rdveikals - garantijas remonts
Pieņemot telefonu uz garantijas remontu veikala netika pareizi formulēts defekts. Mums vajadzeja ka" nevar uzladet", bet remonteja ka "nevar ieslegt".Un paprasa vēl 48 eiro par nepareizu formulejumu. Telefons bijaSony LT26ii. Kā rikoties?
Комментарии (2)
Gribu labu lietas atrisinajumu.
Ļoti būtisks moments ir uzmanīgi PĀRLASĪT visu uzrakstīto remonta pieņemšanas aktā, pirms atdot preci remontā pārdevējam. Jo uzliekot parakstu, klients parakstās par tām lietām, par kurām pēc tam varēs atvērt maciņu un pretenzijas pieteikt būs par vēlu, jo ar parakstu visam augstāk minētajam ir piekritis...
Var pakonsultēties ar PTAC, bet manuprāt arī viņi īpaši palīdzēt nevarēs, ja sākotnēji ir jau nolaista laža.