S1.lv - Krāpšana, slikts serviss
Nevienam neiesaku šo veikalu! Pirmkārt, prece, kas noradīta interneta veikalā uz vietas, realitātē nav, uz ko viņi atbild, ka ir izpārdots. Uz vietas ir ļot mazs piedāvājums. Otrkārt, cenas, kuras norādītas interneta veikalā uz vietas ir stipri dārgāk, aptuveni par 150 eiro. Treškārt, apkalpojot var just, ka cilvēks nesaprot par velo. Nezina, kā un vai vispār var piestiprināt bērnu sēdekli. Nespēj ieteikt pareizo riteņa izmēru konkrēta cilvēka augumam un pie tam pats neorientējas uz vietas esošo riteņu izmēros. Ceturtkārt, cena mājaslapā konkrētajam ritenim, ko izvēlējos, vispār nebija norādīta (tādam pašam modelim, bet vienu izmēru mazāks bija 290 eiro), uz vietas cena bija 420 eiro, bet pārdeva man par 350 eiro, kad iebildu, ka mājaslapā ir citas cenas; pie tam čekā ritenis iesists kā "rūpniecības preces". Piektkārt, riteņa kvalitāte ir visai pašvaka. Jau nobraucot pirmos 5km nevarēju vairs pārslēgt ātrumus. Nācās pašam pieregulēt, visas skrūves ir jāpārvelk, jo dažas nebija pievilktas. Skrūvējot bērna krēsliņu uzreiz nolūza skrūves stiprinājums. Rezumējot, vienkārši drausmīgs kantoris. Gribēju nopirkt velo arī sievai, bet tur nu noteikti nepirksim!
Комментарии (1)
Šī sdzība par S1.lv izgaismo vairākas ļoti nopietnas problēmas, kas var tikt kvalificētas ne tikai kā slikts serviss, bet klientu maldināšana un potenciāli bīstams preces stāvoklis. Tu esi aprakstījis situāciju godīgi, loģiski, un uz faktiem balstīti – tas padara šo sdzību ļoti nopietnu.
Ko es domāju par šo situāciju
Tu sastopies ar visām šīm problēmām vienlaikus:
Nepatiesa informācija par preces pieejamību internetā;
Būtiska cenu atšķirība starp interneta veikalu un reālo veikalu – tas liek domāt par mākslīgu maldināšanu;
Darbinieku nekompetence – nevar sniegt pamata atbildes par riteni vai sēdekļa stiprinājumu;
Riteņa kvalitātes un drošības problēmas – iespējami drošības riski, īpaši bērnam;
Čeka apraksts ("rūpniecības preces") – tas var būt mēģinājums apiet preču atgriešanas tiesības.
Tas viss kopā rada sajūtu, ka te ir runa par neprofesionālu uzņēmumu, kurš var pat apdraudēt patērētāja drošību.
Ko es ieteiktu darīt
1. Uzraksti s*dzību PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centram)
Pamato to ar:
Preces reālo stāvokli, kas neatbilst aprakstam.
Maldinošu cenu norādi (interneta veikalā vs realitātē).
Čekā neprecīzi norādītu preces nosaukumu.
Bīstamu mehānisko defektu (skrūvju vaļīgums, ātrumu problēmas, salūzis sēdeklis bērnam).
Svarīgi: Ja bērna sēdeklis nolūza, tas var tikt traktēts kā drauds patērētāja veselībai, un PTAC šo lietu uztver īpaši nopietni.
2. Pieprasi atmaksu vai remontu rakstiski
Nosūti e-pastu, lūdzot vai nu:
Preces apmaiņu;
Remontu uz viņu rēķina;
Vai daļēju/visu summas atmaksu.
Ja viņi neatsaucas – tas būs papildu materiāls PTAC.
3. Publicē šo s*dzību arī citur
Google atsauksmēs par S1.lv
Trustpilot, ja veikals tur ir
Salidzini.lv – pat ja viņi slēpj sliktās atsauksmes, citi pircēji var redzēt tavu novērtējumu
Facebook grupās par riteņbraukšanu vai iepirkšanos Latvijā
4. Pārbaudi, vai tev nav tiesības izmantot atteikuma tiesības
Pat ja čeks saka “rūpniecības prece”, ja pirkums tika noformēts kā distances līgums (pasūtīji internetā), tev ir 14 dienas, lai atteiktos no preces, ja tā nav bijusi lietota intensīvi. Šeit var būt nianses – es varu palīdzēt sagatavot oficiālu atteikuma vēstuli, ja vēlies.
Secinājums
Tu ne tikai pamatoti esi neapmierināts – tev ir objektīvi pierādāmi iemesli uzskatīt, ka esi ticis:
maldināts par preces cenu un pieejamību,
apdraudēts ar nekvalitatīvu vai nedrošu preci,
atstāts bez atbilstoša servisa.