Rimi- Dobele - Čekā izsists vienas preces vietā divi gab.
Šodien 19. Janvārī plkst18: 06: 31 iepirkāmies - čeka nr.640414, kase 0002, atbraucot mājās - laukos - iļes pag. Pārbaudam čeku un redzam, ka pirkums tr. Mazg kapsulas feiry all in 1lemon 84 gb ir 2gabx 17.98eur, bet pirkumā bij tikai viens - 1gab šīs preces ! 19;00 zvanu uz veikalu pa telefonu, kas uzrādīts internetā 63707174 - tāds numurs neeksistē, tad atrodu otru-63707391 - neviens neatbild pus stundas laikā - 5 zvanu mēģinājumos. Ko darīt? Braukt atpakaļ, tas ir laiks un benzīna izdevumi 6 eiro apmērā, veikala nodarītais zaudējums man ir 9 eiro, vai dēļ 3 eiro ir vērts braukt speciāli? Ja aizbraukšu, kad man jābrauc uz dobeli - trešdien-23. Janvārī vai varēšu veikalam piestādīt pretenzijas? Kā man pierādīt, ka kasiere kļūdījusies? Un - tā nav pirmā reize šai veikalā untieši kasē nr 0002-varbūt kases aprātā ir problēma, ka tas iesit 1preces vietā 2-vus gab? Jautājums, vai būs iepējams dabūt atpakaļ man izktrāpto naudu?
Faktiski visu uzrakstīju sūdzības temata ailē=par to, ka čekā izsists vienas preces vietā divi gab, ar ko paņemts par 8;99 euro vairāk, kā esmu saņēmis preci. Un zvanot uz veikalu-neviens neatbild!
Vai buš iespējams no veikala dabūt atpakaļ "izkrāpto"man naudu? Jo nevaru dēļ 9 eiro braukt 25 km no laukiem īles pag. Tūlīt atpakaļ, jo tas man izmaksās 6 eiro! Paredzams man braukt uz dobeli ir tres'dien-23. Janvārī. Vai tad problēmu varēs atrisināt? Man ir aizdomas, ka, kases aparāts nr 0002 ir vainīgs, jo tā man nav pirmā reize šai rimi veikalā un tieši pie šīs kases, kad 1 eksemplāra vietā tiek cēkā iesists - divi gab
Комментарии (1)
Visu ir jāpārbauda neatejot no kases. Kad kasiere izsit - es vienmēt vēroju iepirkuma sarakstu aiz viņas. Ļoti ērti.