Rīgas Satiksme - Rīdzinieka karte
Ciest nevaru stāvēšanu garās rindās, tāpēc visu cenšos izdarīt laicīgi un maksimāli komfortabli. Pieteicos 'Rīdzinieka kartei' jau oktobrī- internetā aizpildīju pieteikuma anketu, pierakstījos uz pieņemšanu noteiktā laikā, ierados ,biju vienīgā apmeklētāja tobrīd, darbiniece vēlreiz pārbaudīja visus datus , parakstīju ,saņēmu apstiprinājumu, ka viss o.k. un jāgaida īsziņa decembrī, kad nākt pakaļ. Decembris paiet, ne ziņas, ne miņas. Zvanu uz R.S., saka lai tik gaidu. Paiet pus mēnesis un nekā. Šodien aizbraucu pati,prasu , cik ilgi man gaidīt, meitene paskatās un paziņo, ka mans iesniegums esot anulēts. Izradās, ka tādēļ, ka man kādreiz bija zilais e- talons ( kurš vairs nav derīgs gadus 4, jo esmu mainījusi uzvārdu, apmēram tikpat sen viņš nav lietots). Kāpēc man to uzreiz neteica un kāpēc man kaut vai pēc tam neviens nepaziņoja, ka iesniegums anulēts ,atbildi tā arī nesaņēmu. Tik to, ka man esot jāmaksā EUR 2.85 , lai gan nesaprotu par ko, jo par zilo e-talonu es arī pati toreiz maksāju, neviens man vinu nedāvināja... Samaksāju un saņēmu, bet kaut kā šķērmi ap dūsu...
Комментарии (2)
ko tu ņemies smieklīgā... ar to kartiņu tu tik pūlverīti varēsi sašķūrēt... nekādas citas jēgas no viņas nebūs
Šo sūdzību vajadzēja adresēt Ušakuva kungam :)) Viņš pie vainas šīm izmaiņām Rīgas Satiksmē