Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Par biļešu iegādi...Kāpēc braukšanas biļetes nevar iegādāties visos Narvesen kioskos? Tieši šinī gadījumā pie Lidl un Maksimas veikala A. Deglava ielā Rīgā. Interesanti gan, kur tad lai pērk tās biļetes, ja Pļavniekos tas ir pēdējais kiosks Rīgas pievārtē? Un Jūsu uzņēmums vēl televīzijā sūdzas ka ir tik daudz bezbiļetnieku...Cilvēki ir spiesti braukt par zaķi, jo nav jau kautkas Jums tur kartība ar komunikāciju savstarpēji, nu kur vēl ar pasažieriem!

23.01.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (4)

R RunčaĶepa 23.01.2023

Patīk cilvēkiem "ēst miļo kaktusu"...
Pielādē RS aplikāciju telefonam, piesaisti karti, un pērc biļetes kad un kur gribi.

T taisnibascinitajs3 23.01.2023

Nē, kungs, kā vienmēr vainīga gosudarstva. Šī kliente gan jau arī komunālos nemaksā, jo Maximā strādāja tikai pašapkalpošanās kases, bet viņa tehnoloģijas nemāk un ir apspiesta viņas cilvēktiesības.

Dusmīgais Ainārs 23.01.2023

Kāds sakars Narvesen un Rīgas satiksme ? Tie ir 2 dažādi uzņēmumi , pie tam narvesen ir frančīze . Līdz ar to katrs īpašnieks izvēlas tirgot biļetes vai nē .

S Sauljuks 23.01.2023

Es nopirku biļeti 5dienam. Par 10. Eiro. Bet pa tam dienām nācās braukt tikai 1 reizi. Naudiņa un braucieni aizgāja. 🤦‍♀️

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы