Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Man uzreiz jāSaka, ka atzīstu savu kļūdu, jo, iekāpjot autobusā, es tiešām nereģistrēju savu mēnešbiļeti. Problēma ir tā, ka pret mani izturējās kā pret bezbiļetnieku, lai gan man ir aktīva mēneša biļete. Saskaņā ar informāciju tīmekļa vietnē https://www.rigassatiksme.lv/lv/aktu%c4%81la%20inform%c4%81cija/-rigas-satiksme-vienkarsos-sodu-sistemu-par-brauksanu-bez-biletes-sabiedriskaja-transporta/, es piederu otrajai kategorijai, bet tik un tā samaksāju 15 eiro sodu. Nesaprotat mani nepareizi, man nauda netraucē. Es biju gatava maksāt pat 20 vai 30 eiro. Problēma ir tā, ka mani citu cilvēku priekšā izcēla kā bezbiļetnieku, lai gan man bija biļete. Es to parādīju lietotnē, bet acīmredzot inspektors pat nepacentās to kārtīgi apskatīt, jo viņu interesēja tikai sods. Es neko nezaudēju, bet guvu garīgu traumu, kas paliks man atmiņā uz ilgu laiku.

24.11.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Rīgas Satiksme Ответ от представителя 24.11.2025

Labdien! Situācijas izvērtēšanai aicinām informāciju nosūtīt uz [email protected], norādot precīzus datus.

M

Комментарии (1)

Good Intentions 24.11.2025

Kapēc nereģistrējāt? Patiesībā dēļ cilvēkiem, kuri nereģistrē tapēc braucam, kā siļķes mucā, jo statistika rāda, ka nevajag vairāk reisus.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы