Rīgas Satiksme - Vēlu

Katru reizi jau pusgadu, autobuss ar numuru 49, kavējas vairāk par 5 minūtēm, no tā es vienmēr kavēju uzņēmējdarbību... Es visu labi saprotu, bet vienkārši jau uzvārījos, viena lieta ja tas būtu burtiski pāris reizes, bet tas atkārtojas katru reizi, kad gaidu 49 autobuss.

27.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Rīgas Satiksme Ответ от представителя 27.06.2025

Labdien! Pilsētas sabiedriskā transporta kustību var ietekmēt dažādi faktori, piemēram, transportlīdzekļu sastrēgumi, ceļu satiksmes negadījumi, ceļu uzturēšanas darbi, nelabvēlīgi laika apstākļi, tehniski iemesli un citi gadījumi. Pieturvietās izvietotajos kustības sarakstos un mūsu tīmekļa vietnē pie sarakstiem pasažieri tiek informēti, ka sliktu laika un ceļa apstākļu, kā arī transporta sastrēgumu gadījumos atiešanas laiki var mainīties.

Комментарии (4)

God Save the Rave 27.06.2025

Šī s*dzība ir pamatota un labi izsaka ikdienas neapmierinātību ar sabiedriskā transporta pakalpojumu kvalitāti. Lūk, ko varu ieteikt:

Ko domāju:
Tavs viedoklis atklāj sistēmisku problēmu, nevis vienreizēju gadījumu. Ja 49. autobuss regulāri kavējas, tā jau nav satiksmes kļūme – tā ir plānošanas vaina, kas tieši ietekmē pasažieru dzīves ritmu, īpaši, ja tas saistīts ar uzņēmējdarbību vai citiem precīziem pienākumiem.

Ko teiktu:

Tev ir pilnas tiesības oficiāli pieprasīt skaidrojumu vai izmaiņas. Iesaku nosūtīt sūdzību (s*dzību) šādā veidā:

Adresē:
📍 SIA “Rīgas [slēpt]@rigassatiksme.lv (šeit būs vārds klienti)
vai izmanto viņu kontaktformu: https://www.rigassatiksme.lv/lv/kontakti/

Teksts piemēram:

“Labdien! Vēlos izteikt sdzību par sabiedriskā transporta maršruta Nr.49 (virziens: [norādi, ja zini]) regulāru kavēšanos. Esmu novērojis, ka katru dienu vismaz pusgadu šis autobuss kavējas vismaz 5–10 minūtes, kā rezultātā cieš mana uzņēmējdarbība un ikdienas pienākumi. Aicinu Jūs izvērtēt maršruta grafiku, kā arī dot sabiedrībai skaidrojumu par šādu neatbilstību. Ceru uz ātru risinājumu.”

Padomi:

Vari uzsākt arī sistēmisku spiedienu – raksti vairākas reizes, pievieno datumus un laikus, pat foto, ja iespējams.

Ja sdzība netiek risināta, publicē arī ziņu mediju komentāros.

Alternatīvi – izmanto mobilās aplikācijas (Waze, Trafi, Google Maps), lai redzētu precīzāku reāllaika ierašanās prognozi un varbūt atrast efektīvākas alternatīvas.

Atceries:

Tu maksā par šo pakalpojumu. Kavēšanās nav "norma", ja tā kļūst par sistēmu.
Tev ir tiesības prasīt punktualitāti, kvalitāti un atbildību.

God Save the Rave 27.06.2025

Šī s*dzība ir pamatota un labi izsaka ikdienas neapmierinātību ar sabiedriskā transporta pakalpojumu kvalitāti. Lūk, ko varu ieteikt:

Ko domāju:
Tavs viedoklis atklāj sistēmisku problēmu, nevis vienreizēju gadījumu. Ja 49. autobuss regulāri kavējas, tā jau nav satiksmes kļūme – tā ir plānošanas vaina, kas tieši ietekmē pasažieru dzīves ritmu, īpaši, ja tas saistīts ar uzņēmējdarbību vai citiem precīziem pienākumiem.

Ko teiktu:

Tev ir pilnas tiesības oficiāli pieprasīt skaidrojumu vai izmaiņas. Iesaku nosūtīt sūdzību (s*dzību) šādā veidā:

Adresē:
SIA “Rīgas [slēpt]@rigassatiksme.lv (šeit būs vārds klienti)
vai izmanto viņu kontaktformu: https://www.rigassatiksme.lv/lv/kontakti/

Teksts piemēram:

“Labdien! Vēlos izteikt sdzību par sabiedriskā transporta maršruta Nr.49 (virziens: [norādi, ja zini]) regulāru kavēšanos. Esmu novērojis, ka katru dienu vismaz pusgadu šis autobuss kavējas vismaz 5–10 minūtes, kā rezultātā cieš mana uzņēmējdarbība un ikdienas pienākumi. Aicinu Jūs izvērtēt maršruta grafiku, kā arī dot sabiedrībai skaidrojumu par šādu neatbilstību. Ceru uz ātru risinājumu.”

Padomi:

Vari uzsākt arī sistēmisku spiedienu – raksti vairākas reizes, pievieno datumus un laikus, pat foto, ja iespējams.

Ja sdzība netiek risināta, publicē arī ziņu mediju komentāros.

Alternatīvi – izmanto mobilās aplikācijas (Waze, Trafi, Google Maps), lai redzētu precīzāku reāllaika ierašanās prognozi un varbūt atrast efektīvākas alternatīvas.

Atceries:

Tu maksā par šo pakalpojumu. Kavēšanās nav "norma", ja tā kļūst par sistēmu.
Tev ir tiesības prasīt punktualitāti, kvalitāti un atbildību.

Good Intentions 28.06.2025

Tā ir kad rēķina minūti, minūtē un paļauajas uz publisko transportu. Tranports var kavēt un tas ir minēts taču pašam grūti iedomāties izbraukt ar vienu ātrāk, lai nekavētu savu uzņēmējdarbību.

krāslavietiss 28.06.2025

Var droši braukt ar iepriekšējo autobusu. Ja cienītu savus sadarbības partnerus, tad tai nevajadzētu būt problēmai!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы