www.sudzibas.lv RIMI apkalpošana

Rimi - apkalpošana

Šajā veikalā kasieres ir pārslogotas, bet tas nav attaisnojums nenosaukt summu, kura pircējam jāmaksā, un elementāri vārdi, kā "paldies", "lūdzu"arī būtu jālieto.Varbūt šajā veikalā ir pieņemtas darbā mēmas darbinieces!Turpretīm kaimiņu veik."Nelda"(Kleistu ielā 9)ir krasas pārmaiņas!Visas kasierītes sasveicinās, nosauc summu, pateicās par pirkumu...agrāk bija otrādi.Teikšu, ka savu naudiņu tagad gribu "atstāt""Neldā".Un tā arī darīšu!

L

Комментарии (10)

Z zinataja 03.03.2009

ja tu stadatu par tadu atalgojumu ka vina nu nezinu vai tev butu prieks teikt paldies un ludzu!!

L laura 04.03.2009

Ja cilvēku neapmierina atalgojums...tad jāmeklē cits darbiņš, ne?Neviens ar varu tur netiek turēts.Vai varbūt pārdevušās verdzībā?Par saviem banku kredītiem domājot(lielākai daļai tādi ir), nav jāzaudē cieņa pret pircēju!(Nedomāju, ka "Neldā"saņem vairāk.)Nu" nerullē" Rimi apkalpošana Anniņmuižas bulvārī!

E es 04.03.2009

Varbūt vajadzēja pasmaidīt pārdevējai un novēlēt jauku darba dienu, un pārdevēja arī "atmaigtu" varbūt vinai slikta diena!!Būsim taču optimisti!!

L laura 04.03.2009

Tad jau sanāk, ka visas dienas ir sliktas, jo citas sejas izteiksmes tur neredz!Paldies par minēto(jaukas dienas novēlēšanu)!To gan pamēģināšu!Pati esmu pārāk liela optimiste, kaut arī, sāku šeit žēloties.Patiesībā nežēlojos, bet salīdzināju divus variantus, kur iepirkties!Šajā konkurences laikā būtu jācīnās par katru klientu.

P Piekrītu 06.03.2009

Es atvainojos par šādu jautājumu-vai kasierei/im pardevējai/am jāciena Jūs, ja Jūs aizmirstat par cieņu pret viņiem? Nedomāju gan! Ja Jūs nesakat paldies viņi neteiks arī Jums lūdzu, un ja uz viņu sveicienu neatbild ar pretsveicienu nākamo vairs nesveicina.

L Liesma 06.03.2009

Par summu, tad daudzās vietās to nenosauc! Pati agrāk strādāju " Beta" tīklā un arī pēc laika vairs nebija nedz spēka nedz vēlēšanās saukt summu, ja vadība slikta pircēju kontingents arī " apskaužams" . Un tas itkā pat pēc līguma netiek prasīts, jo lielveikali tiek aprīkoti ar displejiem pircējiem!Un darbinieki arī rotē ik pēč 3mēn. Bet tas jau neko diži nemaina kamer vadiba nemainās. Priotams " Sky" "Gastronomie" citāda vadības attieksme un arī cits darbinieku darba stils!

L lina 08.03.2009

Blja, Jums nav poh..vai nosauc Jums to summu, jo ka teica Incis, ir displeji, ka vispar var ietekmet tas vai kasieris pateiks labdien vai nepateiks??? kada velna Jus te rakstat absoluti nepamatotas sudzibas?? ta nav sudziba, bet Jusu personiga neapmierinatiba par dzivi vispar!

K Krista 05.05.2009

Mīlīši, vai Jums pašiem ienāk prātā sasveicināties ar pārdevējiem un kasieriem:D;D Starp citu, Neldā kasieres sāka sveicināties tikai nesen un tikai tāpēc, ka to pieprasīja vadība.Savādāk diezgan bargie sodi:)))

S SintijaG. 31.01.2010

Njaaa, es pērkos Stirnu ielas RIMI, un skatos - eju pie jau zināmām kasierēm, kas ievērojušas arii mani, un abpuseeji sasveicinamies - nu taa kaa pienākās :))

E Erlika 03.06.2011

Люди добрые!!! Что вы пишете!!! Спасибо им не сказали!? На днях я была свидетелем одной сцены. Кассир обслужила покупательницу, дала ей сдачу, все спасибо - пожалуйста были соблюдены. А милая покупательница отборным матом начала на кассира орать, мол та дала ей сдачу не теми монетками которыми она хотела бы.Это нормально??????????? Хотя про желаемые монетки не было и слова сказано...Я рядом стояла, я в ужасе была! А кассир при этом должна улыбаться во весь рот!!!ЛЮДИ НЕ ВЕДИТЕ СЕБЯ КАК СКОТЫ!!! И ВАМ БУДУТ УЛЫБАТЬСЯ!!!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы