Rimi - Slikts serviss
Rimi Ozols.
Kasieri.
Vadībai būtu jāpiedomā pie tā,kādi cilvēki strādā kasē,lai pircējiem būtu vēlme atgriezties pie viņiem.
Konkrēti Ozolā man regulāri patrāpās apkalpoties pie garmataina,branga vīra,kurš laikam nav nekad bijis klientu apkalpošanas mācībās,jo priekš viņa neeksistē noteikums-sasveicināties,atvadīties u.c.Tāpat viņam diezgan bieži ausīs ir austiņas,kas man šķiet nepieņemami strādājot kasē,kur man kā klientam varbūt var rasties jautājumi,bet es tos nemaz necenšos uzdot,jo man domāt,ka kasieris mani nedzird.
Un vēl viena kasiere...Reizēm šķiet,ka viņa strādā 24/7,ir pārgurusi,jo liekas,ka nu tūlīt nopīkstinās to vienu preci un aizmigs.Toties "uzbraukt"klientam par kartupeļu maisa novietošanu uz lentas-tam viņai enerģijas ir pār pārēm.Rodas jautājums:kā klients var zināt,ka kartupeļu maiss nav jānovieto uz lentas(svītru kods ievadīts kasu sistēmā),ja tam ir uzlīme ar svītru kodu?
Un vēl!Rimi Ozols vadība,nodrošiniet saviem darbiniekiem lupatiņas,jo kasiere smiltis no lentas slaucīja ar roku,kuru notīrīja pret biksēm.
Комментарии (8)
neklausies šajā cilvēkā, viņu ļoti aizvaino cilvēki, zem katra ieraksta raksta sliktus komentārus
man tā nav valoda
Nemaz tādas klientu apkalpošanas mācības darbiniekiem netiek piedāvātas.
Kāda attieksme pircējiem tāda arī pretī droši vien tiek sniegta. Tas teiciens -klientam vienmēr taisnība ,jau sen neeksistē un arī kad bijā vel aktuāls tam nebija jābūt vienmēr tā. Un kas par to ka kasierim austiņas ir? Varbūt viņš var vienlāicīgi gan dzirdēt pircejus gan arī dzirdēt kas skan austiņās. Kapēc viņam būtu pienakums sveicināties ar katru ? Tev mazvērtības kompleksi ir vai nav ar ko parunāties ? Vienīgais sarunu biedrs - televizors ,kurs tapat visticamāk nedarbojas ? Esi pasaulē ļoti ieverojama persona ,ka pret tevi jāizturas ar labdien ,uzredzēšanos kungs un jaklanās ? Sarkano tepiķīti arī vajag noklāt visur kur sper tavas līkās kājeles ,kuras nēsā tukšu podu uz pleciem ? Tādos veikalu tīklos darbinieki saņem grašus,ka arī tur regulāri ir darbinieku trūkums,tapēc tie paši ,kuri ir strādā daudzas virsstundas.Tev ir ko pārmest tiem kuri strādā nevis blandās pa veikaliem un meklē kašķi ? Savukārt par kartupeļu maisu - vajag taču būt pilnīgi glodenei vai amēbai ,lai iedomātos to celt un likt uz lentes. Pie tam sava cāļgalvā nesaprasdams ,ka no aisa birs laukā smiltis ,kas sagādās neērtības citiem. Labak sēdi mājās un pasūti arī onlainā nevis apkauno sevi sabiedrībā izejot.
Man gan šķiet,ka amēba esi tu un kartupeļu maisu neceltu,jo neko smagāku par savu krānu neesi cēlis.
Man liekas,ka tās austiņas ir domātas saziņai ar kolēģiem,jo ja jau sūdzības sniedzēja nezin ka zemainas lietas neliek uz galda,jo būtībā kasieriem kases lenta ir galds.
Es pat nevarētu iedomāties likt zemainu kartupeļu maisu uz kases lentas,ja tie kartupeļi piedevām ir gabalprece. Nē nu šeit tiek parādīts pircēja līmenis. Acīmredzot patīk, ka pēc tam pārējie produkti ir ar zemēm. Nu iespējams ka ir daudz pircēji,kuri nemāk kasieriem pajautāt vai šo preci vajag likt vai nē. Lupatiņas gan jau kad ir,bet iespējams ka Jūs neesat vienīgā,kura liek šos kartupeļus uz kases.. Ja pa dienu ir piemēram 100 kartupeļu maisi likti uz kases,tad padomājiet cik vajag lupatiņu? Kases zona manuprāt nav noliktava..
Ieteiktu kasieriem kartupeļu maisam aplikt apkārt pārējos viņa produktus,tad tik traki kases lentu nenosmērēs,bet pārējos produktus gan. Ideāli,ja pircējs arī tajā pirkumā nopērk lupatiņu un ar to viņa lupatiņu arī saslaucīt.. Ja es strādātu kasē es tā izdarītu.. Tā zemaino kartupeļu likšana uz kases galda ir necieņa pret darbinieku..Ja Jums ir necieņa, kāpēc tā nevarētu būt darbiniekam?