РешеноRimi - Nelaipna pārdevēja
Labdien!
Šorīt ap 08.20 devos uz Rimi, lai iegādātos svaigo gału , pienāca pārdevēja ar melniem īsiem matiem , vārdu nepiefiksēju , lūdzu vińai iesvērt aptuveni 1 kg cāła fileju, vina iesvēra 500gr, pārdevēja jau safasēja maisińu, kad palūdzu lai iesver vēl tik pat daudz klāt fileju, tad uzreiz pārdevēja sāka veidot tādas sejas grimases ka gribējās pagriezties un aiziet prom , łoti nepieklājīga attieksme pret pircējiem un šī jau nav pirmā reize kad tieši šī pārdevēja uzvedas łoti necienīgi pret pircēju!
Piemirsu pierakstīt, ka tas bija Kuldīgas Rimi, sūru iela 2
Комментарии (6)
Nevajag visu uztvert tik personīgi! Pārdevējai varbūt gara nedēla vai slikti kolēgi, vai nav visu dienu tikusi pārtraukumā. Lai par tādiem sīkumiem rakstītu sūdzības, manuprāt, ir jābūt totālam narcisam vai lielai vēlmei kādam ieriebt. Un vēl piebilde - mēs paši nepiefiksējam, kāda ir mūsu sejas izteiksme un attieksme. Kā sauc, tā atskan! Tāpēc būsim cilvēcīgi viens pret otru, jauki izturēsimies pret pārdevējām, ja vēl kāda anikdote, kompliments - sasvērs piecreiz vistu un ne tikai! :)
"pārdevēja ar melniem īsiem matiem", vārds ar burtiem KKK, valdonīga attieksme. ASV tevi par tādu sūdzību panemtu priekšā
"pārdevēja jau safasēja maisińu, kad palūdzu lai iesver vēl tik pat daudz klāt fileju" - tavā vietā es tagad no mājas nelīstu laukā, citādi pēc tam plastiskais ķirurgs varēs paskatīties uz to kādu seju tu rādīsi. Kuldīga nav Maskava...
Ak nu un tagad draudat? Nu gan laiki pienākuši
Jūsu zināšanai, viss tika atrisināts! Lai Jums viss jauki un mierīgi
Nu tad nevajag rakstīt sūdzības par niekiem! Vistas fileju Jūs dabūjāt! Ir arī cilvēciskais faktors. Ne par katru deguna saraukšanu šeit būtu jāraksta sūdzība. Pārdevējs nav robots,bet gan cilvēks! Un ieteiktu to ņemt aiz auss! Ja gadījumā to esat piemirsusi..