Rīgas Satiksme - Pamatoti vai necieņa pret pasažieriem?
Kamēr rakstu šo sūdzību, atrodos 4. Trolejbusā uz juglu (numurs 27548) . Šoferītim laikam ļoti grūti uz laiku nogriezt auksto kondicionieri sev kabīnē, lai pasažieriem nebūtu jāsūdzas par izveidojušos ledusskapi. Sieviete priekšējā sēdeklī apsēdās man blakus un palūdza vadītāju nedaudz siltāku gaisu uzslēgt, jo viņai bija auksti te sēžot. Pašam arī salīdzinoši vēss. Vadītājs pakratīja galvu un ignorēja tālākus komentārus. Tad, kad sieviete atbildēja uz zvanu un pieminēja vadītāju, šis apgriezās un pabakstīja ar pirkstu pa uzlīmi "vadītāja kabīnes tuvumā lūdzu nerunāt pa tālruni! ". Vai tad tik grūti uz kaut kādu laiku nospiest pāris podziņas un uztaisīt nedaudz siltāku? Nav labi, ja ārā esi sasvīdis un tad ielec pilnīgā ledusskapī. Vienvirziena biļete uz saaukstēšanos.
Labdien! Situācijas izvērtēšanai aicinām informāciju nosūtīt uz [email protected], norādot precīzus datus.
Комментарии (3)
Varbūt nevar kondicionieri pārregulēt, jo tas uzslēgts karstajam laika? Es nezinu kā tur tajos transportos tas darbojas.
Tad varbūt nekomentē par lietām, kuras nezini! 😀
Kokam divi gali - kādam labi, kādam slikti. Veikt temperatūra maiņu transportā dēļ viena pasažiera kurš drīz kāps ārā un iespējams radīt diskomfortu citiem nav racionāli.
https://www.apollo.lv/8097965/video-sabiedriska-transporta-pasazierus-uztrauc-gaisa-kondicionieri-vai-tiesam-tie-var-kaitet-veselibai