Rīgas Satiksme - Netiek norādīts etalona izmantošanas termiņš
27.12.2011 autobusā Nr.49 pēc 6:28 (Rušonu iela) validējot Etalonu biju nepatīkami pārsteigts, ka 26.12.2010 iegādātais etalons(A/5D 01-140900345917875) ir nedertīgs ar beigušos termiņu. Uz etalona, Pārdošanas čeka un Čeka#00089716 norādes par derīguma termiņu nav atrodamas - līdz ar to pieņēmu, ka izmantošanas un garantijas termiņs pēc noklusējuma ar čeku ir 2gadi. Pēc 18:00 devos uz etalona iegādes vietu Maskavas 270, kur saņēmu atbildi, ka varu minēto etalonu izmest!!!
Ņemot vērā, ka Rīgas satiksme mani nav inforējusi pie iegādes, ka etalons jāizmanto gada vai īsākā laika posmā un pakalpojumu nevarēju izmantot 27.12.2011, kad es to vēlējos!!!
Uzskatu, ka Rīgas satiksme pārdodot no manis ir slēpusi etalona derīguma termiņu.
P.S.
Esiet uzmanīgi ar Etaloniem, kuru izmantošanas termiņš nav garāks par 1gadu un centieties tos iegādāties īsi pirms izmantošanas, jo citādi nāksies pirkt pie vadītāja dārgāku e-biļeti un etalonus neizmantotus izmest.
Комментарии (6)
a
jjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaa
Pēc zemāk minētās vēstules saņemšanas nolēmu pakonsultēties ar juristiem - par tālāko notikumu gaitu informēšu komentāros...
Tā kā sabiedriskā transportā(īpaši autobusā) iepazīšanās ar šiem noteikumiem man, kurš lieto lasāmās briles ir apgrūtinoša un priekšā tos neviens nelasa, tad pārpublicēju šo vēstuli, kā informatīvu pielikumu savai pretenzijai.
------------------------------------------------
Labdien!
Rīgas pašvaldības sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Rīgas satiksme” 2011. gada 27. decembrī ir saņēmusi Jūsu pretenziju par derīguma termiņa laikā neizlietotajiem braucieniem.
Rīgas pašvaldības SIA „Rīgas satiksme” informē, ka biļešu derīguma termiņu nosaka Rīgas domes saistošie noteikumi Nr. 10 „Rīgas sabiedriskā transporta (tramvajs, trolejbuss un autobuss) lietošanas noteikumi”, kuru punktā 2.2. ir noteikts: „Abonementa biļetē ielādēto biļešu veidu var izmantot 12 mēnešu laikā pēc tā iegādes.” Jānorāda, ka attiecīgie noteikumi ir pieejami ikvienam sabiedriskā transporta lietotājam, jo tie ir izvietoti visos sabiedriskā transporta līdzekļos, kā arī tie ir brīvi pieejami uzņēmuma mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sadaļā normatīvie dokumenti.
Pamatojoties uz iepriekš minētajiem noteikumiem Rīgas pašvaldības SIA „Rīgas satiksme” informē, ka Jūsu viedbiļetes neizlietotos braucienus atmaksāt nav pamata, jo braucienu lietošanas termiņš ir beidzies.
Vienlaikus jānorāda, ka pasažieru ērtībām uz e-taloniem, kas tirdzniecībā parādīsies šā gada ziemā, tiks norādīts, ka iegādātās biļetes pasažierim ir jāizmanto 12 mēnešu laikā no biļetes iegādes brīža.
Pretenziju gadījumā, Jums ir iespēja rakstīt rakstisku iesniegumu. Iesniegumu var iesniegt Rīgas pašvaldības SIA „Rīgas satiksme” sekretariātā (Vestienas iela 35, Rīga) vai klientu apkalpošanas centrā: Brīvības iela 191, Prāgas iela 1 (autoostas ēka – ieeja no kanāla puses), Prāgas iela 1 (autoosta - pie galvenās ieejas), Kurzemes prospekts 137, Spīķeru iela 1, Brīvības gatve 384b, Vienības gatve 76b (darba laiks: darba dienās no plkst. 9:00-19:00, sestdienās no plkst. 10:00-16:00, svētdienās slēgts). Iesniegumu var sūtīt arī pa pastu Rīgas pašvaldības SIA „Rīgas satiksme” administrācijai Vestienas ielā 35, Rīga, LV-1035.
Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar Rīgas pašvaldības SIA „Rīgas satiksme” pa bezmaksas informatīvo tālruni 80001919 vai e-pastu [slēpt]@rigassatiksme.lv.
Ar cieņu,
Māra Kārkliņa
Informācijas centra operatore
Ja lidsabiedrības un dzelzceļi atgriež komensāciju par neizmantotiem pakalpojumiem savās kasēs, kur iegādātas biļetes - bez ierunām, tad Rīgas satiksme to nevēlas darīt! Šajā jautājumā, ja savāksies kādi 50 apčakarētie, kā es, tad pastāv reāla iespēja uzsākt skandalozu tiesvedību pret Rīgas satiksmi.
P.S.
Sauliite lobē Rīgas satiksmi!?
Kam tas viss vajadzīgs? Kāpēc vajag čakarēties? Nu bija, bija... Kāds no tā ir cietis? Nevajag meklēt problēmu, kur tā nav... Problēma ir cilvēku spītībā, naidā, vēlmē kaut ko otram sliktu izdarīt. Kādēļ? Nomierinies...
mēs taču zinām cik ilgi to var darīt un tas ir gada laikā