Rīgas Satiksme - Komunikācija ar pasažieri
Šodien, 30.112014, devos mājās ar 3. autobusu uz Pļavnieku pusi, apm. 20:10 bija pieturvietā Cēsu ielā vai Pērnavas ielā. Tā kā bija daudz cilvēku, nolēmu kāpt laukā pa priekšējām durvīm. Nepamanīju nekur brīdinājuma zīmi, ka tur stāvēt nevar. Piegāju pie durvīm pirms pagrieziena uz Pērnavas ielu, un šoferis sākotnēji kaut ko nomurmināja, izrādīja savu nepatiku. Nevarēju saprast, vai tas ir mērķēts man. Tad pagriezos pret viņu. Viņš neko, nekā nereaģēja. Tad pēc sekundes vai pāris sāka skaļi bļaut "Aļo, aļo...un tālāk kaut ko rupjā tonī izteicās, ka stāvēt tur nevaru, jo neredz ne riteņbraucējus, nekaut ko citu. Un turpināja negatīvā tonī kaut ko runāt. Vai tiešām vadītājus nemāca laipnībām, vismaz sākotnēji komunikāciju ar pasažieru sākt "Atvainojos, bet lūdzu...vi varētu..." Nevis kliegt pa visu auto un pievērst visu pasažieru uzmanību uz situāciju. Ja jau es te rakstu, un pirmo reizi es rakstu sūdzību, tātad manī kas uzsprāga, jo šoferim es nebildu ne viena vārda un stāvēju klusa, bet ziniet, būšu godīga, šoferim e gribēju izteikt visu ko domāju, bet neizdarīju, jo braukšanas laikā ar šoferi nedrīkst runāt, tikai aiz cieņas pret pasažieriem, kas tur bija, es nekā neizteicu, bet rakstu tagad. Es nejūtos vainīga šajā situācijā, jo nekādas informatīvās zīmes neredzēju un pēc šofera rupjās kliegšanas atkāpos. Bet tas nav smuki, tādā veidā šis šoferis ir pasliktinājis jūsu uzņēmuma tēlu, paralēli biļešu kontrolieriem. Vai tiešām pie jums strādā tik rupji cilvēki, vai tomēr viņus padara mūsu sabiedrība. Ja tā, tad jau vajag iemācīt viņus, kā rīkoties konkrētā situācijā.
Комментарии (1)
Ar sabiedriskā transporta šoferiem ir ļoti smagi. Mikroautobusos arī sākumā bija normāli, tagad laikam tie paši kas bija agrāk citās komapānijās, jo braukšanas stils ir šausmīgs un lai saņemtu biļeti ir jāprasa, jo ja neprasīsi tad saka, lai nestāvi, bet ej sēdies.