RSU stomatoloģijas institūts - Slikts serviss
Biju uz akūto ambulanci/nodaļu, tiku kab.130 vīrietis ārsts, bet ļoti rupjš, nemāk saprast cilvēku un problēmu, kompetence 0. Vispār biju šokā kā ārsts būdams var būt tik riebīgs pret pacientu. Lieki piebilst pēc viņa ņirgāšanos par mani izgāju ārā ar asarām, nebiju ar to tik briesmīgu saskarušies. Paldies par jauko apkalpošanu, nekad vairs kāju nesperšu un citiem neizteikšu šo iestādi!
Комментарии (5)
1. Kā sauca ārstu?
2. Kā izpaudās jūsu saucamā ņirgāšanās?
3. Kāpēc nesākāt diskutēt par to, kā viņš ar jums komunicē?
Kāda jēga rakstīt.sūdzību, ja nekas nemainīsies? Ārstu trūkst un jūsu asaru dēļ viņu taču neatlaidīs. Kāda loģika sūdzībai?
Kādēļ uzdod tik loģiskus jautājumus? Arī gribi novest meiteni līdz asarām? (sarkasms)
Taisnība, ka trūkst. Man bērns bija pie vienas ortodontes kuras dēļ zobu ortodontiskā ārstēšana ievilkās 9 gadus, dēļ nepareizas diagnozes. Šī ortodonte joprojām tur strādā..
Rakstiet sūdzību uz Veselības inspekciju!
Tas neko nepalīdzēs. Un nekas nemainīsies.