SIA "Namu Apsaimniekošana" - Nepildītie solījumi
No sirds neiesaku šo apsaimniekotāju. Viņi ir nelietīgi meļi. Kad jāpārņem objekts, tad viņi sola zelta kalnus, cik viss būs tīrs un skaists, pirmo mēnesi tiešām tā arī ir, bet tad sākās.... 2 dienas snieg sniegs, 1 dienā vispār tas netiek tīrīts, kaut gan pirms līguma slēgšanas tika mums solīts, ka līdz 8 no rīta viss būs tīrs un skaists. 2 dienā tiek atsūtīts students ar lāpstu, kurš acīm redzot pirmo reizi to ir ieraudzījis. Nezinādams, ko ar sniegu iesākt saveido kaudzes automašīnu stāvvietās. Arī mājā vairs sākotnējā tīrība nav redzama. :( Neuzķeraties uz solījumu āķa, kā to izdarījām mēs. :(
Комментарии (15)
Ļ.cien./A.god. Mio!
Pēc Jūsu ievietotās sūdzības ir veikta darbu pārbaude: iedzīvotāju ekspresintervija un pastiprināta kvalitātes kontrole. Objekta apsekošana tika veikta arī 14.01.2012. un 15.01.2012. Tās rezultātā nekonstatējām aprakstīto situāciju, par kuru rakstāt savā sūdzībā. Konkrētajā datumā sniegs tika notīrīts, kā arī snigšanas laikā ir nodrošināti papildus sniega tīrītāji. Jūsu pieminētie fakti neatbilst patiesībai.
Jebkurā gadījumā pateicamies par sniegto informāciju.
Tā kā savu identitāti neesat atklājis, gadījumā, ja tiešām esat Jelgavas 63/1 iedzīvotājs (nevis konkurents vai parādnieks), aicinām turpmāk jebkādu novērojumu gadījumā sazināties ar mūsu Klientu centru pa diennakts bezmaksas tālruni 80001599. Mūsu uzņēmumā tiek veikts nopietns darbs ar klientu pieteikumiem un jebkurš šāda tipa jautājums tiek nekavējoties risināts!
SIA Namu Apsaimniekošana
Pievienojam arī bildes.
Kauna nav tā melot?
14. datumā nekas nebija iztīrīts. 15.datumā 12.30 sētnieki protams varonīgi varēja atrādīties kvalitātes kontrolei, kad pirms tam kaimiņu māju apsaimniekotāju traktoriņš visu pie mūsu mājas smuki iztīrija.
Vakar, piemēram, kāpņu telpā saslaucīta gružu kaudze un blakus netīra grīdas lupata, tā arī visu dienu nostāvēja.Tāda ir NA izcilā kvalitāte? Varbūt, ja šo bardaku neredz kvalitātes kontrolieri, tad jāpadomā vai šie kontrolieri vispār ir vajadzīgi.
Ļ.cien./A.god. Mio!
Tā kā sevi līdz šim neesat atklājis, jāizdara secinājums, ka esat konkurents. Diemžēl arī Jūsu informācija atbilst tieši tam, kā sevi identificē konkurents.
Uzpiežot uz š0 linku, ir iespējams apskatīt bildes: http://failiem.lv/u/ynahvlx&grid=1
SIA Namu Apsaimniekošana
Nezinu kā Jelgavas ielā, taču Vienības Gatvē 186a man ar sniegu nav bijušas problēmu vispār. Operatīvi notīra, neesmu skatījies un pierakstījis tīrīšanas laikus, taču ar auto vienmēr bez šķēršļiem esmu izbraucis.
Visādi citādi par apsaimiekošanu kopumā varu teikt tikai to labāko. Kāpņu telpu tīra, dārzu ravē, avārijas novēršs, informāciju pie ziņojumu dēļa sasprauž, ziepniekkalna narkomānus apsargs izdzenā (vismaz man tā šķiet, jo semočkas pagalmā apšaubāma paskata cilvēki negrauž).
Šī man liekas ir viena no retajām (ja ne vienīgā) kompānijām kas strādā uz kvalitāti un iedzīvotāju apmierinātību neviss tērē enerģiju atrunās un iedzīvotāju rupjā čakarēšanā.
Mums arī nav problēmu ar Namu aps. Duntes 28
Esmu no tā paša Jelgavas ielas nama. Nebiju pamanījis šo sūdzību iepriekš, bet man ir ko teikt par iepriekšējā gada ziemu:
1) sniegu tiešām tīrīja jauns cilvēks, kurš, manuprāt, to darīja 1x mūžā. Tas bija komiski kā viņš ar lāpstu neveikli stumdīja sniega pikucīšus pa laukumu. Tā kā man logi ir uz sētu, tad ar smaidu sejā vēroju viņa rosīšanos un domāju cik dienas viņam vajadzēs, lai darbu pabeigtu. Vēlākās mēneša dienās gan piebiedrojās kāds onka gados.
2) Nezinu kā ar apsolījumiem sniegu notīrīt līdz 8, bet tā kā es no mājas eju ārā nedaudz pirms deviņiem, tad droši varu apgalvot, ka tai laikā šis cilvēks tikai bija uzsācis rosību.
3) Viskaitinošākais!!! Iespējams, ka pie vainas bija šī sūdzība, bet tas sāls daudzums, kas tika kaisīts uz bruģa bija šausminošs. Vakarā atbraucot mājā gāju kā pa sāls ieguves lauku - zem kājām krakšķēja sāls graudi, kuri bija bagātīgi sabērti uz bruģa. Rezultātā nosprāga un bija jāpārsēj zālīte laukumā, kur tika krāmēts sniegs no tīrāmās teritorijas.
No malas skatoties top skaidrs, ka negatīvos komentārus šeit ievieto aizvainotais konkurents Jauna Vide jeb Māju serviss jeb ksa, kuri paši nodarbojas ar krāpšanu un līdzkļu piesavināšanos.
Pūces iela 43-47 - Purvciema projekts. Pakalpojumi apmierina.
Folkman, tu laikam no NA? :)
Pūces 43 pakalpojumi apmierināja līdz apkures sezonas uzsākšanai. Apkure nav pieslēgta līdz šim brīdim! Katru dienu sola, ka rīt pieslēgs un tā jau divas nedēļas. Mājai pēc viņu vārdiem ir 3000ls parāds par apkuri no pagājušā gada, taču tas nenozīmē, ka jācieš arī tiem, kas maksā rēķinus laicīgi! Attiecības ar nemaksātājiem jau sen varēja noskaidrot, atslēdzot apkuri nemaksātājiem jau pagājušā apkures sezonā (mūsu mājā tas ir elemntāri izdarāms)!
Kā arī NA plāno mums pacelt tarifus no 0.26ls/m2 uz 0, 34ls/m2, kas ir ~30%, aizbildinoties uz to, ka inflācija un viņi vairs nespēj nodrošināt šādu servisa līmeni par esošām cenām. Es saprastu, ja tas pacēlums būtu 5%, bet sorry, biš par traku, ņemot vērā, ka pat LV gada inflācija nav tik augsta.
Ar cieņu, AM, Pūces 43 dzīvokļa īpašnieks
Arī Duntes 28 vēl joprojām nav pieslēgta apkure un rodas jautājums- kāpēc tad vēl jāveic avansa maksājumi vasaras mēnešos, ja pienākot apkures sezonai, dzīvoklī ir jāsalst?! Manuprāt, pašlaik apkure nav pieslēgta pārsvarā SIA NA apsaimniekotajām mājām un kur tad slēpjas tas augstais pakalpojumu līmenis, par kuru tik daiļrunīgi rakstīja paziņojumā par apsaimniekotāja maiņu. Kāpēc, lai mēs vēl maksātu lielāku apsaimniekošanas maksu, par primāru uzdevumu ignorēšanu? Un runas par ekonomisko un politisko stāvokli pakalpojumu kvalitāti neuzlabo, tādēļ uzskatu, ka cenu paaugstināšana ir absolūti nepamatota!
Tak ko ņemas, tāda apsaimniekotāja kā NA tuvākajos mēnešos vairs nebūs. Toties būs klons Hausmaster. Tak pilna prese, ka VIDs šos zarā uzrāvis par naudas atmazgāšanu, nodokļu nemaksāšanu un apreiķinājis zaudējumus valsts budžetam 1.3milj apmērā. Jūs domājat, ka šos 1.3 nemēģinaš piedzīt no NA. Tak pats NA saprot, ka mēģinās un "pārmet" visus aktīvus uz Hausmaster spiežot pārslēgt līgumus paaugstinot maksu par 20-30% kā kurā mājā.Kā arī pārdodot centrālo ofisu Cēsu ielā.
Neko labu nevaru teikt par SIA "Namu Apsaimniekošana"! Kad rodās problēmas piedāvāto risinājumu var raksturot viekārši - nedomājam par to un viss būs labi vai arī esiet gatavi dažādām mistiskām remontu tāmēm un arī viss būs labi.
Mūsu gadījumā esot problēma ar karstā ūdens uzskaiti, jo ir cirkulācija ar savu skaitītāju. Piedāvā - nogriežam cirkulāciju uz dzīvokļiem un atstājam stāvvadā. Bet tas ka vannas istabā vienīgais siltuma avots dvieļu žāvētājs vairs nedarbosies ir tikai tāds nieks un karstais ūdens būs jāgaida arī nekas. Tas ka tev nebūs savu dvielīti žāvēt vai tev būs pelējumu vanas istabā paciest ir nieks!
Bet pirmais ar ko būtu jāsāk - ir tas ka piestādītie rēķini par ūdeni ir vairāk kā nekorekti. Kā var atsūtīt rēķinu kurā pat skaitītāja Nr. nesakrīt ar reāli uzstāditajiem, piedevām pats Namu apsaimniekotājs šos skaitītājus pārbaudīja un uzstādīja atpakaļ pēc pārbaudes? Kā var skaitītāju rādītāji nesakrist ar reāliem cipariem par 400m3? Kā var izrakstīt rēķinu kurā norādītais patēriņš rēķinot pēc skaitītāju rādijumiem ir 0m3 (nulle) bet tik un tā ūdens uzsildīšanas ailē norādīt 4m3 ? Kā var nereaģēt uz to ka iedzīvotājs zvana un saka ka viņam nedarbojas skaitītājs, bet turpina izrakstīt rēķinus?
Interesants ir fakts ka šis risinājums karstā ūdens nenormālai cenai (pat 9Ls/m3) ir trešais pēc kārtas piedāvātais. Iepriekšējie sev nesa līdzi papildtāmes par dažādiem darbiem.
1. versija - nepareiza karstā ūdens apsaiste - veicot apsekošanu izrādijās ka nedarbojās sūknis!
2. versija - ūdens mīkstinātājs - bet tāds tak ir (ja nav kaut kur pazudis) tikai jāuzpilda
3. versija - gāzes katlam nav elektroniskā šbera un degļu jaudas regulācijas iespējas automātikā (mūsu mājas katlam tāds šiberis nemaz nav no ražotāja un uzstādīt pašiem kaut kādu šiberi gāzes iekārtai ir diezgan dīvaina velme, maigi izsakoties. Un katls ir ar vienu pakāpi - deg vai nedeg!)
Par komunikāciju - kamēr nav problēmu visi ir sazvanāmi, kad rodās problēmas - sazvanīt var tikai 80001599. Visis (atbildīgais par māju-parvaldniek, pārvaldnieka palīgs un sabiedrisko atiecību speciāliste) kā strausi - galva smiltīs! Nākamais piegājiens ir komunicēt tikai ar dažiem (kuri vel nav izteikuši savu sašutumu jo tikai mēnesi dzīvo tajā mājā) lai klusiņām, bez sapulces, savāktu parakstus par cirkulācijas atslēkšanu. (Mūsu gadījumā lielākā daļa mājas pieder bankai, bet bankai ir tikai 50% balsu, vajadzēja vel vienu no 4 īpašniekiem pierunāt, bet tas ka mēs esam maz ir mūsu lielākais pluss - viegli komunicēt).
Ko es varu ieteikt - ja Jūs vel neapsaimnieko šī kompānija SIA "Namu Apsimniekošana" NEKAD neiekrītiet viņu saldajos solījumos! Ja tomēr ir par vēlu - nu sekojiet līdzi savie skaitītājiem, ejiet kopā ar apsaimniekotāju un pierakstiet kopējos skaitītājus, esiet vērīgi, tā tomēr ir Jūsu nauda un tas ko šie ļautiņi apsaimnieko ir Jūsu īpašums!
Es jau paredzu ka parādīsies atbilde no apsaimniekotāja - mums neviens neko nav taicis, kāpēc nevēršaties pie mums, tas ir tikai viens neapmierināts iedzīvotājs, tā ir konkurentu antireklāma.
Es jau ar Jums labprāt sazinātos, tikai Jūs neatbildat uz zvaniem. Jūs - Artūr, Arni, Elīna.
Mārupes iedzīvotājs no Jaunzemu ielas 4. (Jūs zināsiet paši no kura dzīvokļa) ;)
Es par sniega tīrīšanu un gružu čupu.Tas nevar būt.
Esmu apkopēja -sētniece SIA Namu apsaimniekošana, tagad meklēju citu darbu tikai tāpēc, ka nespēju ķert katru sniegpārslu kā prasa SIANamu apsaimniekošana.
Un gružu čupa trepju telpā ir vispār neiedomājam.Ja nu vien''igi kā man gadījās--vienā dzīvoklī bijaremonts un šie labu gribēdami pāris dienas aiz sevis mazgāja trepju telpu.Rezultāts bija tik šausmīgs, ka nezināju, ko darīt.gGribējās teikt viņiem, lai nemazgā.
No darbiniekiem Sia Namu apsaimniekošanas prasa ļoti tīru un akurātudarbu. Par pārējo nezinu, visādas nianses jau var atrast vienmēr.
Jau bail. 3 mēnešus atpakaļ it kā tik daudz problēmu nebija.