Salons Mella - Attieksme un kvalitāte
Labdien! Vēlos pabrīdināt visas sievietes, kuras vēlas pieaudzēt matus vai saņemt jebkādus friziera pakalpojumus Mellā.
Sākšu ar to, ka vasarā izvēlējos pieaudzēt matus Mellā, izvēlējos itkā ''slāvu'' matus uz US tape plāksnēm. Sapirku šajā salonā arī dažādus kopšanas līdzekļus no dārgākā gala, jo meistare un arī salona īpašniece Guna man piedziedāja pilnas ausis ar to, ka ja es neiegādāšos konkrētos kopšanas līdzekļus tieši Mellā, tad mati jau pēc nedēļas būšot beigti. Labi, tas ir loģiski ka pieaudzēti mati ir saudzīgi jākopj, tāpēc naudu nepažēloju un arī matus kopu. Bet tomēr, mati jau pēc pirmās mazgāšanas reizes palika cieti un man radās pirmās aizdomas, ka šie mati pavisam noteikti nav 100 % dabīgi. Nostaigāju mēnesi un plāksnes man jau sāka pamatīgi rēgoties no matiem laukā, pieteicos uz profilaksi. Man gadījās profilakse pie meistara Dāvja (nožēloju ka vispār aizgāju pie viņa uz profilaksi), viņš plāksnes ļoooooooti nesaudzīgi rāva no maniem matiem laukā!!! Vairākas reizes viņam jautāju: ''vai tiešām netiek izrauti vairāki manis pašas mati?'' uz ko viņš atbildēja: ''nē, nē, tie ir tikai jau sen izkritušie, viss kārtībā''. Profilakse bija ātra un es īpaši nepaspēju pārbaudīt vai ir paplāninājušies manis pašas mati vai nē. Fui, nekad neaizmirsīšu to kā viņš plūkāja manus matus, visu to atlikušo dienu man viss skalps sāpēja un bija jutīgs. Toreiz tajā profilaksē man pieaudzēja atpakaļ tos pašus matus,lai gan bija kļuvuši cietāki, tomēr tie nebija sabojāti un bija vēl nēsājami. Pēc profilakses ar tiem pašiem matiem staigāju apmēram pusotru mēnesi, kad vairs nevarēju izturēt ka plastmasa plāksnes rēgojas pa visu galvu. Pieteicos šajā pašā salonā, bet ,protams, pie citas meistares (vārdu neatceros). Viņa par laimi matus neplēsa un ņēma nost saudzīgi un vēl izteica komplimentu par to ka esmu labi kopusi un žāvējusi plāksnes, paldies viņai par to... atšķirībā no Dāvja, kurš vēl atļāvās man pateikt ka es pati esot vainīga pie tā ka viņam tā jārauj man plāksnes no matiem laukā.
BET KO ES PAMANĪJU KAD MAN NOŅEMA MATUS? To ka manis pašas matu biezums ir samaziņājies par 3 reizēm!!! Man asaras birst par to kā tika izkropļoti mani biezie mati, es zināju ka Dāvis plēš manus matus ārā, es to vienkārši zināju!!!! Saņemot matus astē, es jūtu cik tie ir plāni un trausli, palikusi tāda maza plāna astīte! Patreiz lietoju dārgus aptiekas produktus matu atjaunošanai un augšanai, ar tiem neko nedaru, nekrāsoju un netaisnoju, lai tie kaut cik atkoptos un kļūtu biezāki.
Kopumā varu teikt to, ka šajā salonā netiek doti čeki, kad pirmajā profilaksē samaksāju Dāvim uz rokas 60 eiro, pacietīgi pie letes gaidīju kad viņš tos ieliks kasē un izsitīs čeku, bet nekā! Viņš bezkaunīgi apsēdās krēslā un cītīgi lūkojās, laikam, datorā. Aizgāju prom. Arī otrajā profilaksē meistare neizsniedza čeku, kad pajautāju viņai kur jāmaksā, viņa man atbildēja : ''dodiet vienkārši man!'' Izcili, vienkārši izcili!!!
Ieejot salonā iespējams nesagaidīsiet ne sveiki ne labdien, attieksme zem katras kritikas. Kad pirmo reizi ierados šajā brīnišķīgajā salonā, es gaidīju 10 minūtes līdz kāds vispār man pienāktu klāt un apjautātos. Nekad, Nekad, Nekad vairs, es nekad vairs tur neatgriezīšos un neiesaku Mellas pakalpojumus izmantot arī jums. Uzskrūvētas cenas sintētiskiem matiem, kā arī frizieru pakalpojumi ir pārāk dārgi priekš saņemtās attieksmes.
Комментарии (2)
Pilniba piekritu rakstitajam, esmu vilusies loti Mellas piedavaajuma, pirktie mati sabojajas looti atri un vinus pieliekot uzreiz limlentes atlimejas, jautajums, kadus matus tur pardod?! Un cenas tik celj par nekvalatativu preci! Vairs nedosos uz sho iestadi! Nav brinums ka shini iestade pat nav iespeja samaksat ar kreditkarti!
Labdien. Nekad neesmu veikusi sūdzības par pakalpojuma, kvalitāti. Tomēr, šoreiz gan gribētu īsi to darīt. Ir daudzi iemesli kāpēc klienti sūdzas par servisu un attieksmi, bet šoreiz par pakalpojuma kvalitāti...
19.06.2024. pieaudzēju matus, 150 kapsulas.
Šādu procedūru neveicu pirmo reizi, tāpēc biju pilnīgā nesapratnē par to, kas notiek, zvanīju salonam Mella jau pēc 2 nedēlām - mati krita ārā kušķiem, pustukšas matu kapsulas varēja redzēt pat no malas apskatot.
Salona speciālisti piedāvāja ierasties uz matu stāvokļa apskati ( ne pilnīgu kapsulu maiņas variantu). Diemžēl nevarēju ierasties norādītajā laikā. svarīgu iemeslu dēļ.
Pie kapsulu pieaudzēšanas meistara ierados 2 mēnešus pēc pakalpojuma sniegšanas. Un, saņēmu šokējošu attieksmi - noņemt matu kapsulas bez maksas meistare piekrita, bet uzlikt jaunas par iztērēto naudu - salons atteica. Kapsulu stāvoklis 2 mēneši pēc pieaudzēšanas tiešām bija dramatisks - pustukšas, pusizšķīdušas, mati izkrituši.
Matu pieaudzēšanu veicu regulāri vairāku gadu garumā, šāds gadījums bija pirmo reizi.
Pagaidu risinājumam, līdz varēšu iegādāties jaunajās kapsulas, piedāvāja salona Mella administratore Evelīna, paldies par to. Tomēr jatājums paliek atklāts - vai par salona matu kvalitāti ir atbildīgs tikai klients, vai bojājuma gadījumā nav jāsedz 100% bojājums? Vai salona matiem tiešām garants ir nepilni 2 mēneši?
Ir doma par sūdzību tālāk.