Rimi - apkalpošana
Pēc garas dienas iegriezos veikalā Rimi nopirkt pārtiku. Gaļas nodaļā protams bija rinda. Blakus, kur pārdod ēdienu līdznešanai pircēju nebija, tāpēc iedomājos, ka mani varētu apkalpot tur esošā persona. Piegāju klāt un vienkārši pajautāju, vai viņa varētu mani apkalpot. Pārdevēja iepleta acis un satraukti sāka bērt tekstus, ka viņa jau tāpat daudz strādājot un blakus nodaļā jau esot pārdevēja. Norādīju viņai, ka viņas nodaļā nav neviena pircēja, bet gaļas nodaļā ir rinda. Viņa turpinot purpināt tomēr devās uz man interesējošo produktu pusi.
Un tad tikai sākās! Gaļas nodaļas pārdevēja sāka skaļi protestēt un teica, ka man jāstāv rindā (viņa gan neizteicās tik īsi un konkrēti). No blakus nodaļas pārdevējas vēl saklausīju tekstu: Stoju, otdihaju... Pagriezos un aizgāju.
Vai tiešām atgriežamies pie Padomju laikiem, kad pārdevēji bija dievu vietā un pircēji zemāki par zemi?
Комментарии (26)
A Jums neliekas, k a arí Jums jástáv rindá, jo to dara citi piréciji !!! Un párdeveja arí ir cilvéks un viña patiešām dienas beigās ir nogurusi!!! Un ja Jums nepatīk garā rinda, tad rakstat savu sūdzību Rimi vadībai un prasiet kāpēc nav vairāk pārdevēju . Nevis noveļat visu vainu uz pārdevēju atradusies" nogurusī princese"
Piekrītu iepriekš raxtītajam komentāram !
normaali, priecaajies, ka veel ar kaadu cisku nedabuuji pa skaustu :)))
Pilnigi pekritu Izabelll! Cilveki jau galigi bezkaunigi palikusi, pat rinda nevar pastavet! Visi piekust pec garas darbadienas!
tiem cilvekiem jau ta ir noriebies, ka visu dienu cilveki lien prieksa rindai, aizej pati pastrada un tad redzesi, vai vispar varesi kajas nostavet, dienas beigas. un kapec parejie cilveki, kas staveja rinda vareja saprast ka cilveks ir piekusis, kapec tev jabut labakai, par citiem kas ari ir nogurusi TU ESI PAT SLIKTAKA, panem vardnicu paskaties vardu CILVECIBA jo tev tas vardins ir sves !!!
kaa maksaa, taa straadaa :)
Īsti nesaprotu, par ko tad īsti Zita sūdzas??? Par to, ka pati pielien( lasi, vēlas, lai kundzīti bez rindas apkalpo) ne pie tās letes un vēl kaut ko bubina?! Respect pārdevējai! Ja citi stāv vajadzīgā rindā, pēc sev tīkamiem produktiem, tad arī tu varēsi pastavēt, nevis līst tur, kur nevajag.
Jā, nu mūsu valstij līdz Eiropai vēl augt un nedaaugt... Cilvēks te vienmēr bijis pēdējā vietā, ko padarīsi... Bet es ar nesaprotu, kāpēc pārdevējs, kas stāv un otdihajet, nevar apkalpot pircēju, nu sit nost, nesaprotu.
vai ta ZITINA vispar paskatijas, vai ta briva pardeveja, ka vina raksta nebija aiznemta? vina iedomas, ka ja nav neviena pirceja, ta cilveks neko nedara...
kadreiz pati stradaju Rimi, un darba noteikumos ir skidri rakstits.ka pardevejs no vienas nodalas nevar apkalpot cilvekus cita nodala.Tas jau skaitas ka darba noteikumu neieverosana. Un skaidri zinu ka Rimi bez darba nepaliksi, paliksi bez naudas un veselibas, ta ka nevajag mocit jau ta nomocitus ar vadibu cilvekus.Neazmirsiet ka kadu dienu var gadities ta, ka jus samainisities ar vietam, un kad lugsiet pacietibu, jums neviens to nedos, ka kadreiz izdarijat jus.
Katram darbiniekam ir iedalīts savs sektors, kuru viņs uzrauga, tajā strādā un par to atbild, neredzu nekādu vajadzību skriet uz otru nodaļu apkalpot klientus, man jau maksā par manu darbu, virsstunas strādāt taču neļauj, tad kāpēc man sevi pārslogot?
zita, tu esi galigi garm...
Jūs visi esat galīgi garām! Neiet runa par apkalpoja-neapkalpoja, bet par to, kā tas tika pateikts! Var mierīgā valodā paskaidrot, ka viņai nav atļauts tur apkalpot pircējus, pārdevēja nedrīkst sākt aurot un lamāties uz pircēju, jo tādā gadījumā vispār sāksies haoss - pircējs sāks kliegt pretī, tad varbūt arī sāksim sist? Es nepaciestu, ja pārdevēja uz mani palaistu muti - ātri vien sazinātos ar vadību. Es pati strādāju apkalpojošā sfērā un zinu kādi maitas var būt klienti un tāpēc arī zinu, ka laipni atbildēt nav nemaz tik grūti pat strādājot 18 stundas.
Kapec cilvekam būtu jadara papildus darbs, ja viņai no tā nekāda labuma! Jūs rakstījāt ka pēc garas darba dienas iegriezāties, bet vai tad šai pārdevējaij nav gara darba diena? Un viņai jaskrien kā plēstaij pec katra uzsvilpiena? Manuprāt reizem pircēji uzkata ka darbinieks kas viņu apkalpo nav cilvēks, bet gan robots! Jāsāk cienīt ari citi cilvēki! Un tad ari cienīs mūs!
Piekritu 100% necraj...Zita, tu esi galigi garaaam
Var tikai pievienoties iepriekš sacitam, cilv;eki jau tik t;alu paliku;si naglie, ka doma pērdevejs klanisies vinu priekša nebūs tā.Visi ir noguruši ko lai daraa paši jau tās rindas veidojam.Ir bijusi peiredze stradajot veikalā, ka nak visadi neapmierinatie un grāpsta sultu maizi tā vien gribas uzšaut pa nagiem:(Diez ko paši šie lielie sūdzmaņi dara?Varbūt šeit ar pa viņu darbu sūdzibas izskan!
Būsim pacietigi gan pret sevi gan pret apkārtejiem.
Kautkādai cilvēciskai attieksmei tomēr tak ir jābūt:ja pārdevēja no blakus esošās nodaļas nevar apkalpot, jo tas ir bez rindas, tad mierīgi to var pateikt, un cilvēks stāvētu rindā, tas tak galugalā tikai jautājums!!!
sviests kautkāds... un vēl krieviski teksti.. tiešām atgādina krievu laikus ar pārdevējiem-varenajiem! Luk tieši tai krievietei vajadzēja ko piebilst-stulba..
nu gan mums sabiedrībā daudz pareizie atradušies :) es pati biju līdzīgā situācijā. es gan negāju nevienai pārdevējai klāt un bez rindas neko nelūdzu, jo tādas vnk nebija, bet redzēju, kā ALFAS RIMI "nogurušās pardevējas" atpūšas uz bērna rēķina: padsmitnieks, kas vasarā piepelnās atstāts uz kādām trīs nodaļām viens pats. sagrieztu gaļas gabaliņu rezultātā nedabūju, jo puikam aizliegts ķerties pie tiem aparātiem... vai tad pieaugušo klātbūtnei nebija jābūt??? šādas tādas jau 1 momentā tur bija, bet lai cik reižu viņas man pagāja garām un uz mani noskatījas, neviena tante man nepievērsās.. pat pēc kādu 10 minūšu gaidīšanas... saprotu, ka darbs grūts un nepateicīgs, priekšniecība nesaprotoša, tomēr pieklājību nedrīkst zaudēt... jeb tas arī ir ārpus darbinieku pienākumiem?
pardevaeejai taaapat kaa jebkuram straadaajoshajam tiek maksaata darba alga par nostradaatajaam stundam..un nevis PAR NOSTAVEETAJAAM DIKSTUNDAA stundam un kafijas dzershanu... vai tad pirceejam ir japaacies pardevejas sliktais noskanjojums????
>Jurate, atmosfēra veikalā un attieksme pret darbu veidojas no vadības puses, tad nu secinājums viens, Rimi Alfai nav profesionāls vadītājs.Ir jau citi veikali, kur normāli apkalpos.