Rīgas Stomatoloģijas Institūts - Slikts serviss, rupja attieksme, neuzmanība
Jau ilgu laiku visa mana ģimene izmanto RSI pakalpojumus, nekad neesam sūdzējušies par speciālistu darbu, kamēr mēs ar meitu nebijām vērsušās pie ortodontistes intas zepas. Šāda neuzmanīga un rupja attieksme pret klientiem nav pieļaujama no dakteres puses!
Viss sākās ar to, ka pēc pirmās konsultācijas es piekritu kapām, kaut gan nebiju pilnīgi droša un pārliecināta par to. Kad pēc divām nedēļām pie Dr. Zepas uz konsultāciju devās meita un teica, ka es vēl neesmu pārliecināta, izvēlēties kapas vai breketes, viņa piedraudēja, ka man sekos parādi, ja es atteikšos. Bet tajā laikā es nebiju parakstīJusi nevienu dokumentu! Meita bija satriekta. Tad jau sākām domāt par ārsta maiņu, bet jau bija samaksāta nauda par divām konsultācijām un laika gaidīt jaunu pierakstu nebija.
Ja atmest emocijas un runāt objektīvi, tad es biju apmierināta, ka mani zobi diezgan ātri iztaisnojās. Tā kā tie bija dažāda augstuma, es gribēju veikt estētisku procedūru un pajautāju dakterei, kā rīkoties pareizāk - vispirms doties pie viņas un tad uz estētiku vai vispirms tomēr apmeklēt zobārstu.
Dr. I. Zepa atbildēja, ka labāk vispirms doties pie zobārsta un tad pie viņas, jo pēc tam būs jāizveido jaunas kapas. Tā es arī izdarīju. Kad ierados pie ārsta uz konsultāciju, viņa teica, ka viens zobs vēl nav iztaisnojies un nosūtīja uz skenēšanu. Pēc tam man izgatavoja retencijas kapas. Bet es nezināju un netiku informēta, ka šajā posmā ārstēšana ir pabeigta. Kad ierados pie ārstes, lai apspriestu, kā varētu pabeigt procedūru līdz galam, viņa sāka burtiski uzbrukt man, teikdama, ka visu paskaidroja, un es neko nesapratu, ka pēc estētikas viņi neko vairs nedara. Saruna bija tik nepatīkama, un es teicu, ka iešu sūdzēties. Bija sajūta, it kā dakterei viss būtu vienalga. Starpcitu arī meita katru reizi pēc vizītes pie minētās dakteres izjuta stresu.
Es saprotu, ka zobārsta profesija ir diezgan sarežģīta, zobu ārstēšana var būt traumējoša gan pacientam, gan ārstam. Taču profesionāļiem jāprot veidot elementārs kontakts ar pacientiem un jāpārliecinās, ka pacientam ir izskaidrota visa nepieciešamā informācija.
Šāda ārsta attieksme vedina domāt, ka stomatoloģijas institūts nav labākā vieta zobu ārstēšanai.
Комментарии (1)
Ak,jel, cik daudz problēmas... kur tāda nauda,lai to visu daritu... ..