Rīgas Satiksme - Bezmaksas informatīvais tālrunis 80001919 - NESTRĀDĀ!!!
Šodien zvanīju 2 stunžu laikā apmēram no 12:00 līdz 14:00 uz Rīgas Satiksme, lai saņemtu informāciju par etalonu, konkrēti interesēja cenas, kuras nav minētas mājas lapā.
Bezmaksas informatīvais tālrunis 80001919 - NESTRĀDĀ!!!
Visu laiku atbild autoatbildētājs.
Tas gan ir serviss!
No comments.
Комментарии (5)
Tāpēc jau uzlikuš to atbildētāju, lai neviens netraucē ar muļķīgiem jautājumiem :p
Vakar kādus 5, 2 km gāju ar kājām, jo arī es nemaku tādu e-talonu nopirkt ;)
A es nopirku zilo e-talonu, kurš derīgs 3 gadus un kuru var papildināt. Kad palika trīs braukšanas reizes nolēmu to papildināt, bet nekā... Tas nav derīgs. Aizvedu uz RS Brīvības ielā uz ekspertīzi. Zvanīja, ka varu nākt pakaļ saviem Ls 2, ko samaksāju par karti. :)) Bet cik es nobraukāju, kamēr tiku līdz viņiem.D:D:D
Beidzot nopērku Narvessen`a. Tāda nauda, tāda nauda iztērēta, bet nekādas preikršrocības vispār... Ja drīzumā nebūs ieviesta etalonas papildināšana caur internet-banku, tad vispār tikai nauda vējā kā vienmēr ... Lietuvieši kaut iztērēja 3 reizes mazāk (!)
Es arii nesaprotu to papildināšanu, tapec nopirku mēnešbildeti :D
Laigan ikdienaaa ar to nebraucu :D
Labvakar! Vakar(11.februåri) saskāros ar lielu netaisnibu un bezatbildibu noRigas satiksmes kontrolieru puses. Ap pl 16.10 pieturā Vidzemes tirgus 17.troleibusā (Nr.29157) iekāpa 2kontrolieres. Pārbaudes rezultatā tika konstatēts, ka 2 pasažieri, viens notiem jauns virietis, ir bez biļetēm. Jaunais vīrietis vienkārši atbildēja, ka vinam nav ari nauda ar ko samaksāt sodu.Kontroliere pat nemēgināja izrakstit sim pasazierim ligumsoda rēķinu un lāva vinam Gertrudes ielas pieturā izkāpt un turpināt gaidīt nākamo transporta lidzekli.Uz citu pasazieru sašutumu kontroliere atbildēja, ka viņ neko nevarot darit, jo nedrikstot pat šim cilvēkam pieskarties. Tātad morale -ja Tev pietiek nekaunibas, brauc drosi bez biletes, sods nedraud. AR cienu M.Dulmane