Rimi - Slikts servis
Šodien 31. Augustā 2020. Gadā pārdevēja vārdā Irēna, galerija centra rimi aptur mani pie izejas. Liekot man parādīt kur es esmu novietojis košlenu paciņu, īsāk sakot ar maigākiem vārdiem aiztur par košlenu paciņas zagšanu. Pārdevēja uzstājīgi paceļ balsi un liek man doties veikalā atrast šo košlenu paciņu kuru nejauši aiz steigas novietoju zemāk pie čupačupu stenda. Paldies rimi par fantastisku dienu!
Комментарии (3)
Īsāk sakot ar maigiem vārdiem - nevajag grābstīties gar preci, kuru neesi spējīgs nopirkt!
"Paldies rimi par fantastisku dienu!" - nākamreiz aizej uz Douglas, jeb Drogas un būs fantastiska nedēļa!
Man prieks redzēt šādu komentāru par maksāt nespēju. Tātad aplūkusim velreiz situāciju priekš jums un jūsu šauro redzējumu. Katru dienu uz veikalu dodās tūkstošiem cilvēku. Katru dienu tūkstošiem cilvēku steidzās, panem preci Un pārdomā. Turklāt prece ir domāju lai to aplūkotu, pataustītu un pasmaržotu, jo Tā ir prece. Tādēl uznēmumam ir kārtotāji kuri “kārto” preci. Protams prece ir jānoliek vietā. Nedomājiet, ka vaina nav ari mana. Lai ari kāds būtu jūsu nožēlojamais arguments kases pārdevēja “Nedrīkst” pacelt balsi pret klientu, “Nedrīkst” tā izturēties pret klientu un “Nedrīkst” apmelot klientu par iespējamu zādzību.
Kārtējais patērētājs ar amēbas saukli "klientam vienmēr taisnība". Lai kļūtu par klientu veikalam, vispirms noslēdz sadarbības līgumu, pretējā gadījumā iebāz savus "Nedrīkst" savā a nāla jā atverē, jo veikalā tu esi tikai pircējs. Un pircējam veikalā arī ir lietas ko "Nedrīkst"!