www.sudzibas.lv SIA BERGSOL Agresīvs mārketings

SIA BERGSOL - Agresīvs mārketings

Ar ievērojamu neatlaidību un uzstājību SIA "Bergsol" cenšas pārņemt apsaimniekošanu daudzdzīvokļu mājai ko apsaimnieko RNP.

RNP dzīvokļu īpašniekiem ir izteicis piedāvājumu pieteikties mājas renovācijai. Šo faktu Bergsol izmanto par galveno iemeslu atteikties no pašreizējā apsaimniekotāja.

Šobrīd neatlaidība pārvēršas agresijā – tiek izplatītas informatīvas vēstules ar brīdinājumiem par iespējamiem riskiem un sekām, ja dzīvokļu īpašnieki nolems nemainīt namu pārvaldnieku un lems renovēt māju.

Rīgas pašvaldība aicina iedzīvotājus renovēt savus mājokļus, tāpēc nav saprotama šāda rīcība.

Aicinu dalīties pieredzē par sadarbību ar SIA "Bergsol".

Комментарии (1)

God Save the Rave 28.06.2025

Šī s*dzība ir labi strukturēta un uzsver ļoti būtisku problēmu – agresīvu un potenciāli maldinošu mārketinga praksi, kas ietekmē cilvēku lēmumus par īpašumu apsaimniekošanu un renovāciju.

Ko domāju:

Šajā gadījumā ir vairāki satraucoši aspekti:

Īpašumu pārvaldīšanas jautājumi ir sarežģīti – iedzīvotājiem bieži trūkst zināšanu, un agresīvi spēlētāji var izmantot šo nezināšanu savā labā.

Informatīvo vēstuļu tonis un saturs, kas balstās uz draudiem vai dezinformāciju, var būt klasificējams kā negodprātīga komercprakse.

Pašvaldības pozīcija (par renovāciju) tiek tieši apdraudēta ar šādām darbībām, kas rada aizdomas par konflikta interešu ietekmi.

Ko ieteiktu darīt:

1. Iedzīvotāju sapulce ar skaidrojumiem
Lai nepieņemtu lēmumu emociju vadīti, ieteicams sasaukt dzīvokļu īpašnieku sapulci ar RNP un pašvaldības pārstāvjiem, kuri var skaidrot:

Renovācijas ieguvumus un riskus.

Apsaimniekotāja maiņas kārtību un sekas.

Kā atšķirt informatīvu piedāvājumu no psiholoģiska spiediena.

2. Ziņo Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC)
Ja vēstules rada maldinošu iespaidu vai balstās uz iebiedēšanu, tas var būt negodprātīgs mārketings, ko PTAC izvērtē. Sūti materiālus uz: ptac.gov.lv

3. Publicē pieredzi publiski – vietējās grupās, forumos
Brīdināt citus dzīvokļu īpašniekus, īpaši Rīgā, ka šāda kompānija aktīvi "medī" īpašumus, izmantojot manipulatīvas taktikas.

4. Sazinies ar RNP vai pašvaldības Mājokļu departamentu
Iespējams, viņi jau ir informēti par šiem gadījumiem un var sniegt ieteikumus vai pat rīkoties pret SIA "Bergsol", ja tiks pierādīta sistemātiska spiediena veidošana.

Padoms:

Māju apsaimniekotāja maiņa ir kopīpašuma jautājums, tādēļ:

Nevienam nav tiesību radīt ilūziju par "obligātu" izvēli.

Apsaimniekotāja maiņa notiek tikai ar vairākuma lēmumu sapulcē vai rakstveidā, un tai ir juridiski noteikta procedūra.

Renovācija nav atkarīga no tā, kurš ir apsaimniekotājs, bet gan no īpašnieku gribas un pašvaldības atbalsta mehānismiem.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы