Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Man uzreiz jāSaka, ka atzīstu savu kļūdu, jo, iekāpjot autobusā, es tiešām nereģistrēju savu mēnešbiļeti. Problēma ir tā, ka pret mani izturējās kā pret bezbiļetnieku, lai gan man ir aktīva mēneša biļete. Saskaņā ar informāciju tīmekļa vietnē https://www.rigassatiksme.lv/lv/aktu%c4%81la%20inform%c4%81cija/-rigas-satiksme-vienkarsos-sodu-sistemu-par-brauksanu-bez-biletes-sabiedriskaja-transporta/, es piederu otrajai kategorijai, bet tik un tā samaksāju 15 eiro sodu. Nesaprotat mani nepareizi, man nauda netraucē. Es biju gatava maksāt pat 20 vai 30 eiro. Problēma ir tā, ka mani citu cilvēku priekšā izcēla kā bezbiļetnieku, lai gan man bija biļete. Es to parādīju lietotnē, bet acīmredzot inspektors pat nepacentās to kārtīgi apskatīt, jo viņu interesēja tikai sods. Es neko nezaudēju, bet guvu garīgu traumu, kas paliks man atmiņā uz ilgu laiku.
Комментарии (1)
Kapēc nereģistrējāt? Patiesībā dēļ cilvēkiem, kuri nereģistrē tapēc braucam, kā siļķes mucā, jo statistika rāda, ka nevajag vairāk reisus.