SIA "Namu Apsaimniekošana" - Apkrāpj iedzīvotājus
Sia Namu apsaimniekošanasaņem komunālos maksājumus no iedzīvotājiem, bet nenoreķinās tālāk ar Rīgas Siltumu. Tā rezultātā mājai atslēgts sitais ūdens un apkure. Iedzīvotāji šokēti!!! Apdomājiet divreiz vai vēlaties sadarboties ar šo SIA. Viņi vispār nesaprot ko nozīmē vārda "apsaimniekošana" jēga.
Комментарии (25)
Neko labu nevaru teikt par SIA "Namu Apsaimniekošana"! Kad rodās problēmas piedāvāto risinājumu var raksturot viekārši - nedomājam par to un viss būs labi vai arī esiet gatavi dažādām mistiskām remontu tāmēm un arī viss būs labi.
Mūsu gadījumā esot problēma ar karstā ūdens uzskaiti, jo ir cirkulācija ar savu skaitītāju. Piedāvā - nogriežam cirkulāciju uz dzīvokļiem un atstājam stāvvadā. Bet tas ka vannas istabā vienīgais siltuma avots dvieļu žāvētājs vairs nedarbosies ir tikai tāds nieks un karstais ūdens būs jāgaida arī nekas. Tas ka tev nebūs savu dvielīti žāvēt vai tev būs pelējumu vanas istabā paciest ir nieks!
Bet pirmais ar ko būtu jāsāk - ir tas ka piestādītie rēķini par ūdeni ir vairāk kā nekorekti. Kā var atsūtīt rēķinu kurā pat skaitītāja Nr. nesakrīt ar reāli uzstāditajiem, piedevām pats Namu apsaimniekotājs šos skaitītājus pārbaudīja un uzstādīja atpakaļ pēc pārbaudes? Kā var skaitītāju rādītāji nesakrist ar reāliem cipariem par 400m3? Kā var izrakstīt rēķinu kurā norādītais patēriņš rēķinot pēc skaitītāju rādijumiem ir 0m3 (nulle) bet tik un tā ūdens uzsildīšanas ailē norādīt 4m3 ? Kā var nereaģēt uz to ka iedzīvotājs zvana un saka ka viņam nedarbojas skaitītājs, bet turpina izrakstīt rēķinus?
Interesants ir fakts ka šis risinājums karstā ūdens nenormālai cenai (pat 9Ls/m3) ir trešais pēc kārtas piedāvātais. Iepriekšējie sev nesa līdzi papildtāmes par dažādiem darbiem.
1. versija - nepareiza karstā ūdens apsaiste - veicot apsekošanu izrādijās ka nedarbojās sūknis!
2. versija - ūdens mīkstinātājs - bet tāds tak ir (ja nav kaut kur pazudis) tikai jāuzpilda
3. versija - gāzes katlam nav elektroniskā šbera un degļu jaudas regulācijas iespējas automātikā (mūsu mājas katlam tāds šiberis nemaz nav no ražotāja un uzstādīt pašiem kaut kādu šiberi gāzes iekārtai ir diezgan dīvaina velme, maigi izsakoties. Un katls ir ar vienu pakāpi - deg vai nedeg!)
Par komunikāciju - kamēr nav problēmu visi ir sazvanāmi, kad rodās problēmas - sazvanīt var tikai 80001599. Visis (atbildīgais par māju-parvaldniek, pārvaldnieka palīgs un sabiedrisko atiecību speciāliste) kā strausi - galva smiltīs! Nākamais piegājiens ir komunicēt tikai ar dažiem (kuri vel nav izteikuši savu sašutumu jo tikai mēnesi dzīvo tajā mājā) lai klusiņām, bez sapulces, savāktu parakstus par cirkulācijas atslēkšanu. (Mūsu gadījumā lielākā daļa mājas pieder bankai, bet bankai ir tikai 50% balsu, vajadzēja vel vienu no 4 īpašniekiem pierunāt, bet tas ka mēs esam maz ir mūsu lielākais pluss - viegli komunicēt).
Ko es varu ieteikt - ja Jūs vel neapsaimnieko šī kompānija SIA "Namu Apsimniekošana" NEKAD neiekrītiet viņu saldajos solījumos! Ja tomēr ir par vēlu - nu sekojiet līdzi savie skaitītājiem, ejiet kopā ar apsaimniekotāju un pierakstiet kopējos skaitītājus, esiet vērīgi, tā tomēr ir Jūsu nauda un tas ko šie ļautiņi apsaimnieko ir Jūsu īpašums!
Es jau paredzu ka parādīsies atbilde no apsaimniekotāja - mums neviens neko nav taicis, kāpēc nevēršaties pie mums, tas ir tikai viens neapmierināts iedzīvotājs, tā ir konkurentu antireklāma.
Es jau ar Jums labprāt sazinātos, tikai Jūs neatbildat uz zvaniem. Jūs - Artūr, Arni, Elīna.
Mārupes iedzīvotājs no Jaunzemu ielas 4. (Jūs zināsiet paši no kura dzīvokļa) ;)
Hausmaster отвратительная организация, от которой надо бежать и чем быстрее, тем лучше. Отопления нет до сих пор, по телефону постоянно лгут. Пока ждешь соединения, можно минут 30 слушать музыку в трубке, а затем начинают "футболить" от одного к другому. Никто ни за что не отвечает, каждый говорит что то свое. Счета выписывают как хотят, в надежде, что никто не разберется. А управляющие - это смех, а не управляющие. Такое ощущение, что студенты на практике.
Но зато сами себе регулярно поют песни - "самые лучшие", "самые профессиональные" и т. д.. Но только кроме них самих в это уже давно никто не верит.
Прочитав выше указанные жалобы, наш дом по адресу: Коку 15, подтверждаем, что точно такая же ситуация происходит и в нашем доме. В доме ничего не делается, только обещается. По несколько месяцев домоуправление не платит за нас по всем услугам: Отопление, вода, электроэнергия и т.д. При отказе от дома, они искусственно накручивают наш долг, чтобы погасить свои неисчисляемые. Крыша используется различными фирмами (без нашего согласия), а деньги за аренду получаем не мы, а домоуправление. Сейчас мы от них отказались, не советуем с ними сотрудничать.
Компания SIA "NAMU APSAIMNIEKOŠANA" (aka Hausmaster) = полное говно (простите, но накипело):
1. Лгут жильцам, не предоставляя достоверные данные + намерено их искажая
2. Деньги берут за фактически не оказываемые услуги
3. Применяют различные тарифы на обслуживание за м2 в рамках одного объекта
4. Постоянное невыполнение или несвоевременное выполнение обязательств по уборке
5. Бездействие в решении проблем, озвученных жильцами
6. Действуют крайне неэтично (срывают оповещение поставщиков услуг сразу после их размещения, чтобы не открылся факт неуплаты поставщикам со стороны обслуживающей компании за поставленные тепло, воду и т.п.)
7. Набирают долги, в результате чего жильцам приходится платить повторно (наш дом подключился в 10/2012, с тех пор ни один счет за отопление не был оплачен, как теперь выяснилось и дому грозит отключение газа и воды, хотя ВСЕ счета со стороны жильцов оплачены).
8. В одностороннем порядке пытаются скинуть объекты на HAUSMASTER - новую пирамиду, которая будет кормиться за счет новых клиентов, пока не задохнется.
Самое печальное, что нормативные акты никак не регламентируют эту сферу ("вода" и беспонтовые общие фразы), а также никаким образом не защищают права добропорядочных собственников.
Совет: оговаривайте отчетность и права требовать информацию от поставщиков услуг о состоянии оплаты счетов обслуживающей компанией при заключении договора, а также предусматривайте финансовую ответственность за невыполнение обязательств. Наш дом получил отличный урок.
Судя по всему фирма состоит из членов религии - Новое поколение. Используют методы психологического прессинга и юридического давления. Всех остальных за людей не считают, на собраниях повышают голос и затыкают рты. Похоже занимаются аферами и пирамидами. Комплекс из 5 домов Metropolia уже ощутил все прелести жизни с ними и один за другим дома отказываются от них, но оказалось не так просто, они угрожают в письмах подачей в суд на тех кто хочет от них отказаться. Но правда на стороне жильцов. Эту религиозно-финансовую хунту потихоньку свергаем.