Savashome.lv - Krāpšana

Pasūtīju preces šajā internetveikalā, tik negatīva pieredze man bija pirmoreizi, tādēļ vēlos pabrīdināt, lai labāk izvēlaties citu internetveikalu.
Pirmkārt, piegāde mājaslapā norādīta 1-3 dienas, realitātē, pasūtīju preci 23.04. , saņēmu izsekošanas kodu, lai gan prece nebija nodota dpd, kad 27.04. Sazinājos ar veikalu, man apgalvoja, ka prece jau ir Rīgā, pagaidīju līdz 02.05. , preces joprojām nebija, atkārtoti painteresējos, kur ir prece, man atkal atsūtīja izsekošanas kodu, neko nepaskaidrojot, zvanīju veikalam, man atbildēja, ka preces kavējoties, lai gan 2x rakstot viņiem, es par to netiku brīdināta, tādēļ prasīju, lai atgriež naudu un tajā pašā dienā prece tika izsūtīta, 05.05. Es preci saņēmu, ja nebūtu pati interesējusies, iespējams szņemtu vēl vēlāk.
Otrkārt, veikals norāda, ka pārdod premium satīna spilvena un segas pārvalkus, lai gan atsūtīja parastu kokvilnu, tā kā pasūtīju arī satīna palagu un parastās kokvilnas komplektu, bija acīmredzama starpība materiālā, par ko rakstīju veikalam, bet viņi neatzina kļūdu, drīzāk pretēji - norāda, ka viss ir pareizi, no kā var secināt, ka apzināti krāpjas.
Pēc vairākiem zvaniem un vēstulēm tomēr piekrita ņemt preci atpakaļ un naudu atgrieza, bet labāk aiztaupiet sev šo visu un neiepērkaties šajā internetveikalā.

Комментарии (4)

M Mansvards2 28.10.2022

Gultas veļas kvalitāte līdzinās lētajai sintētikai. Nopirku premium kvalitātes satīnu, bet elektrizējas kā sintētika. Lieki piebilst, ka atgriezt naudu atteicās.

R rulle666 17.06.2023

Nopirku Sava internet veikalā satīna palagu,kvalitāte ir vienkārši briesmīga ļoti plāna sintētiska lupatiņa,esmu vīlusies par šo veikalu.Pārdomājiet pirms kautko gribat iegādāties šajā veikalā.

K Klients 14.08.2023

Pasūtīju bērna gultas veļu, puikam. Atnāca pilnīgi kas cits , roza krāsa. Sazinājos , jo puikas zilajā gultiņa neder roza gultasveļa , atbildēja ar e-pastu pēc pāris dienām k atvainojas un tiks atsūtīts Istais komplekts . Pagājusi nedēļa , nav ne preces atgriešanas koda , ne preces . Rakstiju e-pastu, uz kuru atbildi saņemt nevaru. Dzemdības pavisam drīz un savu noskatīto komplektu man neredzēt . Taka esmu gaidības , šis man nepavisam nebija vajadzigs, jau pietiek lietas ko domāt . No šis mājaslapas vairs neko nesutisu, un iesaku arī citiem netērēt savu laiku un pacietību!

T Tatjana Norvila 19.07.2025

Pasūtīju divus zīda spilvendrānu gabalus šeit, taču pieredze diemžēl bija ļoti nepatīkama.

Pirmkārt, lai gan mājaslapa ir latviešu valodā, pasūtījums tika nosūtīts no Lietuvas. Tas nav kritiski, bet būtu godīgi par to brīdināt iepriekš.

Otrkārt, izsekošanas numurs nedarbojās — sūtījumu nebija iespējams izsekot, nācās vienkārši gaidīt “uz labu laimi”.

Un pats galvenais — iepakojums bija nožēlojams. Kastes bija saburzītas un izskatījās kā no lietoto preču veikala. Tikmēr viena spilvendrāna bez atlaides maksā 78 eiro — gandrīz 160 eiro par abām!

Es patiešām gaidīju augstas kvalitātes produktu, bet iepakojums radīja iespaidu, ka šis produkts maksā ne vairāk par 3 eiro.

Iespējams, vainīga ir piegāde, bet tad pašam veikalam ir jāpārdomā, kā iepako savus sūtījumus. Klients, kurš maksā šādu cenu, nav pelnījis šādu attieksmi.

Par spilvendrānu kvalitāti vēl nerunāju — iespaids no piegādes un servisa jau visu sabojāja.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы