Saapio.lv - Neapmierinošs serviss
09.10.2022 veicu un apmaksāju saapio.lv mājas lapā savu pasūtījumu 158 eiro vērtībā. Uz ko saņēmu apstiprinājumu ar paziņojumu, ka "kad pasūtījums būs gatavs, jūs saņemsiet e-pastā ziņu". Līdz 24.10.2022 neko netiku saņēmusi. 24.10.2022 sūtīju pirmo ziņu ar jautājumu par savu pasūtījumu mājās lapā. Bez atbildes. Zvanu ļoti uzstājīgi un vairākkārtīgi uz norādīto saziņas numuru 28070555, kurš neatbild un arī neatzvana. Rakstīju arī 27.10.2022 uz [slēpt]@saapio.com, arī nav atbildes līdz pat 31.10.2022. Izskatās, ka uzņēmums Latvijā ir "miris".
Комментарии (3)
Jà es viniem instagrama zem komentariem rakstiju ta uzreiz atbildeja.Teica visu atrisinas.Tà arï nekas netiek atrisinàts.
Izskatas kà vini blogeriem suta,pèc datumiem var Redzeju.
19.07 esmu pasūtījusi no SIA EOMA (T/A SAAPIO) preci. Par preci arī samaksāju. Pēc sešām dienām, pārbaudot e-pastu, (to e-pastu retāk skatos), pamanīju e-pastu no Saapio, kurā bija minēts, ka diemžēl noliktavā preces nav, (kaut to bija iespējams pasūtīt internetā, kā arī par to samaksāt). Tika uzdots jautājums, vai gribu gaidīt 3-5 nedēļas, vai saņemt naudu atpakaļ. Piekritu gaidīt. Saņēmu par to e-pasta apstiprinājumu. 31.08 sazinājos ar Saapio, jo prece vēl netika atsūtīta, un man bija jādodās prom no Latvijas. Teica, ka būs septembra vidū. Tā bija pēdējā atbilde no viņiem. Oktobrī esmu viņiem vairākas reizes rakstījusi un zvanījusi. Bez rezultāta. Aizsūtīju pieteikumu PTAC. Pēc atbildes saņemšanas no viņiem, (ka varu doties uz policiju), viņi ir atzūtījuši preci (decembrī!) uz nepareizu pakomātu. Joprojām neatbild.