www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Nekaunīga, pazemojoša, agresīva un neētiskā uzvedība no kontrolieres puses

Rīgas satiksme - Nekaunīga, pazemojoša, agresīva un neētiskā uzvedība no kontrolieres puses

Šodien, 28. Novembrī pateicoties Rīgas satiksmes kontrolieres nekaunīgas, atklāti agresīvas, izaicinošās un pazemojošas uzvedības biju spiesta klausīties uz visu autobusu pazemojumus, draudus un izaicinošus, atklāti agresīvus izteicienus par to, ka man nav bērnu, un, citāts - “izskatās kā arī nebūs”. Tajā laikā, kad vajadzēja atļaut aktivēt biļeti ar qr koda palīdzību, šī Dāma komunicē ar citu pieaugušu cilvēku tā, it kā es būtu viņas meita, kā arī vairākas reizes pazemoja, apvainoja un atklāti visu cilvēku priekšā sprieda par to, ka man ir problēmas, ka braucu uz slimnīcu. Lūdzu, atcerieties šo dāmu - šāda vardarbīga izturēšanās noteikti nebeigsies labi. Mana pašcieņa neiekļauj dialoga uzturēšanu šādā tonī un kontekstā, bet, noteikti, ja tur būtu kāds vīrietis, viņš noteikti atbildētu ar tādu pašu vardarbību, ar kuru komunicēja viņa.

Mīļie kontrolieri, zilā krāsa uniforma nepiešķir jums tiesības apvainot, pielietot vardarbību un pazemot citus cilvēkus.

28.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Комментарии (14)

Good Intentions 28.11.2022

Uz līdzenas vietas? Kādā sakarā konduktore, lai runātu par bērniem un slimnīcu? Kapēc nesniedziet pilnu situācijas aprakstu? Kapēc citiem, kuri maksā par braucienu nav problēmas? Ieejot transportā ir jareģistrē brauciens nevis, tad kad kontroli pamanāt.

V vaivode112 28.11.2022

Jūsu baltais mētelis tik milzīgs, ka aiz tā pat ekrānu nevar redzēt. Turpiniet attaisnot vardarbīgu uzvedību, turpiniet. Parasti to attaisno tie cilvēki, kuri paši pielieto vardarbīgu komunikāciju, ko arī var spilgti novērot jūsu komentārā

S Samanta D. 23.12.2022

Daudzi saskārušies ar nicinošu attieksmi no viņu puses pat ja arī brauciens tiek samaksāts, domā laikam,ka viņiem ir tiesības darīt visu. Īpaši atzīmējamas situācijas, kad skaistas valodas īpašniekiem ar saldu mēli sodu neuzliek,bet nabaga students,kur skrienot nav paspējis nopīkstināt e-talonu,sods. Diezgan zemi
morālie standarti.

R RunčaĶepa 28.11.2022

Ja tev būtu biļete, nekas tāds nenotiktu. Ar godīgiem pasažieriem kontrolieri vai nu nerunā vispār, vai saka tikai "paldies".

M Minna2018 29.11.2022

Būtu jau labi,ja tā būtu. Man bija situācija - iekāpu trolejbusā, aktivizēju biļeti telefonā, pēc dažām pieturām iekāpj kontrole. Es izvelku telefonu, rādu savu biļeti, uz ko saņēmu nevis paldies, bet smīnot jautājumu: "Tikko nopirkāt biļeti?". Varbùt pirms jautā, vajag pārbaudīt, cikos igādāta un aktivizēta, nevis izspļaut stulbus komentārus.

K kirix 28.11.2022

Tava sūdzība, kā bilde viss miglā tīts...

V vaivode112 28.11.2022

Vai jūs zināt ka nav obligāti rakstīt visas savas sajūtas uz āru, it īpaši ja nav tāds pieprasījums pēc tām? Tagad zināt. Droši dalieties ar sevi, citiem svešiem cilvēkiem tās nav vērtīgas (man)

Bet vai jūs zinājāt, ka nav obligāti jāraksta sūdzība, ja nespējiet sniegt pilnu situācijas aprakstu?
Tagad ziniet. Droši dalieties ar sevi, citiem svešiem cilvēkiem tās nav vērtīgas.

V vaivode112 30.11.2022

Jūsu uztvere ir jūsu atbildībā. Ja jūs nespējat identificēt vardarbīgu komunikāciju un atpazīt sūdzības būtību, tā ir jūsu un jūsu ekspektaciju problēma.
jums tas būs pārsteigums, bet es jūs informēšu, ka tā sūdzība nav priekš jums. Vispār pasaulē daudz kas notiek bez jūsu piekrišanas, un šis ir tas gadījums. Diktēsiet ko darīt un ko nedarīt saviem bērniem un sev, nevis man.

Good Intentions 28.11.2022

Pēc sūdzības un atbildēm pa lielam jau rodas priekštats, kas par cilvēku. Ja nevarat aprakstīt normāli situāciju, tad nav ko apbižoties. Diezgan komiski, ka nemaksājat par transportu un vel sūdzaties.

V vaivode112 30.11.2022

Normāli = pēc jūsu vajadzībām. Bet par laimi, neesmu jūsu mamma lai jūsu ekspektacijām pieskaņotos. Ejiet pie viņas un prasiet viņai.

D Džumbo 29.11.2022

Gandrīz neko nevar saprast no sūdzības.
Es protams arī tā daru,ka krāpjas ar qr biļetēm, bet vienreiz nepaspēju ievadīt, apzinos,ka riskēju un pieķēra, samaksāju sodu.

Te visticamāk,ka bijis tāpat.
Iekāpj tante autobusā, biļete nav, qr biļeti aktivizētu tikai tad,ja ieraudzīšu kontroli, bet... ak Tu dieviņ. Nepamanīju kontrolieri un tad nu nevis bēdz ārā vai maksā sodu, bet uzsāk strīdēšanos.
Neviens kontrolieris nav šitādus tekstus runājis,ja vien pats pasažieris kaut ko tādu nesaka. Tad nu lūdzu, autor, vārdu pa vārdam visu sarunu kopš brīža,kad ieraudzījāt to kontrolieri.

V vaivode112 30.11.2022

Jūsu fantāzijas paliek jūsu fantāzijas. Palasiet internetā kas ir vardarbīga komunikācija un pēc tam pamēģiniet turpināt attaisnot vardarbīgas komunikācijas izmantošanu. Ja sanāk, tad jādodas pie psihiatra un diezgan steidzīgi.

Ja tik traki viss notika, tad vajadzēja izsaukt policiju. Par vardarbību, pazemojumiem un draudiem ir jāatbild. Turklāt tur būtu arī liecinieki, kas varētu apliecināt notikušo.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы