Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Jau aptuvenus pirms nedēļas iesniedzi savu studenta statusa pagarināšanas datus, pie iesniegšanas ir rakstīts, ka paziņojumu sanesu 2 DIENU LAIKĀ, vēl aizvien mans studenta e-talons nav aktīvs ( ir pagājušas 10 dienas, 8 darba dienas) kopš pirmo reizi iesniedzu datus. Kāpēc process norit tik vēlu? Kurš ir gatavs atmaksāt man visus naudas zaudējumus par to, ka Rīgas satiksme nespēj efektīvi strādāt? Nepieminēšu vēl to, ka mans studenta e-talons vispār tika atcelts NEDĒĻU PIRMS
mans studenta statuss beidzās ( kas strap citu jau tika bijis pagarināts). Tagad man nāksies staigāt ~25km dienā, kas varbūt citiem nav problēma, bet man starp studijām un darbu nan tik daudz laika, lai visu izstaigātu, kā arī kā studentam nav tik tāda budžeta, lai tik lielu summu maksātu par transportu kārtu dienu.

03.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Rīgas Satiksme Ответ от представителя 06.10.2025

Labdien!
Atbildes saņemšanai aicinām rakstīt uz e-pastu [email protected], norādot personas datus un e-talona numuru.

Комментарии (2)

T Trance-Atlantic 04.10.2025

Laiks jau pierast, ka “Rīgas Satiksme” ir dibens. Un tas dibens ir jau caursists.

T Tautins 06.10.2025

A varbūt nevis raksti sūdzību Sūdzībās.lv, bet aizvelc savu dibuā uz Rīgas satiksmes KAC un tur noskaidro informācīju. Vai tur Tu nebūtu tik bravūrīgs un nopirstos un aizskrietu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы