RSU stomatoloģijas institūts - Slikta un dārga zobu ārstēšana.
Atnākot uz stomatoloģijas institūtu ar lielām zobu sāpēm domāju ka tur jābūt viss kvalificētiem zobārstiem Rīgā. Bet tajā vietā viņi ne tas ka izņēma nervu veselam zobam bet pat uztaisot 3 reizes rentgenu neredzēja ka zobam ir iekaisums jau. Sakot ārstēt zobu samaksāju lielu naudu par abiem zobiem beigu rezultātā man vienu zobu izrāva ārā.
Комментарии (4)
Ha ha ha!
Jaukais stomatoloģijas institūts, kurš kāš 9. ādas par kursiem, bet pašiem tur speciālisti strādā pavirši.
mums gan labas atsauksmes
Stomatoloģijas institūtam noteikti nevar būt labas atsauksmes, jau pa telefonu, kad minēju, ka man ir atbilstošas bailes, kas izpaužās kā roku nosvīšana utt., ka meklēju ārstu, kas prot iejūtīgi apieties, netikai kvalificēti veikt savu darbu,
man atbildēja, ka tad man esot kur citur jāvēršas, viņi šādus pakalpojumus nesniedzot!
Ha !!! Kādus pakalpojumus?? Kopš kuriem laikiem iejūtīgums, sapratne un arī psiholoģiskā uzmanība ir kļuvuši nu jau par pakalpojumiem ??
Cilvēki, kas nespēj sevī apvienot kvalitatīvu darbu ar laipnību pret klientu/ pacientu, nav spējīgi arī pietiekoši redzēt apkārtējo pasauli, jo ir par īsu prātiņš un tādā gadījumā nespēj arī pietiekoši plaši redzēt savu darbības lauciņu, kā rezultātā arī pakalpojums nevar būt kvalitatīvs.
Ziniet, ko man atbildēja, kad zvanīju uz zobs 33 un minēju par savām bailēm un nepieciešamībām. Mani klausījās klusēdami un es jau nobijos, ka atkal būs kaut kāda jokaina reakcija!
Man pateica tā- TAD JŪS ESIET PIE MUMS KĀ REIZ ĪSTAJĀ VIETĀ !!
Lūk tādai ir jābūt attieksmei un jau sākumā izrādītajai sapratnei! Un nevajag attaisnoties ar to, ka pacientu daudz, naudas maz utt. Laipnībai iemeslu nevajag, viņa vai nu cilvēkam ir, vai nu nav!
Nebarosim un neatbalstīsim neprašas un tos, kas neprot arī tos savus pakalpojumus sniegt, kas neizprot jēdzienus laipnība, iejūtīgums, līdzjūtība, sapratne, pretimnākšana, humors!!
Jā, piekrītu, serviss ir ļoti slikts . Labojot zobu, man to reāli nolauza.