Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Kārtējo reizi gaidu 53. autobusu, nākamo kurš kavē, pēc tam kad viens jau pilnīgā nelaikā pabrauca gar degunu, man ejot uz pieturu. Mans ieteikums ir kaut ko mainīt. Vai nu jāmaina laikus vai kaut kas uz pieturām jāraksta, ka šim autobusam ir tendence kavēties. 49 no 50 reizēm 53. autobuss pieturā "Priedaines iela" pēc pulksten četriem virzienā uz centru neieradīsies laikā un bieži vien kavē ap 10 minūtēm un vairāk, kas arī ir iemesles kāpēc turpinu rakstīt sūdzības. Pilnībā laikiem uzticēties nevar, un ja 5 minūtes kavē, labi, saprotams, bet šeit principā nekad nav piecas, vienmēr ir vairāk un tas krīt uz nerviem, jo patīk organizēt savu laiku, kas šeit nav iespējams, jo pat nav jēgas skatīties, kad nāks autobuss jo skaidrs ka vismaz 9 no 10 reizēm nevarēs zināt kad tas vispār varētu ierasties! Paldies par servisu, bet lūdzu uzlabojiet šo situāciju. Tik vienkārši, kā brīdināt cilvēkus, ka tādā un tâdā stundā ir tendence kavēties visu atrisinātu, ja nav iespējams neko pāorganizēt. Šobrīd braucu citā autobusā, nr.8., jo 53., protams ir mistiskos ceļos.

8 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы