Galerija "Azur" Rimi - Velosipēds
Vairākas nedēļās atpakaļ Galerijā "Azur" veikalā Rimi iegādājos velosipēdu. Aizvedu uz mājām, nākamajā dienā vēlējos to izmēgināt, bet ievēroju, ka ir problēmas ar stūri. Pēc vairākām dienām aizvedu atpakaļ uz Rimi, vēlējos samainīt, vai vēl labāk - dabūt atpakaļ naudu. Man lika uzrakstīt paskaidrojumu, teica, ka nākamajā dienā piezvanīs, pateiks, kas pa vainu. Tad tik sākās - nākamajā dienā viņi man piezvanīja, jā, bet ap 17 vakarā, respektīvi, darba laikā, kad atbildēt uz zvanu man nebija iespējams. Domāju, varbūt piezvanīs vēlāk, vai nākamās dienas rītā, bet nē, nepiezvanīja. Piezvanīju es pati viņiem uz info tālruni, tur man atbildēja, ka mans velosipēds ir aizvests uz remotu un pēc 2-3 nedēļām (!!) viņi lems, ko darīt un man piezvanīs. Ir pagājušas jau gandrīz 3 nedēļas un, protams, man neviens nezvana! Esmu izdomājusi, ka tomēr vēlos dabūt naudu atpakaļ, remontētu velosipēdu man nevajag!
Jautājums - vai tiešām es uzreiz nevarēju saņemt savu naudu atpakaļ? Kāpēc man ir jāgaida nez cik nedēļās?? Nekad Rimi veikalos vairs nepirkšu šādas lietas!
Комментарии (5)
palasi likumu 30 dienu laikā ir jādod atbilde. vai nu prece vai nauda.
jāa, pēc noteikta laika jāatdod, bet vai 30..apskaties likumā, taču pirms tam ritens uz ekspertīzi!!! un tikai tad var domāt par kaut kādu naudu
ты даун деревенский!
viniem nosakuma ir uz firmu atpakal jaaizsuta, nejua uz vietas vinus cep, un parasti firmas ir ari tie, kas visu bremze...
Kad runa iet par naudas atgrieshanu tad visiem uzrejz sakas problemas ar to atgushanu, to jau vajadzetu sagajdit, bet ja tev bija problemas tikaj ar sturi tad tev vajadzeja A. Pameginat salabot pasham vaj B. Aizvest uz kadu remontdarbnicu piemeram uz ZZK. Tu nevari nopirkt kaut ko tadu ka velosipeds un gajdit ka ta uzrejz stradas ka pulksteni, tev to vajadzeja pasham tunet. Tu tikaj izrak sev dziljaku bedri. Karo4. velu tev lajmi laj tu vissmaz varetu atgriezt savu velosipedu atpakal'.