Rīgas Satiksme - Necilvēcīga attieksme no maksas autostāvvietas kontroliera puses
Apstājos paredzētajā auto stāvvietā. Aizejot līdz maksas automātam saprotu, ka maks aizmirsies mājās... Nu nekas-ir taču iespēja ar aplikācijas starpniecību samaksāt izmantojot telefonu. Zvanu uz norādīto nummuru 8585, protams jāizvēlas valoda utt. Paskatos uz mašīnas pusi, jau centīgais soda licējs klāt un raksta. Ejot uz mašīnu zvanu uz nummuru, kuru man nosauca, lai varētu iegādāties aplikāciju, paroli utt. Pieeju un saku, ka šai mašīnai sodu nevajag, tūlīt samaksāšu. Viņš atbil-nav laika ,5 min pagājušas. Reti kļūstu nokaitināma, bet nu tas par daudz. Es paskaidroju situāciju un izstāstu, ka lai sazvanītu un noskaidrotu samaksas kārtību (tiešām daru to pirmo reizi) paiet labs laiciņš. Stāvot viņam blakus un vadot bankas karšu kodus dzirdu... Nu viss, vairs gaidīt nevaru-vai nu sods, vai braucat prom. Nu gan mērs pilns. Šis laipnais kungs sodiņus rakstīja uz k. Barona ielas, vārdā Aigars apliecības nr.194201 protams, biju tik nikna, ka nebija vēlēšanās ne vairs runāt, ne censties izmantot aplikācijas, braucu uz mājām pēc maka. Kur tādus robotus un Īgņus vispār atrot un pieņem darbā?
Комментарии (7)
Viņoem pie algas ir piemaksas par apjomu.
jā, robotisk, protamsi. bet tā -- kā viņam uzminēt, vai jūs ar māsu runājat vai kārtojat stāvvietas apmaksu. aizmirsāt maku, aizmirsāt. stāvvietu bizness visā pasaulē ir diezgan nežēlīgs.
Izskatās ka šis tomēr bijis audz maz saprotošs , ja iedāvāja braukt prom. Parasti tas beidzas ar soda kvīti.
Kur bija problēma pabraukt 10 metrus tālāk ? Vai iesēsties mašīnā un ieslēgt "Avareikas" ?
To sauc par šoka stāvokli, jo pēc sūdzības spriežot tāds visnotaļ bija iestājies šajā situācijā. Tad cilvēks nav spējīgs operatīvi domāt un rīkoties. Būsim saprotoši!
Vajadzētu šitiem nedapistajiem rīgas satiksmes dauņiem kraut pa purnu - ja redz, ka cilvēks kārto lai samaksātu, tad ir jādod vairāk laika ja tas ir nepieciešams.
Ja visiem kraus pa dullo, nebūs kam strādāt. City park darbinieki vispār nosisti būtu!