Rimi

Tas gan attiecas uz visiem lielveikaliem. Nesaprotu, kaapeec ir tik maz kasieru?! Kaapeec jaastaav rindaa 15 minuutes, lai nopirktu kaut kaadu niecinju!! Tad vareeja vismaz straadaat vairaakas kasieres tajaa laikaa, kad cilveeku ir vairaak, piemeeram,kad naak no darba maajaas un iepeerkas. Prieksh kam tad vispaar vajag tik daudz kases taisiit, ja taas nekad netiek izmantotas!!

J

Комментарии (22)

D D83 15.06.2007

Nākot uz lielveikalu ir jārēķinās ar rindām - nav jau nekāda lauku pilsētele!Un btw cilvēku daudz ir no 9:00 - 22:00 var jau it kaa buut arii vairaak - bet viss shajos tiiklos ir izdomaats liidz peedeelja siikumam - un visticamaak tiiklam ir izdeviigaak pazaudeet aparis klientu nekaa maxaat papildis kaadus 600 Ls meenesii kasieriem!Kaa nekaa bizness - tur vinjiem nevar paarmestEJU UZ LIELVEIKALU ZINOT - KA RINDAS BUUS - JA TAS NEPATIIK - LUUDZU - RIIGAA IR LOOOOOOOTI DAUDZ ARII CITU (MAZAAKU) VEIKALU - KUR BEZ RINDAS UN NETIIRAAM TELPAAM - UZ JUMS VEEL UZBLJAUS - VOT TAS NU GAN NAV RIMI!!!!!!

S sori 19.07.2007

Sori, sori, veikals ir pircējiem, nevis kasieriem un kalkulētājiem. Ir gadījies stāvēt rindā arī ilgāk par 15min. Nevēlēšanās nodrošināt pietiekošu kasieru skaitu stundās, kad ir lielāks pircēju pieplūdums, piem. piektdienu pēcpusdienās, liecina par nevērīgu attieksmi pret saviem klientiem. Un garajās rindās stāv nevis pāris pircēji, bet simti, rēķinot visus lielveikalus - tūkstoši. No veikalu vadības puses tā ir NEKAUNĪBA un SKOPUMS.Laikam pircējiem jābūt uzstājīgākiem un masveidā jāraksta sūdzības, ardesētas veikalu vadībai.

B bw 17.08.2007

Var redzēt, ka šeit sarunājas cilvēki, kas nestrādā apkalpojošā sfērā. Lielveikali ļoti labprāt nodrošinātu veikalu ar kasieriem. Visas avīzes ir pilnas ar sludinājumiem. Ir tikai viena problēma, nav strādātgribētāju. Lielveikali ir gatavi paši apmācīt kasierus, bet nav mācītiesgribētāju.... Tā, ka negaidiet, rindas nemazināsies!!!!! Un vaina nav lielveikalu politikā!

J janis 13.12.2007

naciet stradat uz Rimi un tad jus uzinasiet kapec ir maz kasieru. Veikalam nav vainas . Gadas ari nelaipni pardeveji kasieri gadas nekvaletativs ediens bet es labak ieperkos Rimi neka Maksima kur nu sory no Apkalposanas nav ne smakas.

L Liza 01.05.2008

Kādreiz, lai strādātu par pārdevēju, bija jāmācās. Pati izgāju cauri šai skolai. Tagad pieņem visus pēc kārtas. Interesanti, kādai jābūt izglītībai: vidējai vai der arī deviņas klases.

K Kasiere 17.05.2008

Juus sudzties par garajaam rindaam un par apkalposhanu, bet vai kaadam vispaar praata ir ienaacis kaa juutas nabaga kasieris, kas taa jau straadaa visu dienu un vakaraa veel katrs piektais bruuk virsuu par to ka veikalaa ir rindas-EJIET TACHU PASHI UN STRAADAAJIET!!!

M marite 25.08.2008

darga Dana Jansone, pastradajiet pati un pec tam Jums viss bus skaidrs.

A ally 16.09.2008

no wienas puses, ir taa, ka citreiz straadaa 2 kases un cilweeki staaw rindaa bezmaz pa wisu weikalu...un tad man arii wnk gribas aizmest gaisaa tos produktus utt..
bet no otras puses, es esmu pamaniijusi cilweeku idiotismu, it iipashi stacijas Rimi...shodien izcils piemeers- 1. rinda- cilweeki kkaadi 50 staaw, rinda pa pus weikalu..paeeju taalaak, a tur 4 kases, kuraas kaadi triis cilweeki rindaa staaw..tad pakustiniet sawas pakaljas un pieejiet pie citaam [slēpt]@!!!

R Ria 19.10.2008

Sveika, Dana!!!

Pirms ver muti vaļā ej un pati pastrādā.Sapratīsi gan to, kāds ir šis darbs, gan to, kāpēc, neraugoties uz sludinājumiem avīzēs u.c., neviens negrib strādāt.Nabadzīte, rindā jāstāv! Tad gatavo mājās pati! Savu pakaļu nevar pavilkt tālāk par vienu kasi un ņaud!Apzini labāk, kādi ir šo CILVĒKU darba apstākļi, pirms ņaudi!

D Darbavidesuzraugs 26.10.2008

A jūs "umnjiki" pamēğiniet paši pastrādāt RIMI... Ātri vien par "zombijiem" pārtapsiet... Tādus darba apstākļus, kad kasierei pie kases jātur naktspodiņš, jo nav laika aiziet uz tualeti... Jaapkalpo JŪS- Īgnos pircējus, kas itin bieži paši nezin ko grib. Par tādu algu, tādos kretīniskos apstākļos... Tas tik iespējams pie mūsu mīļās "večiņas" Latvijas, kuru pārņēmis vecuma marasms...

1 123 26.10.2008

Ko jūs te bļaujat!?...Autore, domāju, to veikala vadībai adresēja, ne jums, kasierēm...
Jā, un, ņemot vērā, ka kasieres strādā pēc slīdošā grafika, tad nekādi nesanāks uz karstajām stundām(kuru šodien praktiski vairs nav)likt cilvēkus nākt uz papilddarbu...es tā domāju...

U Upitis 02.11.2008

Bļin kur jūs glupi - tik maz pārdevēju tāpēc kaneviens takš negrib strādāt tādu darbu. Pietam algas arī laikam bija diezgan smieklīgas.

E Elīna 02.11.2008

Tad lūk, gribētu redzēt tos lielos bļāvējus, kas tik stāv rindā, jāsmejas, paši esat nelaipni utt., bet gaidat, ka kasieris jums smaidīs un vēl roku nobučos, esat taču jūs arī cilvēki un jums atbildēs ar to pašu. lūk tā!

Z zakene 18.11.2008

vo, vo aizej un pastraadaa par kasieri tajaas vakara stundaas!!! logiski, ka visi naak no darba iet iepirkties!! pasedi un pasmaidi visiem 'IGNAJIEM" pirceejiem..

S sane 21.12.2008

Uz doto brīdi, skaitās, ka "ALFĀ" nevajag nevinu darbinieku. Esmu šokā, jo sešos vakarā 5 kases nestrādā! Ja godīgi, vai kāds ir redzējis, ka strādā VISAS kases? Pēdējo reizi to piedzīvoju pagājušā gadā dienu pirms Ziemassvētkiem. Un tad iedomājaties, kā tika izsspiesti, līdz pēdējai sulai, visi darbinieki!

I ingus 21.12.2008

Tik tiešām, Alfā it sevišķi, vienmēr stāvi teju vai pusstundu, strādā kādas pāris kases, un tad vēl kasieres nav apmierinātas, jo, redz, tā mana vaina, ka ivņa nevar savā sarakstā arāst precei kodu. Atļāvās palaist muti.
Labi, saprotu, nav viņām tur nekāds vieglais darbs, bet man tādēļ nav jācieš. Un skaidrs, ja kasiere vai jebkurš veikala personāls man rādīs nīgru ģīmi vai murkstēs, tad dabūs pretī. Nav vairs tie laiki, kad pircējs bija nekas un pārdevējs galvenais. Krīzes laikā kates cilvēks tādiem veikalīem svarīgs. Un viņu vadība to labi apzinās, tāpēc vajag sūdzēties nevis šeit, bet gan veikalu administrācijā.

M Māra 21.12.2008

Jā, nav, kas strādā, bet tad lai maksā labāku algu un tad būs gan kas strādā, gan būs profesionālākas un laipnākas kasieres, jo negribēs zaudēt savu darba vietu.

T toony 21.12.2008

Ak nabaga neapmierinātie kasierīši... pirmkārt - ne par jums sūdzas, bet par kasieru trūkumu. Otrkārt - tajā Rimi uz kuru eju es garas rindas ir reti, meitenes tur praktiski katru dienu vienas un tās pašas - strādā un nez kāpēc nemūk prom no "briesmīgajiem darba apstākļiem" bet smaidot strādā... sagribējusī vieglu naudu par sēdēšanu vienā vietā... esmu strādājusi par viesmīli pa 16-18 stundām visu dienu skrienot augšā lejā no 1. uz 3. stāvu (arī stāvoklī būdama), ne reizi nepaēdot, labi, ja paspēj uz tualeti aizskriet un nečīkstēju. A te visas žēlojas, ka pasēdēt vajag ilgāk...

A Anna 21.12.2008

Pirms, uzbrukt Danai, jūs, " gudrās" kasierītes, uzmanīgāk izlasiet sūdzību!!! Ne par jums sūdzas, bet par Jūsu veikala vadību. Domāju, jūs pašas ar to diez vai esat apmierinātas!

M monta 01.04.2009

Situācija ir tāda ka ir krīzes situācija un ne tikai valsts darbiniekiem velk algas nost bet arii privaatajos veikalos tiek samazināti un atlaisti darbinieki kaa arii grieztas stundas lai ieekonomeetu kaa nekaa mums algu maksaa klienti, un apgroziijums ir mainiijies veikalos uz pusi, valdemārā mees jav naakam pretii ar ja mees redzam ka ir garas rindas tad galvenaas kasieriites un nodalas darbinieki, kas māk straadaat kasees, taisa valaa kaadu kasiiti lai samazinaatu garaas rindas kaut arii pasaam ir pilnas rokas ar darbiem tapeec luudzu saprotiet muus ar, mees censamies cik varam, bet kriize paliek kriize un nevar maksaat tik daudz darbiniekiem algas.atvainojamies par sagaadaatajaam neertiibaam

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы