РешеноRīgas Satiksme - RS ar savu attieksmi un augstajām loģistikas problēmām mudina būt bezbiļetniekam
Loģistika tuvu nullei. Standartā, brīvdienās reisi kopīgajās maršruta līnijās dažādās Rīgas pusēs kursē vienlaicīgi - nokavē transportu un gaidi pus stundu, un tad atkal trīs reisi pēc kārtas.
Klientu apkalpošana (FB lapā) pēc papildus maršruta ieteikšanas kas ir pieprasīts - tuvu nullei. Maznozīmīgs klientu komforts. Interesē peļņa, bet nesaprot, ka pieprasījumu rada komforts.
Truli mārketinga gājieni, kas sabiedrībai viegli uztverami - paaugstina vienreizējo braucienu maksu, samazina mēnešbiļešu, lai arī tie, kuri transportu izmanto reti, pirktu mēnešbiļetes, rezultātā bezbiļetnieku skaits tikai palielinās. Tiešām - par spīti negribās maksāt. Ieviestu 30 minūšu brauciena biļeti 50 centu vērtībā, cilvēki maksātu par pakalpojumu, kuri saņem. Nesaprot, ka tas nestu vairāk ienākumus arī firmai.
Neefektīvi izmanto savus līdzekļus, cilvēkresursus, kā arī odziņa uz visa - likt maksāt sodu par reģistrētu biļeti.
Apgalvo, lai reģistrē arī mēnešbiļeti, lai regulētu cilvēku plūsmu. Ja no rīta autobusā, kurš reti kursē, kad durvis atverās un cilvēki veļās ārā, interesanti, kur tad tiek veikta cilvēku plūsmas pārbaude, reģistrējot šo mēnešbiļeti.
Mīļš paldies Rīgas satiksmei, neticēju brīnumam! Pēc lūguma, tagad ir iespējams iekāpt 49. autobusā virzienā uz Sarkandaugavu rīta reisā, kad jau otro rītu pēc kārtas kursē divi maršruta reisi pēc kārtas!
Paldies, tā turpināt!
Cieņā
Ričards
Комментарии (9)
Piekrītu, iesaku neizmantot Rīgas Satiksmi, cik vien tas iespējams! Alkatīgie kretīni.
Bija grūti noticēt, bet konkrētā situācija tika atrisināta!
Iestājies pie viņiem darbā un parādi, kā vajag. Ieteikt jau var, bet tas jau nenozīmē, ka viņiem japakļaujās.
Ar korupciju būtu smagi tikt galā. Domāju, tas arī ir galvenais iemesls, kpc nespēj atrisināt pat elementāra līmeņa sarežģījumus. Protams, par korupciju nevaru apgalvot, bet tas taču ir acīmredzams. Darbinieku un klientu attieksme pasaka visu priekšā :)
Konkrētā situācija, par kuru rakstīju FB tika atrisināta!
Ņemot vērā, ka galvenais šī kantora ienākumu avots ir dotācijas, nevis ieņēmumi no biļešu tirdzniecības, tad viņi nemaz nav ieinteresēti kaut ko uzlabot.
Konkrētā situācija tika atrisināta!
braucu vienu reizi vienu pieturu 15.trolejbusa tur tā smirdēja kāds bija nemazgājies, apvemties var, tāda urīna smaka cērtoša, ka visu dienu bija slikta dūša, un ja par tādu smirdoņu man jāpērk biļete tur pa velti negribas braukt. fu
Konkrētā situācija tika atrisināta! Varbūt notiks brīnums un atradīsies veids, kā tikt galā arī ar bezpajumtniekiem viņu iecienītajos reisos. Biju lasījis, ka tas būtu jāziņo transporta vadītājam (negribētos darīt, jo tas kavētu maršruta kustību) vai arī ir iespējams, nosaucot maršruta nr., sazvanīties ar pašvaldības policiju, kad pieturā bezpajumtnieks tiks izsēdināts. Par pašvaldības policiju neesmu pārliecināts, vai atbrauks, jo šķiet, ka viņiem ļoti trūkst darbinieki.
Neesmu pārliecināts, vai atceros pareizi, bet vismaz kādreiz Rīgas satiksme sadarbojās ar Koblenz apsardzes firmu. Ja būtu skaidri nosacījumi klientiem, Rīgas satiksme varētu popularizēt saukli - esam atsaucīgi un braucam svaigā gaisā (nosaukums būtu jāpadomā). Zvani un ziņo! Ierastos apsardzes firma un problēma tiktu atrisināta.