www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Rīdzinieka Karte

Rīgas Satiksme - Rīdzinieka Karte

Labdien!!! Vēlos izteikt savu sūdzību par Rīdzinieku kartes saņemšanu.. Diemžēl vakar saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju, dodoties saņemt savu Rīdzinieku karti, uz sarunāto Vizīti, kur diemžēl darbinieki nebija savu uzdevumu augstumos, un ļoti nekorekti veica savu darbu. tā kā jau iepriekš biju pietikusi savu Vizīti uz šo vietu, aizejot, biju nepatīkami pārsteigta par to, ka diemžēl neesmu tajā sarakstā,kas pieteikusi vizīti!!! otrām kārtām, es savu Rīdzinieku karti nevarēju saņemt jo nezin kādu iemeslu dēļ viņa jau bija izgatavota pagājušā gadā, bet diemžēl, neviens par to, nav paziņojis, ka jūsu karte ir gatava un jūs to varat saņemt dodoties uz konkrēto vietu. Kāpēc šāda attieksme pret klientu, nezinu, arī piedāvājot pārsūtīt, no vienas uz otru vietu, man pateica, ka es vispār nezinu cik ilgi viņa atnāks, un vai ir vērts gaidīt, tad atvainojiet piedodiet kas tā par attieksmi pret klientu!!!!!!!!!!! UN PAR KO MAN BŪTU JĀPARAKSTĀS JA VEL IEPRIEKŠ NEKO NEESMU SAŅĒMUSI, un nav atnākusi neviena sms vai e-pasts, par kartes saņemšanu. Mīļie cilvēki esiet uzmanīgi.. mani apkrāpa un jūtos piečakarēta no šis attieksmes...UN SAVU RĪDZINIEKU KARTI DIEMŽĒL, NEDABŪJU...!!!!!!!!! UN AIZGĀJU ĻOTI ŠOKĒTA UN PA TUKŠO IZTURĒTU CEĻA NAUDU.

S

Комментарии (4)

Nandia 24.01.2014

Apkrāpta? Vai tad Rīdzinieka karte jums izmaksāja miljonus, tūkstošus, vai simtus euro?!?! Nevajag pārspīlēt un dramatizēt.
1. Jūs netikāt informēta, nesmuki, bet vai tad tas liedz jums saņemt to karti? Ne, tak!
2. Jūs aizgājāt nesaņēmusi karti? Nu bet jums tak neteica: ' Viss, tā kā karti neizņēmāt pagājušo gad, tad jums to nesaņemt nekad..nekad un nekad vairs...'
Var jau būt, ka šito trako cilvēku pieplūdumu dēļ bija vilšanās ātrai kartes saņemšanai un kādu izzinošās informācijas kļūdas ar notikušas, bet tas jau nenozīmē, ka nu 'basta' un nekad to karti jums nesaņemt!!!
Noteikti jums norādīja kas darāms, lai to tomēr iegūtu. Bet redz, ja ņēmāties ar protestiem par to, ka jūs nācāt pēc viņas tieši tagad utt. un pat nedzirdējāt, ko saka un norāda jusm, tad iespējams tapēc aizgajāt mājās ar neko.
Dīvaini - jums bija noteikta vizīte un arī kartes saņemšana. Tad interesanti, ka ne vizīte, ne arī karte uz šo dienu jums nav. Varbūt tomēr ko sajaucāt?

S Sancis14 24.01.2014

Sveiki, paldies par jūsu komentāru, diemžēl sajaukusi neko nebiju. Bija Vizīte uz 23.01 plk 19:30 uz norādīto adresi, bet vini pateica, ka diemžēl manis nav tajā sarakstā, un vispār dēļ Rīdzinieku karte nav tas iemesls lai nāktu uz Vizīti, bet var jau būt ari citi jautājumi, . Attieksme no darbiniekiem bija vienkārši, nekorekta un neviens pat neatvainojās par sagādātajām neertībām. Un viņiem būtu jāpainformē par to, ka karte ir gatava kā tas ir norādīts mājas lapā, nevis atbrauciet, parakstiet papīrus un tikai tad mēs jūs painformēsim ka karte ir gatava nu tas ir smieklīgi.. tā neviens nekas nedara. !!!

Leonīds Osipovs 24.01.2014

Es, piemēram, pieteicu karti RS mājaslapā un pēc nedaudz vairāk kā nedēļas saņēmu īsziņu par to, ka karte gatava, tad devos uz Brīvības ielas 49/53 KAC. Bez rindas 8. kabinetā paņēmu karti, parakstījos un aizgāju. To varēja darīt jebkurā laikā, bez nekādas vizītes pieteikšanas. Ļoti ātri, vienkārši un procesa laikā kontaktējos tikai ar vienu cilvēku, kurš izsniedz kartes un tikai sasveicinājos.
Cik zinu, vizītei pieteikties vajadzēja tikai gadījumā, ja iesniegums netiek aizpildīts un elektroniski parakstīts tiešsaistē, lai šo iesniegumu papīra formā parakstītu un iesniegtu KAC. Tātad, cik sapratu, ja reiz tika pieteikta vizīte, kuras vienīgais mērķis drīkstēja būt tikai iesnieguma parakstīšana, tad loģiski, ka viņi arī to deva parakstīt un nesaprata, ka no viņiem var gribēt karti, kuru izsniedz bez rindas un citā kabinetā.

Minesota 24.01.2014

Man ar nebija nekādas problēmas ar kartes saņemšanu. Iepriekšs pazvanīju, pieteicos un karte man ir!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы