S1.lv - Slikts serviss
Ss sludinājumu mājaslapā uzgāju uz velosipēdu kas iepatikās, bija norāde uz mājas lapu kur varot velosipēdu pasūtīt. Ir arī funkcija -ielikt grozā, kā visās normālās mājaslapās, Ok, ieliku savu noskatīto velosipēdu “grozā” un spiedu tālāk uz pasūtījuma noformēšanas. Tālāk parādās teksts, ka jāsazinās pa telefonu, lai noformētu pasūtījumu tālāk. (Tad nesapratu priekš kam tai mājas lapai vispār ir izdomāti “grozi”, ja pārdevējs tāpat neredz kas ir tavā grozā un ko Tu vēlies pasūtīt. Ok, sīkums, zvanu viņiem lai noformētu pasūtījumu, saku ka vēlos tādu un tādu modeli uz ko pārdevējs pusaizmigušā balsī atbild, ka tādu modeļu daudz un viņš nezina par ko es īsti runājot, TAD KĀDA VELNA PĒC TAJĀ ADRESĒ NAV KATRAM VELOSIPĒDAM SAVS KODS VAI KĀDS NOSAUKUMS PĒC KĀ VIŅUS VARĒTU ATŠĶIRT? Sviests kaut kāds, dusmas lielas, Ok , sarunāju ar viņu ka atsūtīšu bildi uz viņu e-pastu lai viņš saprot par kādu modeli iet runa. Ne atbildēja , nekā., zvanu atkal, tad tikai paskatījās, atbildot ka pašlaik nav. Un nosauc man citu cenu, ne tādu kāda norādīta ss.lv un visu laiku saka ka pilns veikals viņam ar pircējiem, ka nav laika ar mani runāt. Nospļāvos un teicu ka pirkšu citur. Netērējiet savu laiku un nervus ar šo veikalu! Tāpat nedabūsiet to ko gribējāt!
Добавить комментарий