Reserved - Sliktas komunikācijas spējas un apkalpošana
Nu pilnīgs murgs ar šo e-veikalu.
06.01.2021. Pasūtīju sev vēlamās preces, pēc laika atnāca apstiprinošs e-pasts, ka prece ir izsūtīta. Maksāju ar paypal un no konta nauda noņemta. Vairāk kā pēc nedēļas, kad sapratu, ka no sūtījuma nav ne ziņas, ne miņas, sāku viņiem zvanīt, lai uzzinātu vai viss ir kārtībā. Un kas par brīnumu, man neviens neko neatbild, telefonā automātiskais atbildētājs un uz entajiem e-pastiem atbilžu nav. Sazvanīju dpd, kur viņi man atbild, ka sūtījuma kods ir par īsu un uz mana vārda nav neviena sūtījuma. Šodien ir 18.01.2021 un no paciņu nav nekāda info, vai es vispār to saņemšu. Naudas nav, sūtījuma nav, komunikācijas arī nav.
Комментарии (3)
Man ir identiska situācija! Sāk jau kaitināt! Pilnīgs klusums! 3 e-pasti nosūtīti, atbildes nav! Vairs nekad dzīvē tur neko nesutisu un neiepirkšos!
Man tas pats...
Neko tur vairāk nepasūtīšu! Jau no janvāra sākuma viņus bombardēju otrā galā automātiskais atbildētàjs vai neceļ! Pievāca 40 eiro un nozuda. Apnicis! Šodien rakstu iesniegumu uz PTAC!