Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Hallo,tur kāds arī strādā? Nolādēts, man ir noriebies līdz kaklam un vairāk,es jūs iesūdzētu ja tas būtu iespējams. Jau kārtējo reizi esmu nenormāli dusmīgs,jo man noriebies vienmēr gaidīt autobusu, ****(visi iespējamie lamu vārdi un nopietni), Dariet pie velna jeb ko! Katru reizi jāskatās kā nokavējies autobuss noiet gar degunu un tad jāgaida nākamais kurš ierodas laikā,kad,sasodīts,vēl vienam autobusam bija jābūt pa vidam,ellē ratā, tas mav nopietni un izved līdz nelabumam! Es braucu mājās,dodos uz pieturu laicīgi,bet nav jau jēgas ja pilnīgi nekad nav zināms,kad varētu ierasties autobuss,jūs lieki kavējat manu un citu cilvēku laiku un pacietību testējat,ar labojumu neizdarīšanu. Šoferi zin, ka lietas labā ir kas darâms,bet jūs esot slinki muļķi. Ar cieņu un šādu vai līdzīgu sūdzību sākšu atkārtot katru reizi, kad šādi gadīsies un spriežot pēc tâ,ka gadās visu laiku,tad droši,droši nedariet neko lietas labā un es papildināšu jūsu vērtējumu un sūdzību sarakstu! Sasodīts, pačakarēt laiku visiem slinkuma dēļ,dariet labâk sabu darbu!

9 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Комментарии (3)

krāslavietiss 8 ч назад

Kādā tiesā sūdzēsi kelogsu vai ādažu čipsu tiesā? Te viens tiesnesis būs uz vietas, kurš tikko sagatavotu picu stumj iekšā un bļauj, ka karsta.

T Toms1110 7 ч назад

Kellogg's!

krāslavietiss 7 ч назад

Tad kopumā domai tu piekrīti? Sasmīdināji ar labojumu!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы