rdveikals - pasūtījums internetā
Pagājušajā gadā apm. ap 10. decembri rdveikals.lv noskatīju televizoru ar bezprocentu kredītu, pasūtīju interneţā un apm. pēc 1,5 st. man piezvanīja, saskaņojām sīkumus, pateica ka saskaņos visu par kredītu un man pārzvanīs. Pēc apm. 4-5 st. pārzvanīja un pateica ka viss kārtībā, tikai ar piegādi būs mazliet jāpagaida ilgāk(?), 7 dienas,(parasti līdz 5) jo diemžēl ir palicis pēdējais šāda veida televizors, uz ko es piekritu. Astotajā dienā nesagaidot preci es zvanu rd veikals.lv, kur pēc ilgām skaidrošanām es saņemu atbildi, - diemžēl pašlaik mūsu noliktavās šādas preces nav, bet tā būs tuvākajā laikā, 5 līdz ilgākais 7 dienas, un apsolīja ka līdz svētkiem jau nu tiešām preci saņemšu. Pēdējā darbadienā pirms svētkiem preci vēl nesaņēmis cerot uz brīnumu zvanu ( atkal pats, ne viņi) rdveikals.lv un saņemu to pašu atbildi -diemžēl pašlaik mūsu noliktavās šādas preces nav, bet tā būs tuvākajā laikā. Uz jautājumu kāpēc nepaziņoja man ka nevar izpildīt pasūtījumu atrunājās ar lielo noslogotību pirmssvētku laikā. Nu svētki bij pabojāti un nācās izvēlēties citu preci, jo priekšā gari svētki, kas zin kad to preci sagaidītu. Svētki tas ir saprotams, man nav saprotams kāpēc divas nedēļas bij jāmelo.
Labdien!
Sakarā ar Jūsu interneta veikalā www.rdveikals.lv veikto pasūtījumu, SIA „MK TRADE” Jums atvainojas un paskaidro, ka diemžēl ņemot vērā to, ka preču piegādi un pieejamību SIA „MK TRADE” piedāvā preces piegādātajs vai ražotājs, SIA „MK TRADE” pamatojas uz piegādātāja vai ražotāja sniegto informāciju par preču piegādi un pieejamību.
SIA „MK TRADE” vienmēr klientiem cenšas sniegt informāciju, ja gadījumā pasūtījums kavējas, ja ir jāveic pasūtījuma piegādes pārcelšana, tiek piedāvāti visi iespējamie veidi situācijas risināšanai, lai klienti vienmēr būtu apmierināti ar iegādātajām precēm un apkalpošanas servisu.
Atzīstam, ka situācija, ka Jums pašam nācās interesēties par Jūsu pasūtījumu, ir ļoti nepatīkama. Mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti.
Mēs parūpēsimies, lai mūsu kompānijā šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Ļoti atvainojamies Jums par sagādatajām neērtībām un radušos starpgadījumu.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
tālr: 66165555
e-pasts: [slēpt]@rdveikals.lv
Комментарии (4)
Ja tik ļoti vajadzīgs tas TV, nu tak aizbrauc uz to RD Veikalu un nopērc TV klātienē veikalā un miers!
Tur jau tā lieta ka šīs markas nebija ne veikalos ne noliktavās( kā viņi paši man apgalvoja), bet visu laiku solīja ka tūlīt būs. Mājās jau es arī negaidīju, bij noruna ar piegādi uz tuvāko veikalu.
Man gan RD Electronics veikalā forši sanāca, ka dabūju preci, kas ir internetveikalā, bet nav izlikta pašā veikalā. Piezvanīju, nosaucu preces kodu, pajautāju, kuros veikalos un cik ir šādas preces pēc skaita. Aizbraucu uz veikalu un biju viens no pirmajiem cilvēkiem, kas tika pie šīs lietas. Viss super :)
Labdien!
Gribam informēt, ka SIA “MK TRADE” nav preču ražotājs un savu produkciju pārdošanai SIA “MK TRADE” uztic lielākie zīmoli pasaulē.
Tā kā SIA “MK TRADE” nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai, prece uz diagnostiku tiek sūtīta uz ražotāja autorizēto servisa centru, lai noteiktu precē iespējamā defekta cēloni. Preces autorizetais serviss novērtē veicot preces maksas diagnostiku vai tas ir mehāniskas iedarbības bojājums vai ražošanas defekts.
Ja tas ir garantijas apkalpošanas gadījums (ražošanas defekts ), tad visa apkalpošana un diagnostika tiek veikta bezmaksas.
Ja preces bojājums radies patērētājam neievērojot preces lietošanas instrukciju (mehāniskas iedarbības bojājums ), tad precei tiek veikta maksas diagnostika, lai precīzāk noteiktu mehāniskās iedarbības apjomus un remonts var notikt tikai uz patērētāja rēķina.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
tālr: 66165555
e-pasts: [slēpt]@rdveikals.lv