Rimi - apkalpošana slikta
Šodien, 05.11.2020. Pēc adreses brīvības gatve 404, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga, lv-1024, pulksten 8 no rīta iepirkos " rimi mini". Vēlos vērst vadības uzmanību uz kasieru darba etiķeti, proti, iepirkos pašapkalpošajā kasē, un novietojot zeķes, monitors ziņoja, ka konsultants tūliņ ieradīsies, lai noņemtu etiķeti no preces. Pacietīgi gaidot, kadu no apkalpojošā personāla, ta vietā kasiere, kurai tobrīd bija klienti pie kases, skaļi uzrunāja no kases mani, šī uzruna nebija ne cik tīkama, jau sākot ar to, ka uzruna bija - eu... Uuu, tu... , netīši pagriežot savu seju, kasiere norādīja, lai rādu pasi, uz jautājumu kādēļ, sekoja atbilde - "novelc tu masku"... Biju vēl lielākā nesaprašanā
parādīju, kasierei noliktās zeķes, saiņošanas zonā, uz ko kasiere, sāka teikt, ka domājusi, ka iepērku alkoholu. Šajā situācijā rodās jautājums - cik familiāri drīkst būt darbinieks pret klientu, sen vairs neesmu mazs bērns (30 +) , kuru drīkstētu vai vajadzētu uzrunāt uz tu, vai "'meitene", cik korekti ir bļaut pa visu veikalu, no kases esot, nedaudz atgādina " tirgus politiku".
Комментарии (1)
Nekas traks tacu nenotika, sajauca nu. Kam negadas.
Un kurs vispar rimi perk zekes? Tur tacu dargi...