Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Jau aptuvenus pirms nedēļas iesniedzi savu studenta statusa pagarināšanas datus, pie iesniegšanas ir rakstīts, ka paziņojumu sanesu 2 DIENU LAIKĀ, vēl aizvien mans studenta e-talons nav aktīvs ( ir pagājušas 10 dienas, 8 darba dienas) kopš pirmo reizi iesniedzu datus. Kāpēc process norit tik vēlu? Kurš ir gatavs atmaksāt man visus naudas zaudējumus par to, ka Rīgas satiksme nespēj efektīvi strādāt? Nepieminēšu vēl to, ka mans studenta e-talons vispār tika atcelts NEDĒĻU PIRMS
mans studenta statuss beidzās ( kas strap citu jau tika bijis pagarināts). Tagad man nāksies staigāt ~25km dienā, kas varbūt citiem nav problēma, bet man starp studijām un darbu nan tik daudz laika, lai visu izstaigātu, kā arī kā studentam nav tik tāda budžeta, lai tik lielu summu maksātu par transportu kārtu dienu.
Добавить комментарий