā stāvoklī, ļoti ilgi meklēju un beidzot atradu, kurš vizuāli izskatās ideāli, nekur nebija rūsas, virsbūve ideālā stāvoklī, salons arī ideālā stāvoklī, viss, ka jauns, samērā neliels noskrējiens, viss vizuāli ideāli un mani apmierināja. Auto stāvēja apmēram 2 gadus garāžā. Neticēt pārdevējam (privātpersonai) nebija nekāda iemesla, bet tās būtu cits stāsts., kurš šoreiz nav aktuāls. Kā Jūs paši saprotiet nākošais solis ir pārbaudīt šai automašīnai dzinēju un ritošo daļu. Nu tad es sāku domāt, kur tad vislabāk to izdarīt. Pirms tam pieredzes ar servisiem man nebija. Īpaši ilgi nedomājot nolēmu auto pārbaudīt SAAB oficiālā dīlerī Latvijā - SIA "VIKING MOTORS". Tātad atradu viņu mājaslapā sekojošo piedāvājumu, ko varat paši tur sameklēt:
Saab diagnostika pirms iegādes
Iesakām lietotus Saab, kurus vēlaties iegādāties, pārbaudīt mūsu servisā, jo mūsu specialā diagnostikas aparatūra un pieredzējušie meistari noteikti pamanīs defektus, kas nespeciālista acij var paslīdēt garām, bet Jums būtu jāzina pirms auto iegādes! Pilna auto diagnostika pie mums izmaksās tikai no Ls 25, 00 (ritošajai daļai Ls 15, 00) (ar PVN), taču dažkārt var aiztaupīt Jums daudzkārt lielākus izdevumus, un sniegt pārliecību par izvēlētās automašīnas lietošanas vērtību un uzticamību.
Nu tad aizbraucu pie viņiem ar pārdevēju, nodevām auto, samaksāju 25 Ls, nākošā dienā, šī diagnostika bija gatava... Un tad sākas kaut kas dīvains, šī dīlera darbinieks uzradīja man A4 formāta lapiņu, kur ar roku bija uzskicētas kaut kādas sīkas problēmas, ka nav vējstiklu šķidruma līmenis, pamaz eļļas, pamaz antifrīza, nestrādā aizmugurējas durvis aizslēgs, nav emblēmas, nav signalizācijas, nav pogas salonā, nestrādā numura lampiņa, jāmaina silentbloks un saļņiks, kļūdas datorā, un vēl kaut kādi nebūtiski sīkumi, kurus tagad jau neatceros, bet kopumā viņi man saskaitīja ap 300 Ls. Šo lapiņu man nokopēja un atdeva, vēl piedāvāja nosūtīt uz e-pastu, bet es atteicos. Uzreiz viņiem prasīju vai auto ir iebūvēta autonoma apsilde, viņi pateica, ka nav. (Pēc 2 mēnešiem citā servisā uzzināju, ka tā tomēr ir) Beigās izanalizējot sniegto informāciju, nolēmu auto nopirkt, jo nebija nekādu nopietnu problēmu ar dzinēju vai ar ritošo, un arī apnika jau meklēt. Pēc tam daļu, ko viņi man tur sarakstīja salaboju pats, bet ar ritošas daļas problēmām aizbraucu cita autoservisā, kur mani uzaicināja iekšā pie pacēlēja un ar pirkstu paradīja, ka minētais silentbloks un saļņiks ir kārtībā un mainīt viņus nav nepieciešams, kā arī pateica, ka ritoša daļa ir kārtībā (par šo citā servisā samaksāju tikai 2 Ls). Tā, ka īsti daudz pieredzes auto ekspluatācijā man nebija, visu, ko man sarakstīja salaboju un sāku braukāt. Pēc neilga laikā (ap 2 nedēļām) man sākas problēmas. Pirmais, sāka parādīties kaut kāda skaņa no dzinēja (vēlāk noskaidroju, ka skaņa ir no turbīnas), izleca turbīnas kļūda, Vikingiem samaksāju 50 Ls, salaboja, pateica, ka turbīnas devēja vadi atvienojas vai nolauzās, ātri aizmirsu, bet skaņa nepazuda. (Tikai pēc tam citā servisā man paskaidroja, ka par to ko viņi tur salaboja ir jāmaksā ne 50, bet 5 Ls). Otrais, kas notika, izrādījās, ka ir beigta blīve starp galvu un cilindru bloku, un gāzes nokļūst dzesēšanas sistēmā, viņi man saskaitīja ap 1200 Ls par tādu remontu. Protams, ka remontēju citur, kur bija divreiz lētāk. Ar turbīnu problēmu vel nerisināju.
Secinājums: Pie SIA "VIKING MOTORS" es vairs nevērsīšos un nevienam neteikšu, jo uzskatu, ka dēļ viņu neprofesionālās attieksmes netika veikta normāla diagnostika, kā rezultātā auto vajadzēja ieguldīt vairāk naudas. Domāju, ka par problēmu ar blīvi kvalificēts un pieredzējis speciālists varētu pateikt tikai atverot dzesēšanas sistēmas vāku. Bet viņi sameklēja kaut kādus niekus, lai nopelnītu vairāk.
Комментарии (4)
"nolēmu nopirkt lietoto auto - SAAB"
Principā tālāk var arī nelasīt. Autors apzināti izvēlējās nopirkt problēmas. To, ja nemaldos, sauc par mazohismu.
:-) Starp citu, visi, kam nekad nebija SAAB uzreiz domā, ka būs lielas problēmas, bet cilvēks, kurš pārzina, kas ir kas, un kuram bija SAAB, zina, ka tā nav taisnība. Zināšanai, šīs mašīnas jau sen taisa GM vadībā un visas detaļas tur ir tādas pašas, ka OPEL un citām GM līdzīgām mašīnām. Varbūt sākumā, kad SAABi parādījās, tad varēja būt problēmas, bet globalizācijas apstākļos šīs mašīnas nav dārgākas ekspluatācijā par līdzīgās klases automašīnām.
P.S. Bet stāsts šeit iet ne par markas problēmām, bet par minētā servisā paviršu attieksmi...
Tikai nevajag...esmu Saab automašīnas savā mūžā 2 iegādājies un abas pirms pirkšanas pārbaudītas Viking Motors. Ja nebūtu to izdarījis, būtu kārtīgi iegrābies.
Tā kā, varbūt pirmais iespaids bijis ne tas labākais, bet serviss ir līmenī, nu nav bijis nekādu problēmu - necel paniku! :)
Es varu piekrist Andrim, par Wiking Motors neprofesionalitāti. Es pats saskāros ar to 2010. gada beigās.
Varbūt kādreiz viņiem ir bijuši profesionāli meistari, bet tad vairs tādu nebija. Visas sarunas par elektronikas defektu izpausmēm bija jāveic caur pieņēmēju Māri, kurš tālāk stāstīja elektriķim ko jādara. Sliktākais bija tas, ka Māris no elektronikas neko nesaprata un neļāva komunicēt tieši ar meistaru. Vēlāk es sapratu, ka viņiem nav sakarīgu meistaru, tādēļ neļāva ar viņiem runāt. Rezultātā par manu naudu nomainīja nepareizo bloku un vēl darba laiku atskaitē divkāršoja, lai nokāstu lielāku naudu. Wiking Motors ir deviņu ādu dīrātājs!