Rīgas Satiksme - Apkalpošana, attieksme, neprofesionālisms
Sveicināti Rīgas iedzīvotāji un viesi,
varu tikai piekrist visām negatīvajām atsauksmēm par rīdzinieku bēdīgi izslavēto RS. Ir piedzīvota gan šoferu negatīvā attieksme, gan saķeršanās ar kontrolieriem, par tikai viņiem zināmu iemeslu, gan salšana uz ielas, gaidot transportu, kuram pēc grafika sen jau būtu jābūt pieturā, bet tie visi ir tikai dzīves sīkumi..
Visvairāk mani ''fascinējuši'' 2 citi atgadījumi:
Pirmais mans stāsts sākās ar nozaudētu e-talonu. Devos uz 4. tolejbusa galapunktā atrodošos klientu apkalpošanas centru, jo gluži vienkārši KAC bezgalīgo rindu, kas atrodas autoostā, nebiju gatava stāvēt, jo nevarētu teikt, ka man nav citas darīšanas dzīvē.. Tātad, aizbraucot uz jau minēto KAC, man no sākuma vajadzēja noklausīties slāvu tautības darbinieču apspriedes un pļāpāšanu, tā es tur sēdēju kādu laiku un mani neviens nemaz netaisījās ņemt galvā. Pēc kāda laiciņa, kad tiku pamanīta, man tika nevērīgi pajautāts: stāsti! (Uzsveru -i) Kas noticis? Es saprotu, ka esmu 21 gadus jauna, bet tas nav iemesls mani uzrunāt uz Tu. Pēc tam, kad izstāstīju savu bēdu, pēc 2 lvl samaksāšanas man tika izsniegts jaunais e-talons. Kad jau taisījos doties, pārsteigtā balsī tika pajautāts: Pag, pag, un 2 lvl? Pēc manas atbildes, ka es jau pirmīt samaksāju, man tika neticīgi atcirsts: Ja?! Es kaut kā neatceros.. Tā nu es ar apstulbušu smaidu sejā, pagriezos un aizgāju.
Otrais stāsts norisinājās jaukā sniegotā dienā, braucot ciemos uz Bolderāju. Pirms brauciena, Narvasenā papildinājusi savu e-talonu ar 1 braucienu, devos ceļā, ļaužu pārpildītajā un nedaudz smakojošajā 3. autobusā. Tā kā katru dienu pārvietojos ar sabiedrisko transportu, kā jau ikdienas rutīnā, pasniedzos pār tantuka plecu un pieliku savu e-talonu pie ''pīkstuļa'' . Pēc laika iekāpj kontrole, es vēsā mierā iedodu savu e-talonu, kuru kā godīgs pilsonis esmu vienmēr papildinājusi un miesas būvē raženais kontrolieris rauc pieri, ka kaut kas neesot kā vajag, neesot reģistrējusi braucienu, būšot jākāpj ārā. Man jau sašutums, bet nodomāju okay, kas jādara, jādara, gan jau visu cilvēcīgi atrisināsim. Izkāpjam, bez jebkādiem paskaidrojumiem, man tiek paziņots, ka būs jāmaksā sods. Es sāku skaidrot, ka esmu braucienu reģistrējusi un viņu aparātiņā taču skaidri redzams, ka esmu e-talonu papildinājusi šodien, 5 minūtes pirms braukšanas. Ironiski, bet kāds gan būtu iemesls man papildināt, ja, kā man centās ieskaidrot kontrolieris, esmu taisījusies braukt "pa zaķi". Tā nu, beigu beigās, ar pilnīgi sabojātu garastāvokli, asarām acīs, cenšoties pierādīt savu taisnību, es beidzot tieku vaļā no tā asinssūcēju bara. Kaut gan, ar acs kaktiņu pamanīju, ka citiem pasažieriem, kas tika izsēdināti, nemaz tik grūti nevedās, izspruka sveikā bez soda un izskaidrošanās, lieki minēt, ka viņi stipri oda pēc alkohola un bija skaidri redzams, ka nebūs nekādi maksātāji. Bet man, samērā solīdai studentei, tika piesolīts pats nelabais, lai tikai izsūktu man tos 2 lvl.
Tāda nu ir mana pieredze ar šo kantorīti. Bet ko darīt, lai vai kā mums neapmierinātu kaut kas viņu darbībā, ir skaidrs, ka nekas tāpat nemainīsies!
Комментарии (3)
Varu tikai un vienīgi piekrist. Nav labs šis uzņēmums un tam nerūp cilvēku intereses un drošība, lai arī ko tie rakstītu un muldētu.
Viņiem svarīgākais ir nauda un darbinieki arī tur ir dīvaini.
Liela daļa cilvēku, RS vispār nepilda savus pienākumus un darba laikā dara ko citu, tikai ne to, ko vajag un neviens nemaz uz to neskatās un neievēro.
Transports kavē, šoferi nervozi, kontrolieri arī diezgan tupi cilvēki, tāpēc kopējais kolektīvs, visa sistēma ir pilnīgi stulba.
Reisu skaits tiek nepārtraukti samazināts un svētku dienās, kad transports kursēja bez maksas pēc brīvdienu grafika, tad ir tā, ka tas nekursē pēc brīvdienu grafika, bet vismaz 2 reizes retāk nekā tam vajag braukt, tāpēc, lai tikai nemelo, jo viņiem žēl dot šo iespēju bez maksas, tāpēc speciāli samazina transporta skaitu, lai tikai lieki netērētos.
Uzdodot jautājumus RS, man nāk tikai pretī atbildes, ka nekas netiek plānots un jautājot par transporta reisiem, tur atbilde esot tāda, ka nekas pagaidām netikšot palielināts, jo neesot pietiekami klientu. Muļķības...Tur vienkārši jāmaina visa sistēma un vadība. Tur darāshaoss un nekārtība.Galvenais uzdevums ir attieksme un cieņa pret klientiem, kas tur nav iemācīta...
Nav Latvijā debilākas organizācijas par Rīgas Satiksmi!Stulbie pendžu bezmaksas pārvadātāji! Rīgas satiksme smird tāpat kā viņu galvenie klienti- pendži!
Rīgas Satiksmei vajag konkurenci kuras praktiski nav!
Biļešu cenas liek cik grib laikam kādam alga pa īsu!
Kāda velna pēc pie vadītāja biļete ir 0.70 santīmi bet automātā/kioskā ir 0.50 santīmi! Kāpēc tāda cenu atšķirība?
Gan jau pēc gada pieliks vēl biļešu cenas 0.90s pie vadītāja 0.70s automātā/kioskā!