Salons Lisa - Rupja attieksme
Biju izvēlējusies tieši šo salonu solārija apmeklējumiem. Bet šodien bija pēdējā reize, kad tur spēru savu kāju.
Pirmkārt, jocīgi likās, ka ienākot pa durvīm neviens neatņem sveicienu, bet tā vietā vnk blenž virsū. Izsakot vajadzību, kamdēļ esmu ieradusies, vienā vārdā atcirta pretī- gaidiet. Cik ilgi? Kas? Kā? Pajautājot, vai ilgi būs jāgaida (jo tomēr ir arī citas lietas, ko darīt), viņa kaut ko burkšķēdama un nikni blenzdama virsū pateica, lai dodu precīzu naudu. Tā kā man bija tikai piecītis, tad viņa noburkšķēja- ejiet mainīt.
Tā kā pati strādāju servisa sfērā un mūsu vadība ļoti stingri skatās kā tiek komunicēts ar cilvēkiem, tad tās friziermeitenes attieksme ir absolūti nepiedodama. Nevienā vietā vārds "lūdzu", nekādi paskaidrojumi un nepatīkama attieksme jau no brīža, kad ienācu pa durvīm. Turklāt nespēja izdot naudu ir salona problēma nevis klienta. Vai arī vismaz elementārai prasmei jābūt laipni paskaidrot par radušos situāciju.
Secinu, ka meitene ir piemirsusi, ka šis nav vienīgais salons uz Biķernieku ielas.
Комментарии (3)
dura tu pati esi. iedomiga kuce. ta tev vajag :D Atradusies karaleva.yinasi tgd savu trulas aitas vietu.
Drošvien tikai meitenes treniņbiksēs apmeklē šo salonu.
Paldies, ka pabrìdināji. Nesaprotu, ko te citi cepās- ja nejēdz ar cilvēkiem komunicēt nav ko līst apkalpojošā sfērā!!