Rimi - Darbinieku attieksme pret pircējiem
Šodien iepirkos Rimi veikalā Talsos, Dundagas ielā. Vēlējos nopirkt arbūzu, bet to izmēri bija ārkārtīgi lieli, tādēļ palūdzu pārdevējai vai nav iespējams sagriezt arbūzu. Šī pārdevēja aizgāja pasaukt kādu citu, laikam darbinieci, kura ir atbildīga par augļiem. Gaidīju, atnāca kāda kundze (diemžēl vārdu nepiefiksēju, bet bija ap gadiem 50 un ar īsiem matiem). Teicu, ka vēlos ceturto daļu no arbūza, uz ko viņa man atbildēja - "es dēļ viena arbūza netaisos neko griezt!"" un aizgāja.. Nu paldies, ka paliku bez arbūza, bet vēl lielāks paldies, ka tērēju savu laiku, veikalā, kur, acīmredzot, darbiniekiem nav iemācīts kā ir jāattiecas pret klientiem. Jautājums - lai varētu nopirkt daļu no arbūza, ir jāsavāc kāds noteikts cilvēku skaits lai pārdevējai būtu iemesls to sagriezt?
Комментарии (6)
Baidies, ka apčurāsies naktī?
Nākamreiz pajautājiet lai jums atlej tik pienu cik jums vajag, vai nolauž šokolādi tik cik jūs vēlaties, bez arbūza jūs palikāt tāpēc, ka nenopirkāt viņu, kur tad veikala vaina šajā situācijā?
Pārdevējam IR jāsagriež, šajā gadījumā, arbūzs! Kautt vai uz pusēm! Cita lieta - motivācija...
Tas ir pēc viņu ieskatiem vai tas ir izdevīgi vai nē, nav jēgas viņai griezt to arbūzu ja pēc tam nebūs pieprasījuma un viņš sapūs..
"Pārdevējam IR jāsagriež, šajā gadījumā, arbūzs!" - nākamajā gadījumā, Olavs Valters! Jo sīkāk, jo labāk!
Darbiniece varēja piedāvāt iespēju,ka griezt var uz pusēm.Bet izskatās,ka viņai pēc tam slinkums pēc viena arbūza nazi un dēlīti mazgāt.Un tā noteikti nav veikala nostāja,bet konkrētā darbinieka neizdarība.