РешеноRīgas Jāņa Poruka vidusskola - Zema izglītības kvalitāte
Ja jūs meklējat skolu, kur bērns var gūt labu( lai arī ne ģimnāzijas) izglītību, skolu, kur ir droša un sakārtota, inteliģenta vide, attiecības starp bērniem, vecākiem, skolotājiem un skolas administrāciju balstītas uz cieņu un sadarbību, tad šī noteikti NAV jūsu skola. Galvenais mācību priekšmets skolā ir sports. Ar sporta, mājturības, vizuālās mākslas atzīmēm tiek pacelta vidējā atzīme klasē. Rēķinieties, ka parējos priekšmetos ir ļoti zems sekmju līmenis. Svešvalodas vispār tiek pasniegtas zem katras kritikas. Varētu jau teikt, ka tā jau "bronksas" līmeņa skola, sports ievirza deviantu uzvedību normālā gultnē utt un ko tur gribēt...bet skolas vadība pati mērķtiecīgi ietur šo līniju. Kā saka, zivs pūst no galvas! Līdz ar to paredzamā nākotnē skola nebūs orientēta uz pienācīgu izglītības kvalitāti. Tā vairāk ir domāta skolotājiem nevis skolēniem! Bet, protams, ja jūsu bērnam ir problēmas ar sekmēm un/vai uzvedību,bet ir viņš fiziski spēcīgs, jūsu bērns šo skolu noteikti pabeigs bez problēmām.
Rīgas Jāņa Poruka vidusskola pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrsinātu.
Комментарии (15)
Nē,es mācos tajā skolā tur labi māca!Vienkārši paši skolēni nemācās,viņi mācās tikai vieglāko.
Skolotāji šajā skolā ir labi, tikai jāveicina un jāatbalsta viņu izaugsme. No tā ieguvēji būs bērni un visa sabiedrība. Diemžēl J. Poruka skolas dzīvi vada dāmas ir diezgan zemu inteliģences līmeni, iznīcinot visu gaišāko, ko skolotāji cenšas dot bērniem. Tik daudzi vērtīgi kadri ir aiztramdīti.Tiešām ir vietā teiciens, ka zivs pūst no galvas. No vadības raidītajiem impulsiem ir atkarīgas ārkārtīgi daudzas lietas. Ko līdz vadības maiņa, ja visa skolu sistēma kopumā ir ar diagnozi? Tas būstu apmēram tāpat, kā ar SAEIMAS atlaišanu. Iespējams, ka nekas vērtīgāks vietā nenāks. Izskatās, ka patiesais mūsu valsts skolu sistēmas mērķis ir veidot nedomājošu biomasu, lai vieglāk varētu valdīt, kā arī kaklakungiem un kaklakundzēm būtu vēl treknāka dzīve Skumji!
Sveiki! Šajā skolā, lai nu ko jūs teiktu, kvalitāte tiešām ir ļoti slikta. Direktore ir sadomājusies, ka ir pasaules naba, skolotāji nemāk mācīt, izrunājas un dara stulbības stundas laikā. Tas, ko es piedzīvoju mācoties no 10-12 klasei, labāk nenovēlēt citiem. Labi, ja jūs tiešām gribiet skolu, kur sports ir primārais, tad aiziet, jo sports ir vienīgais, kas tur ir labs. Pārējās mācību stundas ir murgs. Priecājos, ka nebeidzu šo skolu kā absolvents. Un tas ko direktore vai citi stāsta, aizejot uz skolu, ka mācoties par policistu tur daudz jaunu uzzini, brauc reidos ar policiju un vēl daudz dažādas lietas, tad aizmirstiet, nekas tāds tur nav, pats uz to es iekritu. Ja neesiet Rīgas iedzīvotàjs, bet kāds laukos vai mazākā pilsētā dzīvojošais, nenākiet uz šo skolu, tās būs kosmiskas izmaksas, lai mācītos šajā ne tik labajā skolā. Ne vien uz atvērto durvju dienu atnāk tikai 3 cilvēki, kuri tāpat pēctam uz šo skolu neatnāk. Visu cieņu skolai augt.
Šī skola ir mūsu garīgi un morāli mazspējīgās izglītības sistēmas kārtējā ilustrācija. Direktori savas vietas saņem no Domes kā barotavas un uzreiz piesaista "darbam" skolā ģimenes locekļus, civilsievas vai -vīrus, draugus no skolas, studijām un bērnudārza, seksa partnerus un partneres utt. Kā nekur civilizētā Eiropā viņiem tiek piešķirta milzīga autonomija skolas vadībā. Ļoti ātri skolas sāk atgādināt muižas, kur valda barons vai baronese un viņiem pietuvinātie galminieki.Pārējie skolotāji tiek piesaitīti, vadoties pēc viņu IQ. Jo zemāks IQ, jo ērtās un vēlamāks cilvēks. Spilgtie, talantīgie, vērtīgie bērnu izglītībai tiek izskausti un padzīti. Rezultātā no tā cieš bērni un jaunieši. Madonas 2. vidusskolā šī problēma tika pacelta gaismā un darīta zināma visai sabiedrībai.Paldies madoniešiem par precedentu! Cerams, ka ledus sakustēsies un augstāk stāvošie sapratīs, ka nedrīkst izglītības vadībniekiem dot tādas autonomijas, jo viņi tās noteikti izmantos ļaunprātīgi, kā tas ir J.Poruka vidusskolas Gaujas ielas dāmām, kuru inteliģences līmenis un morālā tīrība ir zem katras kritikas.
Runājot par šo skolu tas ir galīgāks murgs.Direktore skolu pataisa par izsmieklu ,kā arī skolotāji izturas pret bērniem pretīgi un pat atļaujas aizvainot vai pat aiztikt skolēnus.Pats galvenais tas ka skolotāji pret bagātāko ģimenes skolēnu izturas labāk nekā pret parasto ģimeņu skolēna kas neizceļas ,to es esu ievērojusi esot skolā pie sava bērna un viņu stāstītā.Tapēc tās skolas līmenis pazeminās.
Visiem, kas vēlas saistīties ar Rīgas Jāņa Poruka vidusskolu (sūtīt bērnus, pašiem mācīties vai strādāt), silti iesaku ņemt vērā sekojošas lietas:
1) Skolā nav kultūrvides, vide nav stimulējoša, resp. nav attīstoša.Tas attiecas gan uz skolēniem, gan skolotājiem.
2) Attecības starp skolas vadību, skolotājiem, skolēniem un vecākiem nav balstītas savstarpējā cieņā un sadarbībā. Šādu līniju mērķtiecīgi ietur direktore un viņai pietuvinātie pakalpiņi. Zivs tiešām pūst no galvas.
3) Skolas vidi var raksturot kā totalitāru.Direktore necieš savā pakļautībā kaut cik domājošus skolotājus. Attiecību modelis: Pavēle- akla izpilde.
4) Skolā viss notiek tikai atsevišķu cilvēku interesēs, resp. direktorei pietuvināto cilvēku interesēs.
Ja pavisam "visi striķi trūkst" varat izmantot RJPVS pakalpojumus.
Vai teiktais attiecināms arī uz Mežaparka skolu ?
Arī Mežaparka skolā ir jūtama lielās zivs ietekme... Labie pedagogi mūk projām, jeb tiek "nokosti".
Abas skolas vada viena un tā pati dāma- varaskārais un neinteliģentais begemots un tie paši viņas pakalpiņi.
Skolā liela kadru mainība, kas ir slikts rādītājs direktora darbā. Pāgājušajā gadā vispār nepublicēja mājas lapā skolotāju sarakstu, lai sabiedrība nekonstatētu šo faktu.
Novecojis skolotāju saraksts mājaslapā bija neizdarības dēļ.
Kāpēc neizdarība? Ko viņa tādu dara? Vai nabu kasa? Starptautiskus projektus vada? Nav taču nekas tāds. Švaka skoliņa nevienam nav interesanta. Ir jau viņai arī vietniece, kas sevi iedomājas par tūrisma zvaigzni. Šaubos, ka cilvēks ar ķērcošu balsi un lielummāniju reizinātu ar mantrausību spēj būt kaut cik veiksmīgs tūrismā. Uzskatu, ka tā ir necieņa pret skolotājiem. Vai nav vienalga, kāds ir vergu un kalpu masas sastāvs! Uz skolu, tāpat kā uz teātri, iet uz noteiktām personībām. Es nekad neietu uz teātri, ja šī iestāde nepublicētu aktieru sastāvu mājaslapā. Ar mācību iestādi ir tāpat. Nepieļautu, ka ar mani darbojas biomasa.
Par skolu saka, ka pret bērniem lielā mērā attieksme ir atkarīga, no tā cik situēti ir viņu vecāki. Nevaru teikt, vai galvenā kundze šādi izturas pret bērniem, toties par I.S. kundzi varu dot 100 punktus, ka viņa nicina tos, kam materiālā ziņā ir mazāk. Jau pirmajā saskarsmes reizē viņa pacentīsies no Jums izdbināt, vai Jums ir mašīna, kāds Jums dzīvoklis un kādu amatu ieņem vīrs utt. Viss grozās ap merkantīlām lietām. Nedomāju, ka pret skolēniem attieksme ir citāda. Vadoties no tā, viņa veidos ar Jums saskarsmi. Ārzemju braucienu laikā viņa nekautrēsies pilnā balsī, indīgi un visiem dzirdot pajautāt kādam, ko viņš ir nopircis šopinga pauzes laikā. Laikam jau kundzes mājās nebija, kad kultūru dalīja. Zinātniskie grādi liecina tikai par informētību, nevis par kultūru.
Nu, tas par Strautiņu kā tūrisma zvaigzni gan ir trāpīgi! Laikam jau vadības dāmas sūdzības nelasa, ja vēl spēj atrasties savos amatos.
Zināšanai tiem, kas vēlas mācīties tūrismu šajā skolā
Šo virzienu vada kāda ļoti neinteliģenta un ar lielummāniju sirgstoša kundze I. Strautiņa, kas sevi pozicionē kā tūrisma zvaigzni. Vēlos vērst jūsu uzmanību uz to, ka viņas piederība pie tūrisma nozares elites ir tikai viņas izdomājums un fantāzijas. Neviena ievērības cienīga tūrisma kompānija ar viņu nestrādā. Turklāt Ineta atklāti pauž nicinājumu pret tiem, kam materiālā ziņā ir mazāk. Bagātāko priekšā viņa ir gatava deformēties. No viņas ķērcošās balss vien jums paliks slikti.