Rimi - apkalpošana
Sveiki.
Esmu vīlusies par Rimi apkalpošanu, šodien 21.30 biju iegājusi Rimi veikalā, lai iegādātos alkoholisko dzērienu, bet nonākot pie kases, tur ir izveidojusies tāda rinda un viena kase strādā, un , protams, kad es biju izstāvējusi rindu un mani beidzot apkalpo, man pasaka, ka ir pulkstens 22.00 un vairāk alkoholu nepārdot. Esmu šokā par to, ka pārdevēja un apsargs redzot šādu rindu nepasauca pārdevēju, kas atvērtu vēl vienu kasi , lai neveidotos rindas un abas puses būtu apmierinātas.Labi, ka pārējiem klientiem nepateica, ir pl. 22.00 un mūsu darba laiks ir beidzies.
Комментарии (6)
a tādu variantu, ka bija tikai viena pārdevēja tu neapsver? nav ko iet tik vēlu pirkt alkoholu! un vispār iet rijamo pirkt dažas minūtes pirms veikala slēgšanas. kasierei tādu idiotu dēļ nav jāapkalpo 10000x ātrāk. ierastā tempā, par iztrūkumiem ātruma dēļ taču neviens neatmaksās.
Tev kā alkoholiķei vientuļniecei bija jāatrod risinājums, vajadzēja to pudeli atkorķēt un tad viņiem nāktos tev to pārdot.
Lelina - tev laikam liekas, ka kasieres tajos veikalos tur noliktavās bariem sēž un speciāli nenāk pie kases?!?! :))
Nu tak visos veikalos trūkst to pārdevēju, jo tādu darbu reti kurš grib un spēj paciest. Un alkoholu vajag iet laicīgāk pirkt, nevar tak tagad ņemt un dēļ kaut kāda grādīgā dēļ sūroties par Rimi veikalu. Varbūt tieši pateicoties šim gadījumam tev rīts sācies bez pohām un labi beidzās tas vakars...
Nav ko dzerstīties pa naktīm
Ой...посмотрите, такое чувство что все вы тут трезвенники...идиоты.
Risinājums bija kādam no priekšā stāvošajiem iedot naudiņu un palūgt nopirkt to pudeli vai palūgt palaist (īpaši, ja tā ir tikai viena prece). Cilvēki par pārsteigumu mēdz būt visai atsaucīgi, turklāt lielākā daļa. Protams, ir jāmāk arī pieklājīgi pavaicāt.